Vem är online | Totalt 182 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 182 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Varyas tidslinje | |
|
| Författare | Meddelande |
---|
Varya Vampyr
Spelas av : My
| Rubrik: Varyas tidslinje tor 05 dec 2019, 13:43 | |
| Bild av Kreft <3 ══════════════════════════════════════════════════════════ “you must be ready to burn yourself in your own flame; how could you rise anew if you have not first become ashes?” ══════════════════════════════════════════════════════════ Livet innanIskristaller - Ötamon - Blue, Vit & ValkyrianEn första bekantskap - Ötamon - Familjen, HectorSolfläckar - Ötamon - Blue Ljusslingor - Ötamon - Erathor[ZE] Between sound and noise - Ötamon - Valendore UppenbarelsenDet liv som skiner - Ötamon - Even & Blue Kom ihåg idag - Ötamon - Vit & Valkyrian[ZE] Något att ta ställning till - Ken-Yak - Öppet KallelsenHjärtat som matas - Silverpile - EvenEn mödosam resa - Itrozo - AuroraFörvrängda spegelbilder - Itrozo - EvenLika natt - Itrozo - GrendelRött guld - Ötamon - AndúnëSolen går ner - Itrozo - LaaliLyckliga steg - Numoorislätten - ArkalSpegelbilder - Itrozo - AuroraEn extraordinär berättelse - Ötamon (Måntemplet) - Murg, Sari, Airi, YinaFärger i natten - Ötamon (Måntemplet) - Kolzak VälsignelsenBegrav mitt hjärta - Azhekaslätten - Nephania, EvenLuften är fri - Raukakekedjan - PondDen som stannar vinden får ett pris - Zaote - Jodano, Amon-Ra FörkastelsenSe mig för vad jag är - Ötamon (Måntemplet) - MivriaHan som åtrår - Ötamon - Aurora, Prvi (NPC) Adfectus superi - Relictus - Aurora, NaberiusJärn - Ahzekaslätten - Kolzak, LedenuFalska profeter - Ötamon - WunjoBakom ett leende - Relictus - Even, AuroraRosettfönster - Civitas (Tenebris) - AuroraVem vill du vara - Silverpile - ErathorMin svaghet - Civitas (Tenebris) - GrendelEtt färglöst hjärta - Itrozo - Ensamroll MänsklighetenDen döda vinkeln - Ötamon - KolzakEn skymning i rosengården - Civitas (Tenebris) - AuroraIngen mer charader - Civitas (Tenebris) - NiloDet näst bästa - Civitas/Blodbergen - Jodano De två vännerna och Varya - Civitas - Blair, Yrjö [SkuggfallLan] Och skuggan föll - Skuggfall Teater - Öppet [SkuggfallLan] Mitt hjärta blöder - Skuggfall Teater - Kolzak [SkuggfallLan] Om det bara var du - Skuggfall Teater - Valkyrian [SkuggfallLan] Det käraste jag har - Skuggfall Teater - Aurora [SkuggfallLan] En skuggas lovsång - Skuggfall Teater - Gehenna [SkuggfallLan] Stängda dörrar - Skuggfall Teater Aurora [SkuggfallLan] Ett fel närmare rätt - Skuggfall Teater - Vasilisa [SkuggfallLan] När mörkret lyser starkast - Skuggfall Teater - Kolzak For auld lang syne - Skuggfall Teater - Grendel FörsummelsenHemlösa själar - Numoorislätten - Othello Det mörka inret - Eldskogen - Blair Den nalkande natten - Eldskogen - Yrjö I djupet av själen - Lövskogen - Shiva Nattvandraren - Nordanskogen - Amanita Dödlig skönhet - Nordanskogen - Molok Skinande droppar - Nordanskogen - Nomë Dekadansen[MånLan] Låt den flaska guden brinna - Måntemplet - Öppet [MånLan] Önskan - Måntemplet - Murg, Airi, Sari, Yrjö [MånLan] Inferno - Måntemplet - Thrar, Thrim Ett ensamt minne - Ötamon - Ensaminlägg När jag blir grå - Måntemplet - Kolzak, Vasilisa Stillsamhet - Ötamon - Leutwin En innerlig tystnad - Civitas - Grendel, Aurora Liv andas jag, liv av dig - Civitas - Even Den förlorade - Civitas - Blair Kalla nätter - Civitas - Molok Hjärtat domnar - Civitas - Aurora Trollbunden - Relictus - Kolzak Förlåt allt jag kommer att göra - Norspiret - Kolzak Skuggan av en verklighet - Norspiret - Kolzak Tunga steg påväg mot dig - Ötamon - Kolzak SlutetStjäla din själ - Ötamon - Kolzak Tomma månar - Civitas - Alonso, Stephano Det osagda - Relictus - Vasilisa Det sista - Relictus - Even UppvaknandetEn som två - Civitas - Aurora Mitt hjärta - Civitas - Maksim, Aurora Övergivna - Civitas - Maksim Den dödsdömda - Civitas - Ensam Hjärtat talar sant - Civitas - Maksim Ett annat jag - Civitas - Öppet Ärrade hjärtan går hand i hand - Civitas - Blair Det eviga kallet - Itrozo - Ensam (Maksim) Sagoväsen - Itrozo - Maksim Nästan återfunnen - Civitas - Öppet Se dig aldrig om - Civitas - Maksim Min förlorade värld - Relictus - Kolzak Håll om mig - Civitas - Aurora Den mörkaste av nätter - Civitas - Katya Utan dig är jag ingenting - Civitas - Maksim Ringarna på vattnet - Ötamon - Aleksandr En plats i solen - Civitas - Nilo Allt finns i ögonen - Civitas - Maksim Gjord av sten - Ken-Yak - Maksim, Nomë Döda ord - Kaiwood - Maksim Dödens gränsland - Kaiwood - Maksim, Mörkö Där hjärtat satt förut - Skuggfall - Kolzak Du lämnade oss - Skuggfall - Maksim, Mara Innan himlen klarnar - Skuggfall - Vasilisa Skyll inte ifrån dig - Azhekaslätten - Maksim När jag inte är nog - Civitas - Aurora Det får inte vara över - Civitas - Ivo HelvetetDet svåraste av allt - Civitas - Grendel Allt börjar och slutar med dig - Civitas - Ensam En sista sanning - Civitas - Maksim Skrivet i stjärnorna - Civitas - Miranda, Stephano Blodstänk i spåren - Raukakekedjan - Nyke Stjärnornas tröst - Solstäppen - Ensamt Gudsförgäten - Kaiwood - Molok Mitt inre mörker - Kaiwood - Amanita - - Med döden i min famn - Silverpile - Erathor ══════════════════════════════════════════════════════════
Tack Punkis för bilden på Varya <3 |
| | Varyas tidslinje | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |