Vem är online | Totalt 122 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 122 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 178, den sön 03 nov 2024, 03:48
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Maksim][Tidslinje | |
|
| Författare | Meddelande |
---|
Maksim
Spelas av : Cat
| Rubrik: Maksim][Tidslinje tis 14 jan 2020, 15:15 | |
| рождение ][ födelsenFöds in i Cirkeln tillsammans med sina syskon samt kusiner i en säker miljö omgiven av de som vill väl.● Förebilden ][ Lev][ Norspiret ● Vindarnas ylanden ][ Mara, Vasilisa][ Norspiret ● Frontalkrock ][ Radagast][ Norspiret ● Nattmaror ][ Kolzak][ Norspiret ● Du är starkast ][ Ayira][ Norspiret ● Stunder som den här ][ Syskonen][ Norspiret потеря][ den första förlustenYelizaveta dör efter en tid av sjukdom. Det påverkar hela flocken, och kort därefter råkar Vasilisa illa ut vid en resa till Civitas. ● I lejonets dal ][ Lev][ Norspiret ● En länk oss emellan ][ Lev][ Norspiret ● När natten flyr ][ Lev][ Norspiret ● Din avbild ][ Lune][ Norspiret ● En systers omtanke ][ Mara][ Norspiret новая эра][ en ny eraKidnappas av Aurora och förs till Tenebris där hans mamma Varya befinner sig. Blir med tiden allt mer hjärntvättad och övertygad att Cirkeln ljugit för honom.● Återvändaren ][ Katya, Aurora][ Ötamon ● Om jag bara vågat ][ Aurora][ Ötamon ● Mitt hjärta ][ Varya, Aurora][ Civitas ● Övergivna ][ Varya ][ Civitas ● Hjärtat talar sant ][ Varya ][ Civitas ● Du vet att jag gråter ][ Even ][ Civitas ● Det eviga kallet ][ Varya ][ Itrozo ● Nattens gränder ][ Gwyn ][ Civitas ● Satisfied ][ Malva][ Civitas ● Sagoväsen ][ Varya][ Civitas ● Håll huvudet högt ][ Nilo][ Skuggfall ● Fjärran blick ][ Alonso, Stephano][ Skuggfall ● Tibast fixar allt ][ Tibast, Ivo][ Skuggfall ● Lugna stunder ][ Viol][ Skuggfall ● Viljans kraft ][ Nephania][ Civitas ● Minnen från en annan tid ][ Miranda][ Civitas - rich youth ● Blommande][ Aurora][ Civitas великое развитие][ den stora utvecklingenDödar Sezja och bevisar för Varya att hon är den enda. Ger sig ut på en kort resa till Ken-Yak och skadar Mörkö. Minievent vid Skuggfall där han stöter på sina syskon och Kolzak dödar Tibast.● Nästan återfunnen ][ Sezja, Tenebris][ Civitas ● Se dig aldrig om ][ Varya][ Civitas ● Be en bön för din själ ][ Miranda][ Civitas ● Taggarna utåt ][ Tistel][ Relictus ● Helt enkelt fantastiskt ][ Viol ][ Civitas ● Utan dig är jag ingenting ][ Varya][ Civitas ● Sårbar ][ Tistel][ Civitas ● Det här är bara början ][ Nephania, Jodano, Yargol][ Civitas ● Allt finns i ögonen ][ Varya][ Civitas ● Något tappat, något funnet ][ Alaska][ Civitas ● Gjord av sten ][ Varya, Nomë ][ Kaiwood ● Döda ord ][ Varya ][ Kaiwood ● Röd dimma ][ Rök, Mörkö, Åska, Lÿs][ Kaiwood ● Dödens gränsland ][ Varya, Mörkö ][ Kaiwood ● Det solen visar ][ Öppet ][ Skuggfall ● Aldrig ensam ][ Nephania ][ Skuggfall ● Udda bär ][ Poppel ][ Skuggfall ● Ett sent förlåt ][ Lev ][ Skuggfall ● Du som var min broder ][ Aleksandr ][ Skuggfall ● Du lämnade oss ][ Mara, Varya ][ Skuggfall ● Becksvart ][ Malva ][ Skuggfall ● Skyll inte ifrån dig ][ Varya][ Azhekaslätten ● Delad skuld ][ Aurora ][ Civitas ● Spökhistorier ][ Lynn ][ Civitas заброшенный][ övergiven ännu en gångÖvergiven ännuen gång. ● En sista sanning ][ Varya ][ Civitas ● Utan dig är jag allt ][ Ensamt ][ Civitas ● När natten är ljus ][ Alonso ][ Relictus ● En glimt från det förflutna ][ Lev ][ Relictus ● Nu till livet ][ Flippa ][ Civitas ● Om det ändå var en lögn ][ Grendel ][ Civitas ● Se mot himlen ][ Prospero, Ariel, Miranda][ Civitas ● Svart regn ][ Janos ][ Civitas ● Allt faller ][ Malva ][ Civitas ● Vem är du nu ][ Ayira ][ Civitas ● Förlorad för alltid ][ Ensamt ][ Itrozo Lämnar Civitas och Tenebris i sökandet efter svar. ● Isande hjärta ][ Öppet ][ Eriinari ● Morgonfågel ][ Blair][ Eriinari ● Ur villfarelse ][ Rök ][ Itrozo ● Alla dör en dag ][ Mörkö][ Eriinari Återvänder till Civitas. ● Evighetsblomma ][ Flippa][ Civitas ● Prelude ][ Prospero][ Civitas |
| | Maksim][Tidslinje | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |