Senaste ämnen | » Om ni är mina stjärnor, är jag er himmeltis 19 nov 2024, 12:08 av Nunam» Ett dumt beslut [Tolir]mån 18 nov 2024, 23:41 av Tolir» Spådomskonstens under [Öppet]mån 18 nov 2024, 23:21 av Tolir» Med hela världen mot sig [Astrid]mån 18 nov 2024, 20:17 av Astrid» Nya horisontermån 18 nov 2024, 20:01 av Nunam» Tänderna biter ihop [Tora]mån 18 nov 2024, 18:50 av Tora» Låt mig glömma det jag saknar mest [Ezekiel]mån 18 nov 2024, 15:11 av Vasilisa » Rackartyg [Asta]tor 14 nov 2024, 21:03 av Tora» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]tor 14 nov 2024, 19:27 av Radagast |
Vem är online | Totalt 55 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 55 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Vasilisas tidslinje | |
|
| Författare | Meddelande |
---|
Vasilisa Flockledare
Spelas av : Cat
| Rubrik: Vasilisas tidslinje tis 07 jan 2020, 00:20 | |
| V A S I L I S A aktiva rollspel finns i profilen Lämnar sin familj i sökandet efter sina bröder Ansluter sig till Kolzak och Ezekiel, följer med till Skuggfall x Ålderns höst ][ Sheila En ny era Hem Vasilisas och Tenns valpar föds, Kolzaks valpar föds Yelizaveta dör, Maksim försvinner x Ödet var min väg ][ Midir, Tenn x Det osagda ][ Varya x En bättre verklighet ][ Cirkeln x En vädjan ][ Ensamt x Mitt lejonhjärta ][ Lev Ayiras valpar föds.x Oväder ][ Timoteij ][Norspiret x Farliga skuggor ][ Poppel ][Norspiret x Vrickad tunga ][ Hassel ][Norspiret x Glöd som får skört glas att klinga ][ Midir ][Civitas x Här står tiden stilla ][ Oberon ][Ötamon x Lullaby ][ Cirkeln ][Norspiret x Hjärtat mitt ][ Radagast ][Norspiret Mot Skuggfallx Vad kommer sen ][ Poppel ][Skuggfall x Innan himlen klarnar ][ Varya ][Skuggfall Tenn försvinner, blir ledare med Ezekiel.x En sons stolthet ][ Lev ][Norspiret - Jag håller dig ][ Aleksandr ][Norspiret x På uppdrag ][ Timoteij, Hassel ][Norspiret x En av oss ][ Trian ][Relictus x Dagar av längtan och saknad ][ Mara ][Norspiret x Varning: Trötta och hungriga Toranos ][ Thrim, Thein, Melvin, Lev ][Civitas x Mitt stolta hjärta ][ Lev, Mara, Radagast ][Civitas Norrsken.x Insvept i skuggor - Invigningsceremoni ][ Cirkeln][Norspiret x Vad finns bortom stjärnorna ][ Poppel ][Eriinari x Vägen hem ][ Achak ][Eriinari x Där ljuset förde oss samman ][ Midir ][Eriinari Misstaget, och vändpunkten.- Viloplats ][ Trian, Shiva][Norspiret x Imorgon sveper en dimma in ][ Lev][Norspiret x Ängskampe ][ Timoteij][Norspiret x Cirkeln är sluten ][ Lev][Norspiret x Vår hemlighet ][ Fay][Norspiret x Det som göms i snö ][ Lune][Norspiret x En sons lojalitet ][ Trian][Norspiret |
| | Vasilisas tidslinje | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |