Vem är online | Totalt 183 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 183 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Grendel: Tidslinje | |
|
| Författare | Meddelande |
---|
Grendel (ง'̀-'́)ง
Spelas av : Älg
| Rubrik: Grendel: Tidslinje sön 04 aug 2019, 17:09 | |
| TIDSLINJE• Nattens ljud - Kawazatriskogen - Naberius • På väg - Kawazatriskogen - Nardol Sommarevent 2015• SE - Wet air - Kawazatriskogen - Hananya Sommarevents slut, Gendel lämnar Kawazatri• Främmande marker - Solstäppen - Laali • Ett skamligt misstag - Solstäppen - Ensaminlägg Väcker Even• Början på något nytt - Västra Bergen - Even • Inpå småtimmarna - Västra Bergen - Even, Ninäd • Eldflugornas dans - Ötamon - El'the Immiker • En natt för jakt - Ötamon - Vulcan • Skönheten bland oss - Ötamon - Even, Gehenna • Övertalning - Ötamon - Gehenna • Vördnad visad i blod - Ötamon - Ensaminlägg • Trofé - Ötamon - Aurora • Fate is inching closer - Ötamon - Ajani, Even • Ett stilla regn - Itrozo - Nilo • Klädd i päls - Itrozo - Aurora • Lika natt - Itrozo - Varya • Allt har sin tid - Itrozo - Sholeh Flyttar till Civitas och bildar officiellt Tenebris• Min svaghet - Civitas - Varya • Löftet - Civitas - Aurora, Ivo • Beslut - Civitas (Tenebris IC) - Even • Färger - Civitas - Viol • En gyllene stad - Civitas - Nyke Blir morfar• Löftet - Civitas - Aurora, Ivo • Färger - Civitas - Viol • Inte min avsikt - Civitas - Tistel • Ett hjärta utan färg - Civitas - Ivo Invigning av Skuggfall Teater• [SLan] Och skuggan föll - Skuggfall - Öppet • [SLan] Med en blick utav avsmak - Skuggfall - Digne • Om du för följer jag med - Skuggfall - Piru, Fenris • Om du väntar - Skuggfall - Adena, Nibber • For auld lang syne - Civitas - Varya Ledarmöte och Måntemplet• Viktiga nyheter - Islagunen - Ledarmöte • En innerlig tystnad - Civitas - Varya Kaos och bakslag• Mitt livs ljus - Civitas - Varya (Ensamt inlägg) • Rapportering - Nephania, Even • Att stjäla ett liv - Civitas - Aurora • Bakslag - Civitas - Even • Natten är full av fasor - Civitas - Kolzak, Nilo Konsekvenser, förlust• Det solen visar - Skuggfall - Öppet • Ett sista farväl - Civitas - Tenebris (Begravning) • Det svåraste av allt - Civitas - Varya • En pappas önskan - Civitas - Jägarna • Ett hål i hjärtat - Tenebris (Begravning) Ett nytt försökFår valpar med Minerva (npc) • Bara vi - Ötamon - Daphne, Sanguinaria, Dicentra Händelser• Levande legender - Civitas - Even, Ashkii, Nero, Diablo, Tenebris • Bekräftelser - Civitas - Tenebris • Polyfoni - Civitas - Titania, Janos, Prospero, Even, Laali, Jodano • Skuggor av Himlaljus - Skuggfall - Öppet |
| | Grendel: Tidslinje | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |