Vem är online | Totalt 40 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 40 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 178, den sön 03 nov 2024, 03:48
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Moloks tidslinje | |
|
| Författare | Meddelande |
---|
Molok
Spelas av : Cat
| Rubrik: Moloks tidslinje sön 31 maj 2020, 21:29 | |
| M O L O K Det svarta fåret ][ valp föds i bergskedjan tillsammans med sina två syskon.x Come out of your nest l Relianne, Bambra, Blair l Raukakekedjan x Hämnden är ljuv l Valoria, Relianne l Raukakekedjan x We will burn you l Bael, Blair l Raukakekedjan Inget kvar än öppna sår ][ ungvargMolok lämnade Numoori tillsammans med sin far Bael och uppfostrades av honom. Utlandet kom till att bli hans hem, och vid mogen ålder lämnade han sin fars sida för att vandra ensad under en lång tid. Han gjorde det han kände för och hamnade i flera bråk och konflikter. Molok var hänsynslös, egoistiskt och impulsiv. Han gjorde det som passade honom bäst, vilket innebar mycket som var obarmhärtigt. Nu finns bara ärr kvar ][ vuxenx Må han återvända l Ophelia l Eldskogen x Ljussken i natten l Andúne l Eldskogen x En ny dag, ett nytt äverntyr l TsuyioKaze l Eldskogen x Spår från förr l D igne, Mercedes l Lövskogen x Slagen till marken l Ophelia l Lövskogen x Wrong place, wrong wolf l Fabrali l Lövskogen x Tärda relationer l Bambra, Blair l Skuggfall x Om något jag aldrig känt förut l Aliital l Lövskogen x Orkaner l Bael l Lövskogen x Mot framtiden l Blair l Lövskogen x De enda Gudarna l Blair l Arkona En ny början ][ vuxenx Dödlig skönhet l Varya l Nordanskogen x Ready for adventure l Nevrast l Ötamon x Månlan]Låt den falska guden brinna l Öppet l Måntemplet x Månlan]Päls och aska l Nomë l Måntemplet x Månlan]När inget längre stämmer l Blair, Garn l Måntemplet x Månlan]Önskan l Blair, Yrjö l Måntemplet x Destruktiv övertygelse l Öppet l Måntemplet x Osynliga barriärer l Bambra l Ötamon Fasaden av mörker ][ vuxenx Brödernas framgång l Blair l Civitas x Likt regnet faller jag l Nomë l Civitas x Där blodet fläckat dina tassar l Blair l Civitas x Visa vägen l Nomë l Civitas x Kalla nätter l Varya l Civitas Och så var det bara hon ][ träffar nomëx Mötet l Arashi, Nomë l Civitas x Bra för dig l Bael, Nomë l Civitas x Lite för vilsen l Ophelia l Civitas x Ingen nåd l Cirkeln, Nomë l Civitas x Vi är föralltid l Nomë l Civitas x Aldrig utan dig l Nomë l Civitas x Allt jag behöver l Nomë l Civitas x För dig dödar jag dem l Blair l Civitas x Arrival of the birds l Bambra, Duva l Civitas Början på slutet ][ kidnappas och förs som fånge till isil anarx Tunga moln l Qu l Civitas x Överlämnandet av en fiende l Isil Anar, Qu l Lövskogen x Du hann inte döda oss l Isil Anar, Ljusets Krigare l Lövskogen x Boven i dramat l Isil Anar l Lövskogen x När vingarna inte längre bär mig l Ensamt l Lövskogen Sökandet efter vägen hem ][ börjar sitt sökande efter sin familj och nomëx Trötta andetag l Yoru l Lövskogen x Ensam lång väg hem l Ensamt l Kaiwood x Viskningar i mörkret l Melchior l Kaiwood |
| | Moloks tidslinje | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |