Hej allesammans! c:
Nu har jag och MP släppt lös en hel del Zubat runt om på Numoori de senaste timmarna som spridit sina vingar och gömt sig på finurliga små ställen.
Den här tävlingen kommer att vara ganska lik MP's Release the KHRP från 1:a april förra året. Favoriter i repris, kind of c:
Eran uppgift under helgen kommer vara att leta reda på så många Zubat som möjligt på sidan. De gömmer sig på många ställen, inte alltid så uppenbara och synliga då de trots allt är nattvarelser.
Anledningen till att jag lägger upp den här tävlingen är främst för att jag nyligen kom på att jag har ett tillstånd som ligger och dammar i en vrå. Det här tillståndet vann jag i en halloweentävling här på sidan för några år sedan. Efter det föll det i glömska just för att jag inte vill använda det. Vad är då detta tillståndet? Det är ett tillstånd för en
vampyr. Ja, ni läste rätt. Vampyr.
Jag har funderat på olika sätt att ge bort det här tillståndet för att göra det så rättvist som möjligt, men det finns ändå en del restriktioner som jag måste sätta upp.
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Vinnare annonseras snarast!
Regler och riktlinjer för att delta• Skriv någonting som har med Zubat att göra här i tråden för att delta, låt fantasin flöda!
• Skicka ett PM till mig på det här kontot, Sleazoid, när du anser att du lyckats söka upp alla små luriga Zubat med antingen länkar, beskrivningar eller printscreens för varje enskild Zubat.
• Skriv
inte öppet i den här tråden vart du hittar Zubats då det förstör för andra.
• Har du redan en vampyr så kommer du tyvärr inte kunna vinna tävlingen, men du kan delta för skojs skull om du känner för det.
• Den nya vampyren måste ha blivit förvandlad av en existerande vampyr på sidan, så vinnaren kommer behöva ta kontakt med en existerande vampyrspelare gällande detta.
Utseende på de små Zubattarna:
(Den här räknas inte)Det finns en shiny Zubat på sidan, grön till färgen.
Om endast en deltagare hittar shinyn så kommer denna automatiskt att vinna. Om flera hittar den så kommer den räknas som en vanlig Zubat, och den med flest hittade Zubats kommer istället att vinna.
Tävlingen kommer att pågå till och med söndag 23.59. Så leta på!Fridens liljor~
//Zara (och MP)