Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Andra tankar
Idag på 14:42 av Kida

» Felsteg [Orion]
Idag på 14:25 av Orion

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Försent för att ångra [Malva]
tis 30 apr 2024, 21:25 av Maksim

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

Vem är online
Totalt 12 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 11 gäster. :: 1 Bot

Fiir


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd) - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd) - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)

Gå ner 
+25
Xejja
Taji
Kaiito
Modig
Ruby.
Mugen
Yargol
Crepsley
Saderk
Midnight
Blair
Ghadam
BloodQueen
Saturn
Eqii
Akaryuu
Malvado
AquaEye
Zarec
Damon
Emon
Zayev
Locura
Kangaroo
Azazel
29 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons 16 apr 2014, 13:53

Lade till två designer för den inofficiella rasen Wapu. Läs gärna om rasen på dess wiki-sida http://numoori.wikia.com/wiki/Wapu

Fridens liljor <3
Blair
Blair 
#Dissad av Aurinko 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons 16 apr 2014, 16:43

Åh, så elakt att du gör dem nu xD <3 *har för många karaktärer för att våga ta på mig en till*
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons 16 apr 2014, 21:17

Alltså åh.

Varför.

AFHIHDASJDKSLLJ< / 3 *förälskad i honungsbiet*

Ska dock inte ha fler karaktärer.
Ska inte.
...........
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons 16 apr 2014, 21:21

Mååh, små insektsbajsar :'D <3
Saderk
Saderk 
NPC 

Spelas av : Skruk | NPC


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons 16 apr 2014, 21:23

DET ÄR MITT BI!! *gråter i ett hörn* dumma karaktärs gräns D'''8
Crepsley
Crepsley 
Utvandrad 

Spelas av : Nira | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons 16 apr 2014, 23:25

Så fruktansvärt intresserad av Hellhounden *q* 
*Små gråter* No more charakters ;__;
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    fre 19 sep 2014, 23:24

Eftersom att det har blivit ett uppsving i antalet Vrener (och Raganor) på sidan så kände jag för att skapa en ny Vrendesign att adoptera bort. Ni hittar den lite längre upp~

EDIT 04-10-2014
Vren 2 designen har uppdaterats till det nya utseendet!

Fridens liljor <3
/MPh
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis 07 apr 2015, 21:59

Hittade några gamla skisser på min hårddisk, så passade på att ta en paus i mitt andra arbete för att fixa till dem som två nya designer. En Drakvarg (nr. 2) och en Kreschim. Ni hittar dem lite längre upp i tråden tillsammans med de andra adopterbara designerna.

Fridens liljor <3
/MPh
Mugen
Mugen 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis 07 apr 2015, 22:04

Damn! Så snygga de är!!! 8'D
Meeeen jag vill SÅ ha bebis-Kreshim!
*fladder*
Ruby.
Ruby. 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis 07 apr 2015, 22:15

Drakvarg nr 2 är jag väldigt intresserad av.
Skulle passa perfekt som min Balthazar..
Jag vet att mina 2 senaste adoptions intressen var av ren impuls, men jag LOVAR att detta är igenom tänkt.
Denna karaktär kommer inte stå och damma som de andra..

Sorry för dedär btw ;__;

Men ja.. är intresserad av nr 2 av drakargen! <3

innan du bestämmer dig kan jag (om du vill) berätta lite om mina planer inför honom.. c':
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tor 09 apr 2015, 22:29

Gjorde vid ytterligare en gammal skiss jag hade liggande. Ett stenvargsgråblod (en stenvargs-korsning, gråblod) med afrikansk buffel inspirerade horn. Finns bland de andra i listan (:


Ni som är intresserade av designer, glöm inte att läsa informationen överst i inlägget med alla designer.

Fridens liljor~
/MPh
Blair
Blair 
#Dissad av Aurinko 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis 04 aug 2015, 16:53

Uhuhu. -snor åt sig drakvarg 2-

<3333
Modig
Modig 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    lör 29 aug 2015, 00:07

I anda med att Shendu öppnats, Numooris nya område, och alla havsvargar som skapas så valde jag att skapa två havsvargsdesigner. De finns nu i listan!


Ni som är intresserade av designer, glöm inte att läsa informationen överst i inlägget med alla designer.

Fridens liljor~
/MPh
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    lör 29 aug 2015, 09:28

Jag vill gärna adoptera havsvarg nr 2, den som är inspirerad av Lancet fish. Är väl lika bra att haka på detta havsvargs jippo som dragits igång, haha 8D
Ifall det är okej för dig, MP. 

Och nu mera är jag arbetslös = all tid till Numoori <3 Så jag inte slösar pengar på annat (; har planerat detta väl, hahaha.

Och btw, grattis på födelsedagen 8D (hoppas det är idag så min dator inte säger fel xD)
Modig
Modig 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    lör 29 aug 2015, 12:15

Lade till en bläckfisk-inspirerad design bland havsvargarna! Finns i listan på föregående sida bland de andra (:

----------------

Emmsa: Skicka ett PM till någon av mina karaktärer (gärna till Modig då jag är inne på henne)! Det står längst upp i inlägget med de adopterbara designerna lite vad jag vill ha i PMet (det är inte mycket xD ) så kan vi diskutera det! :'D

Och Tack <3 (nä, din dator har så rätt så xD )
avatar
Taji 
Utvandrad 

Spelas av : Loco | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    lör 29 aug 2015, 19:56

Blev mycket förtjust i havsvargen som var inspirerad av en Koi fisk :-) 

Skulle vara kul att hänga på denna med havsvargarna (känner mig mer peppad till rollspel nu även om tiden är lite knapp ibland med två små barn och hundarna :-P)
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis 12 jan 2016, 16:21

Kände för att designa något grönt. Nu finns en ny Naktaki-design (Naktaki 2) bland de andra designerna på föregående sida (;


Ni som är intresserade av designer, glöm inte att läsa informationen överst i inlägget med alla designer.

Fridens liljor~
/MPh
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    sön 01 maj 2016, 17:26

Lade till en calico-färgad Karg för jag hade tydligen inte gjort någon karg än så det var på tiden att det blev av.

Finns i listan på föregående sida! (Här är en genväg)

Fridens~
/MPh
Xejja
Xejja 
Död 

Spelas av : Ink | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tor 15 jun 2017, 02:10

*STIRRAR MED STÖRSTA MÖJLIGA ÖGON PÅ CALICON* AAAAAHHHHHHH

*sätter hjärnan i arbete och förbereder sig på att spriiiiiinga till meddelandesektionen*
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån 09 jul 2018, 19:59

En Serpier har lagts till i listan!
Aderonen har också uppdaterats med en ny version (5 år senare, jisses som tiden går!)
Både Hellhound och Naktaki 2 har också uppdaterats med nya versioner!  Pew

De finns nu också i listan på föregående sida!

Edit: En äldre havsvargsdesign har också återvänt till listan :')

Fridens :flower4:
/MPh
Abascal
Abascal 
 

Spelas av : Ink


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons 16 jan 2019, 22:23

Går det bra att jag paxar wapun? Jag vill gärna bearbeta personlighet innan jag liksom claimar och så, det kan ta ett tag för jag är inte helt säker på allt. Jag har varit intresserad ett bra tag nu men jag ville vara mer säker innan jag så nåt.
Umbra
Umbra 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    fre 25 jan 2019, 11:30

Om du vill paxa en design så vill jag att du skickar ett meddelande till mig privat, som för att adoptera en.

Jag passade på att uppdatera själva inlägget med adoptions-info. Förhoppningsvis förtydligar och besvarar det lite frågor jag fått från olika spelare genom åren :')

Genväg till första inlägget [Länk]

Fridens~
/Kreft (MPh)
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis 24 nov 2020, 01:44

"Vänta, lever den här tråden?"

Jodå! Och lite uppdatering har skett! Första inlägget innehåller nu en lite vettigare FAQ, med just några vanliga frågor jag fått genom åren och lite sånt.

Flera designer, såväl adopterbara som några redan adopterade, har också fått nya bilder! Woop! elmo En ny naktaki (Naktaki 3) har också lagts till i listan~



Här är en genväg till första inlägget [Länk]

Som en liten side-note så hoppas jag att den här målar-energin håller i sig, och att jag kanske till och med kan börja öppna upp för commissions igen. Inga löften, då jag inte litar helt på min hälsa än, men en liten förhoppning. Så för er som är intresserade av det; släng gärna ett litet öga hitåt ~

Och med det! Enjoy det mörka temat. Lite faktiska uppdateringar från hela Crew kommer Sip
/Kreft
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    lör 05 dec 2020, 23:36

Självklart behövde jag lägga till åtminstone en zimaer nu efter uppdateringen och efter att ha målat en annan till rasbilden redan. Så nu finns det en strawberry flavor grabb eller tös i listan av adopterbara designer ;)



Är du intresserad av en design så läs FAQ biten i första inlägget! Och vill nämna att det självklart går att adoptera som npcs till flockar eller hubs om flera vill det :D

Här är en genväg till första inlägget [Länk]

Deeet var allt för nu! Mer kommer troligt senare för jag har verkligen noll hejd när det gäller designer Sip
/Kreft
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån 25 jan 2021, 23:04

Har redan spammat discord med många nya bilder, men kom på att jag inte faktiskt skrivit en notis här för de nya designerna jag gjort så :hands-l:

Flera nya designer har lagts till i tråden: Två nya drakarger (3 och 4), en guld-inspirerad, och en inspirerad av dinosaurien bajadasaurus. En roséguld inspirerad lawar (Lawar 2). Och en blå tabby karg med vitiligo (Karg 2)!







Jag har även uppdaterat första inläggets kod så att det förhoppningsvis inte känns lika långt att scrolla genom alla bilder nu. Det har hunnit bli en del med åren! Och fler kommer det garanterat hinna bli elmo

Här är som vanligt en genväg till första inlägget [Länk] där alla designer finns, såväl adopterbara som adopterade! Kom ihåg att läsa FAQn högst upp i första inlägget om du är intresserad av att adoptera en karaktär, antingen som spelad eller npc :D

Upd (26/1):
Lade till en till Lawar (Lawar 3) till samlingen!



Kika in på discord om ni är intresserade av att se mer bild-spam haha. Fridens!
/Kreft
 
Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Adopterbara designer!
» ✎ Krefts Adopterbara Designer
» Adoptions tråd, Designer av Skruk
» Kreft gör Commissions!
» Hur mycket har Kreft egentligen målat? - En Tävling!
Hoppa till annat forum: