Vem är online | Totalt 183 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 183 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 199, den tor 07 nov 2024, 22:39
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Adoptions tråd, Designer av Skruk | |
|
| Författare | Meddelande |
---|
Achak
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Adoptions tråd, Designer av Skruk sön 10 jan 2021, 03:15 | |
| Vi ignorerar att det finns en äldre tråd för detta då jag helt använde mig av Creature creator spel, och skämms enormt Alla designer är öppna att få adopteras, om inget annat står. För att adoptera skriv inte här, utan Skicka ett PM här på någon av mina aktiva karaktärer(länk), eller på Discord (Skruk#6615). - Meddelandet bör innehålla:
Vilken Design du är intresserad av. Vem som ska ha den, du själv eller en NPC till flock, eller dylikt Om du ska spela den: Personlighet, krafter, en liten grund till vad för karaktär du tänkt dig. Om det är en NPC: Är det till en flock? En Knytpunkt? Något annat? Beskriv gärna också kort tanken till vart den ska och vad den ska användas till.
- Varför vill jag veta detta?:
Det är så jag ska veta och se att det finns tanke bakom karaktären och att det finns ett intresse till att kunna spela på något, så du inte bara adopterar ett utseende.
Det går generellt inte att paxa en design i en evighet, men om du har en karaktärs idé som du känner att du verkligen vill spela på, men inte har plats så kan jag hålla en design tills dess att du får plats för den. Om det dock går väldigt lång tid utan respons, eller att du skapar och dödar många andra karaktärer efter att du redan paxat en så lägger jag ut den igen för andra intresserade.
Designer________________________________________________________ NaktakiRas: Naktaki
________________________________________________________ DrakargRas: Drakarg
________________________________________________________ Havsvarg 1Ras: Havsvarg
________________________________________________________ Havsvarg 2Ras: Havsvarg
________________________________________________________ ZimaerRas: Zimaer
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |