Pågående Event
Senaste ämnen
» Genom döda ögon [Rakel]
Idag på 1:03 pm av Varya

» Mysstund [P]
Idag på 11:52 am av Kokhanok

» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 12:02 am av Lev

» Andrahandsval [P]
fre apr 26, 2024 10:12 pm av Hedvig

» En del av mitt hem (P)
tor apr 25, 2024 3:17 pm av Timoteij

» Viktlös [P]
tor apr 25, 2024 1:19 pm av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor apr 25, 2024 1:17 am av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor apr 25, 2024 12:41 am av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons apr 24, 2024 7:45 pm av Kokhanok

Vem är online
Totalt 9 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 7 gäster.

Sleazoid, Varya


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd) Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd) Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)

Gå ner 
+25
Xejja
Taji
Kaiito
Modig
Ruby.
Mugen
Yargol
Crepsley
Saderk
Midnight
Blair
Ghadam
BloodQueen
Saturn
Eqii
Akaryuu
Malvado
AquaEye
Zarec
Damon
Emon
Zayev
Locura
Kangaroo
Azazel
29 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 1:44 am


Adopterbara designer av Kreft

(Tidigare kallad MoonPhanter)

Senast uppdaterat: 16/01-2022



Den här tråden har flyttats!

Eftersom att det här första inlägget blev så väldigt långt med alla designer och adopterade karaktärer, så började det bli för mycket kod i ett och samma inlägg för att kunna posta. Jag har även velat strukturera om tråden lite för att göra det lättare överblickat, och behövde lite fler inlägg på rad för att kunna göra det så enkelt som möjligt. Jag vill dock inte ta bort era kommentarer från den här tråden, så istället flyttas de adopterbara designerna till en ny tråd, så finns alla gamla reaktioner och kommentarer här kvar <3

Som alltid, tack för allt fint ni sagt och er entusiasm!

Se den nya adoptionstråden här: ✎ Krefts Adopterbara Designer



Senast ändrad av Azazel den ons dec 11, 2013 4:20 pm, ändrad totalt 21 gånger
avatar
Kangaroo 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 9:48 am

Åh vad fina! 8D

Om jag får en så skulle jag vilja ha Havsvargen med Stingrocke inslag. (:
Eller Hellhounden .. eller vänta, nej! Stryk Hellhounden, jag vill ha den
söta Havsvargen. :3
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 10:08 am

Aah, nog blev jag suger Azazel. Måste säga att alla skisser var sjukt fina! Blev alldeles totalförälskad i silannin, kan inte radera bilden ur mitt huvud! Så sjukt underbart du ritar 8D

Dock så vet jag inte om jag kan adoptera någon. Det är så att jag har alldeles nog med karaktärer redan och jag måste rensa bland dem. Dessutom har jag två valpar på väg som jag måste få klara också, vet dock inte när det kommer bli att de föds med ganska snart antagligen. Så som sagt, jag vet inte ifall jag kan adoptera någon varg. Men vill ha Silannin! Beslutsångest D;
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 2:13 pm

Jag blev helt galet förälskad i sannistäpparen <3 Han verkar ju helmysig! Ville bara kläcka ur mig det på denna tråden, för att vara lite busig ;D
Emon
Emon 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 3:21 pm

Måste joina gänget som säger att du ritar sjukt snyggt, för det gör du!
Är heeeeelt in love i vissa av dedär skissade vargarna. Varifrån får du dina idéer? ^^

Naktaki/Karg-vargen var underbar, samt Havsvargen.. så cool. Sannistäpparen får vi inte glömma <333
Men vet ändå inte riiiiktigt om jag ska börja ge mig in i det seriöst, att alltså vilja ta en.. mmmm...
Funderar ännu ;D
Men helt azum bilder, verkligen =')
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 4:18 pm

Måste peta in att du som vanligt, är sjukt jävla grym på att rita och designa, och alla här ovanför är jdksjadoiasfoas mega snygga! GAH!
Dock ska jag nog inte försöka adoptera någon då jag har lite egna problem att hålla igång mina egna för tillfället ;__; <3
Zarec
Zarec 
Död 

Spelas av : Nelly | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 9:26 pm

Min första reaktion när jag såg Naktaki/Karg-killen var "Åååh, så söt tjej!" Och så började jag tänka på en kvinnlig version av Zarec... och så var det en kille med typ samma personlighet som honom xD Ååh, vill ha honom, men skulle nog inte klara av två såna vargar va? >.< Men de är så roliga xD
avatar
AquaEye 
 

Spelas av : Eve (ej karaktär)


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 9:46 pm

asdfghjkl


Senast ändrad av AquaEye den sön maj 01, 2016 8:56 pm, ändrad totalt 1 gång
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 9:47 pm

Nämen vafan! Varför la du inte upp den här tråden lite tidigare för? D:
Tyckte bisexuella (om han nu va det verkligen?) Naktaki/Karg vargar var otroligt häftig idé och något jag verkligen skulle vilja spela... men har inte tid :/ Nästan så att jag hellre dissar nån av mina andra karaktärer, för gillar verkligen idén om hela den vargen <3
Måste även inflika, som så många andra också gjort, att du målar fantastiskt bra! (:
avatar
Akaryuu 
Död 

Spelas av : Freja / Aka | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    mån jan 09, 2012 11:00 pm

...! jfpojpgjzpoxjmåpjapovjpajisp

HEJSAN.
Jaaa-aa, jag har ju nu nästan-officiellt bestämt att jag ska bli aktiv igen.
Och jag är ganska jättekär i Solvargskillen där vaaa. MEN - måste tänka efter, känna efter, om jag ska komma tillbaka. Imorgon börjar skolan och då känner jag att jag kommer kunna ta det avgörande beslutet.
Meniallafall. Om jag faktiskt bestämmer mig för att komma tillbaka och inte har alldeles för fullt upp med mina andra karrisar (vilka jag väljer att behålla är ännu oklart, wuhu), så skulle jag jättejättegärna vilja ha honom. Han var så finis. Ooom ingen annan snor honom, såklart, skulle få sådan extrem ångest om jag fick honom och gjorde honom oaktiv och dammig...
Oh well, vi får se~
avatar
AquaEye 
 

Spelas av : Eve (ej karaktär)


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis jan 10, 2012 9:34 pm

Sitter och velar mellan Drakvargshonan och den feminina saken Dx
Beslut, beslut...




Jag älskar HONOM så mycket att jag tror jag är beredd att ta kol på någon av de mina...!
avatar
Kangaroo 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons jan 11, 2012 7:48 pm

Jag kan också ta kol på någon Aquaeye .. xD
Helt värt det, tror jag .. O_O
Eqii
Eqii 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    fre feb 17, 2012 9:42 am

Jag vill ha någon av havsvargarna,
men jag behöver veta om jag är seriös först .. xD

Min favvis/den jag helst skulle vilja ha är Hammarhajen! 8D
Jag hörde av mig så fort jag kunde ang dom nya bilerna .. x3

EDIT: Hammarhaj eller Gulperfish?
Jag kan inte välja, Gulper verkar bara bli mer och mer intressant .. :3
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis mar 27, 2012 9:43 pm

Hammarhajen var grymt snygg. xD <3
Du är superduktig!!! Älskar dina bilder! <3
Och jag har alltid tyckt Hammarhajar är coola. ^^
Var tvungen att säga det.
Även om jag skulle vara intresserad av flera av dessa
snyggingar så ska jag inte ha någon. Har lyckats göra
mig av med flera karaktärer nu och det känns bra. ^^
BloodQueen
BloodQueen 
 

Spelas av : Nickie


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tor maj 02, 2013 6:46 pm

Jag är jätte intresserad! Vilka kan man välja på? :3
Och nej jag väljer inte detta för att vara cool etc. Utan för att jag verkligen är intresserad och nyfiken :3 Spännande och rolla med nya "ovanliga" varelser :3
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons apr 16, 2014 1:53 pm

Lade till två designer för den inofficiella rasen Wapu. Läs gärna om rasen på dess wiki-sida http://numoori.wikia.com/wiki/Wapu

Fridens liljor <3
Blair
Blair 
#Dissad av Aurinko 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons apr 16, 2014 4:43 pm

Åh, så elakt att du gör dem nu xD <3 *har för många karaktärer för att våga ta på mig en till*
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons apr 16, 2014 9:17 pm

Alltså åh.

Varför.

AFHIHDASJDKSLLJ< / 3 *förälskad i honungsbiet*

Ska dock inte ha fler karaktärer.
Ska inte.
...........
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons apr 16, 2014 9:21 pm

Mååh, små insektsbajsar :'D <3
Saderk
Saderk 
NPC 

Spelas av : Skruk | NPC


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons apr 16, 2014 9:23 pm

DET ÄR MITT BI!! *gråter i ett hörn* dumma karaktärs gräns D'''8
Crepsley
Crepsley 
Utvandrad 

Spelas av : Nira | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    ons apr 16, 2014 11:25 pm

Så fruktansvärt intresserad av Hellhounden *q* 
*Små gråter* No more charakters ;__;
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    fre sep 19, 2014 11:24 pm

Eftersom att det har blivit ett uppsving i antalet Vrener (och Raganor) på sidan så kände jag för att skapa en ny Vrendesign att adoptera bort. Ni hittar den lite längre upp~

EDIT 04-10-2014
Vren 2 designen har uppdaterats till det nya utseendet!

Fridens liljor <3
/MPh
Ghadam
Ghadam 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis apr 07, 2015 9:59 pm

Hittade några gamla skisser på min hårddisk, så passade på att ta en paus i mitt andra arbete för att fixa till dem som två nya designer. En Drakvarg (nr. 2) och en Kreschim. Ni hittar dem lite längre upp i tråden tillsammans med de andra adopterbara designerna.

Fridens liljor <3
/MPh
Mugen
Mugen 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis apr 07, 2015 10:04 pm

Damn! Så snygga de är!!! 8'D
Meeeen jag vill SÅ ha bebis-Kreshim!
*fladder*
Ruby.
Ruby. 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)    tis apr 07, 2015 10:15 pm

Drakvarg nr 2 är jag väldigt intresserad av.
Skulle passa perfekt som min Balthazar..
Jag vet att mina 2 senaste adoptions intressen var av ren impuls, men jag LOVAR att detta är igenom tänkt.
Denna karaktär kommer inte stå och damma som de andra..

Sorry för dedär btw ;__;

Men ja.. är intresserad av nr 2 av drakargen! <3

innan du bestämmer dig kan jag (om du vill) berätta lite om mina planer inför honom.. c':
 
Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Adopterbara designer!
» ✎ Krefts Adopterbara Designer
» Adoptions tråd, Designer av Skruk
» Kreft gör Commissions!
» Hur mycket har Kreft egentligen målat? - En Tävling!
Hoppa till annat forum: