Vem är online | Totalt 221 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 221 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Adoptera syskon (designer) | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Chi Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Adoptera syskon (designer) tor 05 apr 2018, 22:33 | |
|
Senast ändrad av Chi den fre 06 apr 2018, 01:32, ändrad totalt 1 gång |
| Vit
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) tor 05 apr 2018, 23:26 | |
| Alltså 1!! Har dock inte ork för fler karaktärer.. |
| Kasai Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) fre 06 apr 2018, 07:21 | |
| Har inte tid, plats, eller ork för någon karaktär(1 är för fin dock <3) Men tänkte erbjuda en skissig bild på whatever syskon som blir adopterad :fingerguns: För de var så söta |
| Abraxas #blessed
Spelas av : Älg
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) tis 10 apr 2018, 14:49 | |
| Har varken plats eller tid för fler karaktärer, men blev också lite förälskad i design 1 c': |
| Rafale
Spelas av : Rizzy
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) ons 31 okt 2018, 12:22 | |
| Hej Jag är ny här på sidan och har redan fastnat för det. Jag såg syskon 1 och gillar designen väldigt mycket. Jag skulle gärna vilja veta mer om denna syskonskara om det är okej. |
| TsuyioKaze
Spelas av : Loco
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) ons 31 okt 2018, 15:00 | |
| Åh kul att du är intresserad. Tanken var att om någon blev intresserad skulle vi komma överens om syskonen :-) Tanken är att de i alla fall till en början håller ihop. Nära sammansvetsade syskon. Jobbar nu så kan inte skriva så mycket men har du idéer kom gärna med dom.
Jag har svårt att spela helt igenom onda karaktärer men det är inte uteslutet |
| Rafale
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) ons 31 okt 2018, 16:04 | |
| Okej. Men det låter väldigt kul. c: Jag är gärna på om jag får. Har du någon idé om ras eller är det också öppet för förslag? Jag har också en fråga om det möjligtvis går att ändra ögonfärg på designen. Utöver det tycker jag väldigt mycket om designen. |
| TsuyioKaze
Spelas av : Loco
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) ons 31 okt 2018, 17:01 | |
| Kul att du vill vara med :-D
Nä har inte tänkt så mycket på ras om jag ska vara ärlig, funderade lite smått på bergsvargs korsning kanske. Självklart får du ändra ögonfärg. Den design jag gjorde var mer ett förslag :-) |
| Rafale
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) ons 31 okt 2018, 21:44 | |
| Jag sprang in och läste på om bergsvargen. c: Det låter som en tuff ras. Det låter så roligt att vara en del av en syskonskara. Att karaktären har en familj.
Jag funderade på om röda eller silvriga ögon kanske passar. |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Adoptera syskon (designer) | |
| |
| | Adoptera syskon (designer) | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |