Pågående Event
Senaste ämnen
» Uppviglare [P]
Idag på 12:00 av Umbriel

» En mästerlig plan [Umbriel]
Idag på 11:52 av Umbriel

» Simma fram i regnet [Ymir]
Idag på 11:32 av Tora

» Farornas Fästning [Ymir]
Idag på 11:12 av Ymir

» Du vet aldrig vem som hör dig här [P]
Idag på 10:52 av Zaria

» Jag vill vara lika...
Idag på 08:50 av Io

» Ingen lämnas kvar
Igår på 22:27 av Malva

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 21:59 av Malva

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 19:15 av Sigrid

Vem är online
Totalt 12 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 11 gäster.

Sleazoid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Abascal ☆ Dantalian/Artemis

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Abascal
Abascal 
 

Spelas av : Ink


InläggRubrik: Abascal ☆ Dantalian/Artemis    fre 16 feb 2018, 21:01

Abascal ☆ Dantalian/Artemis LYn1diF   Abascal ☆ Dantalian/Artemis ExbqiUc

Abascal ☆ Dantalian/Artemis RmgtJbW

Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj KRAFTER Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj

Han värderar/dömer väldigt lättvindigt och när det kommer till social interaktion så har han svårt att relatera till andra och deras känslor vilket senare leder till att han känner ett behov att peta i och röra om i andras humör. Allt som händer honom mynnar alltså ut i detta; en varg med inre mörker som kraft. För att inte tråkas ut, utan istället känna samhörighet och spänning i möten - så söker han tröst i att manipulera sinnesstämning och spela på rädslor som antingen är hans eller hans krafts direkta verk eller en följd av kraften. Det finns ett sadistiskt behov i att leka med sinnen då negativa känslor hos andra får en positiv inverkan på honom när han känner att han går ut med vinst.


Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj PERSONLIGHET Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj

Personlighet skickad till Bellz på Skype (ska renskrivas):
En orädd och ofta provokativ vulp med starka åsikter, som gärna han håller för sig själv i det stora hela. I själva verket har han alltid, sedan valpstadiet, haft svårt att läsa mellan rader och tolka metaforer. Han tenderar att ta det mesta ganska seriöst. Han kan känna sig väldigt främmande inför andras känslor och lite ensam i den sortens utanförskap som det medför - vilket tenderar att göra honom upprörd eftersom att han förnekar känslor som kan tolkas som tecken på svaghet. Förändringen till det "onda" hållet händer alltså gradvis, men han skulle ändå alltså starta livet som en ganska fördomsfull och då och då lite överlägsen kille??

en karaktär som finner tröst i att manipulera övrigas känslor eftersom att han dessutom har en fallenhet för det i och med kraften.


Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj RELATIONER Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj

Artemis: mor || Jag står för evigt i skuld till dig och gör allt som krävs för att du inte ska bli besviken.
Lorenzo: blodsförrädare || Detta är en callout; Enzo är en förrädare och betalar tillbaka senare för det. Hur man når den feghet som krävs för att vända mor ryggen och fläcka hennes namn förstår jag inte. Jag tror att världen har tagit död på dig nu, men jag plockar dig om jag får höra annat.
Dante: bror || Jag vill lita på dig, så ge mig en anledning. Du kommer att vara min bror så länge du inte följer Enzo, och gör du mamma stolt så är jag dig lojal tills jag dör.
Dantalian: farsa || En dag kommer jag träffa dig och veta vem du är


Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj TIDSLINJE Abascal ☆ Dantalian/Artemis Dividers___simple_diamonds_by_celesmor-d75cvxj

Växer upp med mor och bror i Silverpile
Under rot och sten
Lorenzo lämnar familjen
Familjen färdas genom bergen mot Ötamon
Hear the mountains roar
Driver lite tills de hamnar på Skuggfalls invigning
Blodförtunnande


a lo hecho, pecho

 
Abascal ☆ Dantalian/Artemis
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Her Highness Artemis!
» [SLan] Such pride. [Dantalian]
» [Slan] Drink with me [Dantalian]
» Lotus ur vattnet [Dantalian]
» When the moon glows golden [DANTALIAN]
Hoppa till annat forum: