Så Cry är lite halvt döende just nu men jag skulle gärna vilja se honom bli kär och få valpar innan dess. Om man vill läsa om hans personlighet så kan man göra det här. Jag skulle också rekommendera att skumläsa något av hans roll om man vill ha en extra bra bild. Det är ju oftast lite svårt att konkret beskriva karaktärers personlighet [
1,
2,
3]. Man behöver ju såklart inte skumläsa igenom haha, hade själv inte orkat men det är liksom ifall man själv känner för det. Ifall man liksom vill se hur jag rollar honom, alltså vilka typer av inlägg man kan förvänta sig och hur han agerar IC.
Det jag tror skulle passa Cry bäst är en god hona, absolut ingen ond. Möjligtvis en neutral. Han är med i IA men det är inget måste att honan i fråga är med i IA, trots att han förmodligen kommer försöka få henne att gå med i flocken (antar att det kan ge upphov till lite konflikt men det är ju bara bra).
Sen så har vi Xerxes som har full tidslinje just nu som letar efter haff och vill skaffa valpar (ändå fast han hatar valpar lmao).Xerxes är knappast god, men jag skulle inte heller kalla honom ond. Han lutar dock lite åt det onda hållet då han är ganska rättfram och oförskämd. Skulle också vilja beskriva honom som svårtolkad och mystisk. Han gillar också att retas lite tihi och har en tendens att vara sarkastisk. Detta är i alla fall den mall jag försöker följa när jag spelar honom.
Här är lite rollspel ifall man vill skumläsa/få en bättre uppfattning: 1,2,3Han är med i Draugai så skulle föredra om valparna föddes i Draugai men är inte heller ett måste. Han är också ganska ytlig så han vill nog ha en honvarg (eller hanvarg ;D då är dock valpar kanske uteslutet) som beskrivs som fysiskt vacker. Då han också är väldigt stolt över sitt vren-/raganablod så är det också att föredra en ragana eller vren men jag förstår att sådana krav på ras är kanske för stora så det går fortfarande bra om det inte är en vren/ragana.
så länge han/hon är vacker. En till sak som kanske är viktigt och nämna är att han fortfarande sörjer sin systers död då han varit förälskad i henne, och det är han typ än, vilket kan ge upphov till konflikt. Det vill säga, bortsett från att han kan vara ett rövhål.
SAMMANFATTNING; Cry är god och letar efter en god hona som han kan skaffa valpar med. Xerxes kan vara ett rövhål och kan vara snäll om han vill och letar efter en partner som är snygg af.