Pågående Event
Senaste ämnen
» Mysstund [P]
Idag på 9:41 pm av Lev

» Andrahandsval [P]
Idag på 8:38 pm av Astrid

» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 am av Maksim

» En del av mitt hem (P)
Igår på 3:17 pm av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 1:19 pm av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 1:17 am av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 12:41 am av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons apr 24, 2024 7:45 pm av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons apr 24, 2024 2:30 pm av Lev

Vem är online
Totalt 32 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 30 gäster.

Kokhanok, Lev


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
A midday stroll [Cerridwen] - Sida 2 Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
A midday stroll [Cerridwen] - Sida 2 Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 A midday stroll [Cerridwen]

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: A midday stroll [Cerridwen]    sön okt 12, 2014 4:41 pm

hon möter hans blick och log försiktigt, blygt trots tårarna rinnades nerför hennes kinder. Hon tycker om honom, han är hennes närmaste vän och som en bror för henne. hon kände hans huvud mot sitt och känner en tår mot sin kind och hon blinkar till och stryker sitt huvud mot hans " åhh toppen nu är han ledsen också" tänker hon för sig själv. hon slickar bort hans tår och puffar mjukt på hans hals med sin nos - var inte ledsen, då blir jag ledsen. hans ord värme henne och det kändes mycket bättre nu. - jag kommer till Qu för att besöka dig, det betyder mycket för mig att träffa dig med. hon ser på honom och hon känner hans tunga mot sitt ansikte när han slickar bort hennrs tårar och hon rodnar kraftigt.
Sirocco
Sirocco 
 

Spelas av : Skruk


InläggRubrik: Sv: A midday stroll [Cerridwen]    ons okt 15, 2014 1:29 pm

Detta hade onekligen blivit ett känslosamt möte. Han log innerligt emot henne då hon slutade gråta.
"Då väntar jag på dig tills dess" Hans röst bar en glad ton och hans svans vaggade lätt bakom honom. Han visste inte riktigt om han skulle försöka få samtalet att rulla på eller om han skulle låta tystnaden tala. Han var inte så bra med sociala möten, det var inte ofta han behövde möta andra än de i flocken. Flocken. Han längtade till den dag då han kunde introducera henne för alla. Låta henne träffa hans familj, hans far. Han log vid tanken. Försiktigt backade han undan ifrån henne och satte baken emot marken.
"Cerridwen?" Hans röst var osäker men allvarlig. Han ville inte ha hemligheter för henne och därför kände han för att lätta sitt hjärta. Han väntade tålmodigt på att hon skulle svara innan han fortsatte.
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: A midday stroll [Cerridwen]    tor feb 19, 2015 7:10 pm

Hon log mot honom och nafsar lekfullt i hans lugg och fnissar. Hon viftar mjukt på svansen och ställer sig i lekpositionen och morrar lekfullt till honom. - Det vet jag att du gör Rocco, och du är välkommen att besöka mig i Ötamon också. Hon Lägger huvudet på sned och undrande vad han tänkte på, hade hon sagt eller gjort något dumt? Hon slickar sig om nosen och tittar på honom, försöker möta hans blick och hennes gröna blick blir frågande när han backar undan från henne och sätter sig. - ja?
 
A midday stroll [Cerridwen]
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Afternoon stroll [Artemis]
» I am blind [Cerridwen]
» Midday[ÖPPET]
» Stay in my shadow [CERRIDWEN]
» Det ser inte längre ut som jag minns (Cerridwen)
Hoppa till annat forum: