Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 14 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 14 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Oväntat Möte [Dimitrij] - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Oväntat Möte [Dimitrij] - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Oväntat Möte [Dimitrij]

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Dimitrij
Dimitrij 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Oväntat Möte [Dimitrij]    sön 01 sep 2013, 17:27

Hon log åt ynglingen när han nickade. Hans fråga fick en liten rynka att bildas mellan hennes ögonbryn, och när han snubblade kunde hon inte hålla tillbaka det lätta skrattet.
    "Jag har övat länge." Svarade hon och lät framkroppen sjunka mot marken så att hon kunde sträcka på sig. Tårna spretade innan hon rätade på sig och sträckte på bakbenen. Hon hade onekligen övat länge. Hela livet. Träning, lärande hade varit hennes liv. Familjen och jakten. Hon saknade dem, men den ilska hon känt då hade försvunnit. Hon visste bättre nu än att jaga i blindo.
Violin
Violin 
 

Spelas av : Feffie


InläggRubrik: Sv: Oväntat Möte [Dimitrij]    sön 01 sep 2013, 20:35

Övat länge? Hur gammal var tiken ens en gång? Det var kanske inte något som man frågade? Hade han kanske redan frågat? Violins minne var ganska dåligt ibland, fy och skam. Han var bara femton år gammal och minnet hade redan börjat bli dåligt.
"Tror du jag kan bli så snabb som du?" frågade han sedan och hoppade åt sidan efter att tiken sträckt på sig. Ännu en gång stod han med ansiktet mot marken och baken i vädret. De lurviga öronen pekade framåt, svansen viftade och de olikfärgade ögonen lös av någon slags iver.
"Kan du lära mig?" frågan var kanske inte så genomtänkt. Han hade frågat utan att tänka efter. Tiken kanske inte ens ville ha Violin under sina vingar och lära honom? Hon kanske bara ville vara med den andra vargen som hon nämnt lite snabbt? Men barnasinnet i den femtonåriga vargen var för stort och han slog de andra tankarna åt sidan. Om hon inte ville fick hon säga det, han kunde ta det. Trodde han i alla fall.
Dimitrij
Dimitrij 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Oväntat Möte [Dimitrij]    tor 05 sep 2013, 23:06

Hon skrattade när han frågade om han kunde bli lika snabb som henne. Ett klart, vänligt skratt.
    "Det kan du säkert." Hon kunde inte hindra leendet som spred sig över de mörka läpparna. Det var länge sedan hon känt sig så lättad. Glad. "Med övning", tillade hon när han åter stod på nosen.

"Kan du lära mig?"

Ynglingens ord fick hennes leende att blekna igen. Hon lade sig ned, med frambenen utsträckta framför sig. För ett ögonblick såg hon ut mot skogens skuggor, innan hon mötte Violins blick.
    "Jag..." Vad skulle hon säga? Hon kunde inte lära honom. Inte nu. Dimitrij kastade en blick över axeln. Hon kunde inte lita på att hon var säker ännu. Och även om hon inte skrattat på länge så ville hon helst vara ensam. För de andras skull. Hennes öron, som i vanliga fall låg vända bakåt, pressades hårdare mot nacken. Hon ville inte dra in andra i sina problem. Ville inte offra oskyldiga liv för de mål hon hade.
Dimitrij
Dimitrij 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Oväntat Möte [Dimitrij]    ons 06 nov 2013, 11:48

Off:

Jag tänker för nu se det här rollspelet som avslutat, då det legat still länge och ligger långt bak i Dimitrijs tidslinje. Men om du vill fortsätta, så säg till!

Fridens liljor ~
Violin
Violin 
 

Spelas av : Feffie


InläggRubrik: Sv: Oväntat Möte [Dimitrij]    lör 07 dec 2013, 19:04

Förlåt för oaktivitet, är mer aktiv på en annan rollspelssida (:
Försöker nu komma tillbaka till Numoori, men eftersom du sa att rollet här ligger långt bak för Dimitrij så kan jag endast tacka för rollet (:
 
Oväntat Möte [Dimitrij]
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Oväntat uppträdande [Alin]
» Helt oväntat [Midir]
» Möte i skymningen [p]
» Ett möte i skymning
» Ett möte i skymningen
Hoppa till annat forum: