| FIERO ♥ AISU | |
|
+15Wami Sarabi Nim BloodBlossom Malvado Locura Sang PiKA Mirrow Mikayo Reikon Zayev Hinata Fiero Aisu 19 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU sön 18 dec 2011, 12:58 | |
| Svarar såhär lite lagom segt xD Aisu, jag tror inte att det ska vara någon fara 8D Har inte några planer på att släppa iväg min i princip döva flicka <3 Vet att jag redan påpekat detta på DA, menmen.. xD HON ÄR SÅ FIIN MATTIZ!! <3<3 Och Locura, jag tycker nog Castalia om du inte bestämt namn ännu c: Gillade verkligen det c: ....kom att tänka på Castiel nu bara för det xD Emblaaaaa~ Jag gillar nog den vänstra versionen bäst, även om jag gillar dem båda c: Och gällande namnförslag.... ehh.. där har jag nog inget xD Potentiell terror-duo <3 XD VILLE BARA LÄGGA UPP EN NY ORDENTLIG BILD PÅ HENNE :D Ville att man skulle se hela ansiktet och markeringarna tydligare c: |
|
Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU tor 22 dec 2011, 14:21 | |
| Ah, har funderat över namnet och kommit fram till att det nog blir Castilia. Det verkar ändå passa ganska bra, och jag gillar det namnet bäst också ^^
Namn; Castilia Kön; Hona Kraft; Dimma, ev månkraft
Har fortfarande ingen bild så kan passa på att fråga igen ifall någon kan hjälpa mig med det? Har ett utseende i huvudet så det kommer det inte att vara några problem med. Har fått höra att jag är ganska bra på att beskriva saker så ^^ xD |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU fre 23 dec 2011, 12:46 | |
| Om du vill kan jag försöka att ge mig på att skissa upp någon c: Men jag ska inte lova någonting xD |
|
Locura Vampyr
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU lör 24 dec 2011, 08:42 | |
| Yeeey, Zayev <3
Det får du jättegärna göra 8D Jag skickar en beskrivning på hennes utseende i ett mejl till dig då, tycker det blir enklast så ^^ |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU tis 27 dec 2011, 12:05 | |
| Kom och tänka på en sak nu innan jag steg upp xD Är det grönt om jag kastar in teleport som en kraft på Elphie? o_O Om inte så är det lugnt c: |
|
Mikayo Död
Spelas av : Mattiz | Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU tis 27 dec 2011, 13:38 | |
| Skulle ju inte vara fullt omöjligt, med tanke på att Iwaku har den kraften och är bror till Aisu x) Så antar att de är OK? ^^ |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU tis 27 dec 2011, 18:07 | |
| Visste inte att det fanns i släkten xD Vad cool jag känner mig nu BD XD |
|
Fiero Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU ons 28 dec 2011, 00:19 | |
| Åh vad fint allas vargar utvecklar sig :D Älskar lilla Elphie <3 Verkligen älskar den lilla donnan, och hur lik hon är Fiero :*
Teleport är helt lugnt för mig iaf :D Kommer strax bli aktiv och duktig pappa :P |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU sön 01 jan 2012, 17:43 | |
| |
|
Locura Vampyr
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 02 jan 2012, 10:42 | |
| Ah, jag älskar henne 8D Typ precis som jag hade tänkt mig, tack <3
Jag hoppas att det inte var allt för mycket problem med att hjälpa mig med bilden till lillflickan, du gav verkligen min bild i huvudet liv ;D |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 02 jan 2012, 12:36 | |
| Vilken tur att jag lyckades 8D
Nej då c: Det var inte några problem alls c: |
|
Aisu Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU lör 24 mar 2012, 14:23 | |
| *pet pet* Herp. Nu har jag ändrat mig igen med hur min valp ska se ut ^^ Namnet blir Leviathan, och han kommer bli vit :3 Har nog med svarta karaktärer nu tycker jag x) Det var ett litet tag sedan det hände nåt i just den här tråden, så måste bara få fråga om ni fortfarande vill spela en valp? Så ni inte har ändrat er D: Min lilla Levi <3 |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU lör 24 mar 2012, 14:24 | |
| |
|
Locura Vampyr
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU lör 24 mar 2012, 17:32 | |
| Ja, jag är också fortfarande intresserad ^^ |
|
Mikayo Död
Spelas av : Mattiz | Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU fre 30 mar 2012, 22:31 | |
| Jag kommer självklart fortfarande spela lilla Ira ^^ |
|
Fiero Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU lör 19 maj 2012, 12:38 | |
| Jag har inte plats, tid eller ork för en valp. Kommer lägga all fokus på Fiero istället så han blir en bra ledare och pappa!
Alltså ska jag inte ha någon bäbiz, men tycker inte att vi behöver fylla igen den plattsen med någon annan rollspelare utan att vi bara kör på nu. Tänkte att valparna föds SENAST första juni. Tycker folks ska spamma info här och nu.
Alltså, en ev. bild, namn, krafter, personlighet och andra funderingar! I ett inlägg.
Så har vi något mindre rörigt att utgå ifrån. PEPPEEEENNNN!!!!!! Nu kör vi vafan x3 |
|
Locura Vampyr
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU sön 20 maj 2012, 12:35 | |
| Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan ta en valp efter Fiero och Aisu. Detta pga en del ändra omständigheter i mitt liv. Jag har helt enkelt nog mycket saker på gång och jag kommer inte ha tid eller finna någon intresse för denna valp. Jag försöker dessutom rensa bland mina karaktärer, vilket också är en anledning till att jag helst inte bör dra på mig så många fler.
Hemskt ledsen. ;( |
|
Wami Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU sön 20 maj 2012, 13:43 | |
| Jag är fortfarande jätteintresserad av en valp i denna kullen. (A) |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 21 maj 2012, 17:58 | |
| Jag har nu skapat Elphie, det enda som behövs är en aktivering :D |
|
Malvado Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 21 maj 2012, 18:59 | |
| |
|
Elphaba Död
Spelas av : Älg | Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 21 maj 2012, 19:05 | |
| |
|
Malvado Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 21 maj 2012, 19:06 | |
| |
|
Malvado Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 21 maj 2012, 19:09 | |
| Har lagt Elphaba och min lilla Levi i gruppen nu med 8D Ska bara kicka Aisu ur Qu med x) Vågar dock inte kicka Iwaku och Fiero än utan att de vet xD |
|
Elphaba Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 21 maj 2012, 19:13 | |
| Blev lätt förvånad över det lila när jag såg det, men sen satte de små grå igång xD Nä, det kanske är bäst att varna dem först xD |
|
Elphaba Död
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU mån 21 maj 2012, 19:14 | |
| Ohohoho :'D *är fascinerad utav den lila färgen* |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: FIERO ♥ AISU | |
| |
|
| FIERO ♥ AISU | |
|