Pågående Event
Senaste ämnen
» Efter läggdags [P]
Idag på 10:51 av Aegir

» Doften av Blod [Zachary]
Idag på 10:27 av Zachary

» Tänderna biter ihop [Tora]
Idag på 10:16 av Aegir

» Ödmjuk inför naturens under [Ö]
Idag på 10:05 av Rani

» Inte stabil [Devaron]
Idag på 09:45 av Devaron

» Vederkvickelse [P]
Idag på 00:27 av Zahari

» En tyst stund [Dew]
Idag på 00:15 av Dew

» Tappad aptit [P]
Igår på 21:30 av Kokhanok

» Din order (P)
Igår på 21:12 av Kokhanok

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 3 gäster. :: 3 Botar

Ivo


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
FIERO ♥ AISU - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
FIERO ♥ AISU - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 FIERO ♥ AISU

Gå ner 
+15
Wami
Sarabi
Nim
BloodBlossom
Malvado
Locura
Sang
PiKA
Mirrow
Mikayo
Reikon
Zayev
Hinata
Fiero
Aisu
19 posters
Sida 2 av 4  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 16:59

Bullar? :'D

Hurrah för mig X'D
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 17:08

Ni är ju för söta! :'D

Vill dock säga att; ta inte ut segern i förskott. Vi har ju Zayev, Hinata, Locura & Sang/PiKA som vill spela. Och antagligen så kommer endast en, max två, att få spela valp (har inte pratat med Embla).

Så tänkte bara säga att det är ingen idé att börja måla hur eran valp ska se ut. Kön och namn och såna enklare saker kan ni ju givetvis skissa på. Men att måla känns bara onödigt i detta tidiga stadiet. Min åsikt i alla fall x)
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 17:10

Too late X''D Är dock, och var även då, fullt medveten om att jag kanske inte alls får spela valp, men jag kunde inte stoppa mig själv x'D
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 17:12

Haha Zayev <3
Hinata
Hinata 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 17:14

Samma här Zayev. x3 Det är svårt att låta bli ju.
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 18:36

Ok, vi bestämde oss för att vi inte villa har en stor kull, men att vi heller inte vill ha en kull enbart bestående av mig, mallis och iwaku - då det bara är vi tre i flocken och om vi blir off då kommer ju allt dör (inte för att vi på något vis planerar att bli off).
Dessutom behöver vi två till spelare för att nå kravet för en flock, så då slår vi två flugor i en smäll :3

Vi har nu suttit och pratat hit och dit på skype utan att direk tkomma någon vart. Men slutligen bestämde vi oss för att helt enkelt köra. Gud vad detta känns utdraget och dramatiserat, som en bingodragning XD
Men våra två lucky ones blev - slutligen - Zayev och Locura!
Congratz.

Hoppas att ni andra två inte bli allt för besvikna, det kommer fler awesome kullar och jag är säker på att ni förstår att vi inte på något vis är personliga ;P Det funkar helt enkelt inte med en kull på sju valpar, det är typ bundet till att gå under ^^''
Så, skulel bli glad om Pika och Hina lämnar tråden nu (no offence men vill få så lite röra som mäjligt - dessa valptrådar har en tendens att bli lite snurriga) och så kan ju Zayev och Locura lägga fram sina valpar (eftersom det verkar som de flesta redan börjat skissa på dem :3

SLUTLIGA KULLEN ÄR ALLTSÅ:
Fiero
Aisu
Mattiz
Zayev
Locura


Fem fina friska bäbisar :D
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 18:43

Gud vad glad jag blev nu!! :'D <3<3 Ska lägga upp ett styck bild på min lilla flicka så fort jag skissat upp henne i datorn c:

Bwumm~ Tack så jättemycket <3
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    ons 07 dec 2011, 20:12

FIERO ♥ AISU - Sida 2 Elphaba
Pappa upp i dagen utseendemässigt 8D

Falalalala, där är hon 8D Och jag döpte henne till Elphaba c: Om det inte vart någon annan som skulle använda det namnet till sin valp xD För i sånna fall kan jag byta xD
Mikayo
Mikayo 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    tor 08 dec 2011, 10:15

Min valp kommer troligtvis heta IRA[hona] eller AMON[hane]
Inte bestämt kön än med andra ord xD
Öm hon/han kommer se ut som en perfekt blandning mellan Ascars förfäder's utseenden, där med tror jag denna valp är ännu mer lik Ascar utseende messigt än vad Fiero själv är x) Hon har dock en mörkare undertorn i pälsen vilket kommer från Aisu såklart :')
Funderar också på att göra ögonen gröna ist, men det är sånt som märks ;'D

FIERO ♥ AISU - Sida 2 Nmylau


Så ser hon/han ut, fett nöjd är jag faktikst, öm det kommer väl mer detaljerande utseenden senare, när jag har ork att måla det. Hihi ^^
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    tor 08 dec 2011, 20:29

Älskar båda era valpar 8D

Jag å andra sidan har inte kommit nån vart med min lilla valp. Hade också tänkt mig nån med Fiero-liknande tecken och färger. Funderar fortfarande starkt på den bilden som du visade mig Mattiz. Ska bara försöka få ihop en varg av det x)

Namn och kön jag inte heller nån aning om. Väntar med det tills jag hör vad de andra hade tänkt sig så får jag se då ^^
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    tor 08 dec 2011, 20:36

ÅÅH så fina <3
Ser era valpar och bara fylls med lycka xD Så kul att detta äntligen blir av, sitter å är sentimental över Numoori. Hela Fiero och Aisus historia och deras föräldrars historia och deras uppkomst och deras flockars historia och jag typ dör.
Åh lycka :'D
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    tor 08 dec 2011, 21:24

Blir så glad över att folk tycker om henne <3 Tänkte slänga upp lite fakta om bebistjejen när jag ändå är i farten c: Bara för att se vad ni tycker och tänker om det hela 8D

Namn: Elphaba
Smeknamn: Elphie, Fabala (endast förslag c:]
Kön: Tik
Kraft: Kyla

Hon kommer att ha en lite kraftigare kroppsbyggnad pga bergsvargen, lite längre öron pga vrenblodet och ha månmarkeringar på örontipparna :] Tanken var att hennes krafter inte blir som starkast fören nymånens tunna skärva dyker upp på himmelen c: För att vara lite dramatisk: med månens födelse blir hennes krafter starkare xD

Hade funderingar på att ge henne så pass dålig hörsel att hon nästan är döv. Dock att hon fortfarande kan höra, även om det inte är superbra, om man är nära och nästan skriker c:

Om det är någonting som någon vill påpeka inte fungerar, peka på! 8D
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    tor 08 dec 2011, 22:12

Så här ser min valpis ut för tillfället. Vet inte om jag kommer ångra mig och byta, men men ^^
Fortfarande ingen aning om namn eller kön, men det lutar främst åt en hane :)

FIERO ♥ AISU - Sida 2 R93o5i
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    tor 08 dec 2011, 22:30

ÅÅh bara jag kvar då? (alla är jättefina <333)
Tja, tänkt mig min mörkt grå i pälsen i olika nyanser, har ganska vrenlika drag med långa ben och slank kropp, långa smäckra öron osv. Fiero är ju ganska slankt byggd, han är enbart bred över bringan annars är han slank och senigt musklig :3
Hon kommer endast vara senigt musklig, och troligen inte ha sådana överdrivna muskler.
Namn är jag inte helt säker på än ;)

Såfort jag hittar min jävla ritplatta som såklart försvunnit bara för att jag har massa pepp på att rita så kommer jag färglägga en lineart och sen oxå skissa upp en egen bild :P
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    fre 09 dec 2011, 09:04

Woho! Jag får spela en 8D typ överlycklig ;D

Utseende och fakta och allt kommer senare under helgen eftersom att jag inte är hemma just nu och inte har mer tillgång till Numoori än över mobilen. Men har en massa idéer så det behöver ni inte oroa er över 8D
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    fre 09 dec 2011, 10:25

WEEHO <3
Så jävla kul :D Ehm, men min ritplatta är seriöst spårlöst borta.. Får total jävla damp -.-
Aisu
Aisu 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    fre 09 dec 2011, 19:06

Vet inte om ni; Zayev och Locura (och Fiero med för del delen) läst Mikkis nyhet som hon lagt upp?
Hon tog bland annat upp det här med att man ska tänka sig för innan man väljer att spela en valp, och att kanske admins borde ge föräldrarna till valparna tillåtelse att ta tillbaka valpen om den blir för oaktiv eller om man tar död på den efter en kort tid...
Det jag tänkte komma till är en vädjan;
Om det nu är så att ni efter en tid skulle känna ändå att ni inte vill ha kvar karaktären så skulle jag gärna vilja att ni säger till så att vi kanske kan hitta en annan spelare åt den. Vi vill ju trots allt att valparna ska leva ett bra tag ^^

Jag tror dock inte att det ska bli några som helst problem :)

Annars så undrar jag om nån av er har förslag på något namn till min valp? Jag kan verkligen inte komma på något. Kill -eller tjejnamn spelar ingen roll då jag inte bestämt mig för kön heller xD
Mikayo
Mikayo 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    lör 10 dec 2011, 19:20

Final disign till min DAM DAM DAAA [ira] Det blir en galen liten vredes full tik, som kommer vara elak, oförskämd och allmänt aggresiv precis som Ascar va, så det är en blanding mellan alla släkten ^^

Hon e väldigt mörk i färgerna pågrund av Aisu's inslag, hon har de flesta av Ascars mönster, plus lite till och sedan FrostCut's gröna ögon :')

Så sen har jag inte riktigt bestämt mig för kraft, men inte Elektrisitet iaf.
Antingen Eld + något random eller Gift + något random ^^
Vad tycker ni om krafter till mig? Vill gärna ha förslag? (a)

FIERO ♥ AISU - Sida 2 2dspc20
Reikon
Reikon 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    lör 10 dec 2011, 21:58

ÅÅH VAD AWESOME (L) Så jävla fin hon är :*
(håller med mallis ang valpar som vi kan få tbx om dem skall dö lr blir off)

SKALL RITA MIN VALP NUU, men tycke rmattiz kan rita en valpbild - vill du det snälla rara? (L)
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    mån 12 dec 2011, 17:38

Okej, jag har allting klart med min valp! Sjukt taggad och överlycklig över att jag ska få spela en 8D mwihihihi!

Namn: Daphne, Khalida eller Castalia. Lite svårt att bestämma mig. Kom gärna med förslag?
Kön: Hona.
Kraft: Dimma i första hand. Funderar eventuellt på att ge henne månkrafter också, men det är inte säkert ännu. Har lite svårt att bestämma mig ;p
Utseende: Hon ska vara grå, typ stålgrå fast lite mjukare. Med en måntatuering på ena höften. Typ en snurr, eller tribal, eller nå. Det är inte så noga xD Och typ ljust gråa ögon, nästa vita fast inte riktigt. Och så mörkare öron och tassar, så gott som svarta. Ungefäääär nå sånt ;p

Har alltså allting klart, förutom en bild. Och nu kommer jag vara jätte jobbig och fråga ifall någon skulle ha lust att rita en bild åt mig? (a' Det behöver inte vara en valpbild, utan mer en vuxen bild - Men tänker bara att jag har en bild i alla fall. Eftersom att jag inte har varken tillgångar eller kunskaper som ger mig möjligheten att rita en själv xD
Så ifall någon känner sig villig tackar jag och tar emot 8D
Nim
Nim 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    mån 12 dec 2011, 21:57

ÅÅh <3
Alla valpar är så fina (åååh dem är så liiika fiero *fangiiirl squeel*) är helt kääär :D
Så kul att alla är aktiva och pepp, min ritplatta dampar och så men snart kommer en design på min sötnos oxå. Verkar bli ganska många honor? xP

//pappa fiero
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    fre 16 dec 2011, 19:26

Nä nu har jag helt bestämt mig hur min valp ska se ut ^^
Jag dissar ditt förslag Mattiz! (:
Det ska bli en hane vid namn Corazón, som btw är Mallis födelsenamn. Han ska va helsvart med ett brandgult öga och ett rött 8D
Funderar på att ge honom en liten måntatuering nånstans, hade ju trots allt tänkt att den här lilla hanen ska vara godhjärtad, mer eller mindre ^^

Plus att om jag får tillstånd till det så ska han beskyddas av ängeln Enainar Ceraim (:
Sarabi
Sarabi 
Pensionerad 

Spelas av : Embla | Pensionerad


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    fre 16 dec 2011, 20:49

OK, nu är det såhär att jag och min ritplatta inte riktigt samarbetar just nu, jag och mina datorer har just gett upp fredsförhandlingarna och jag och mitt liv skall vi inte ens tala om just nu... Med andra ord är jag både opepp, off och allmänt ur stånd att göra något. Men jag skall trotsa min elaka lilla tablet och skissa upp en wulp (eller iaf färglägga en lineart...) och så skall jag vara lite aktiv och visa engagemang här. Valparna lär komma efter kriget, men inte allt för långt efter (för vi som föräldrar kan fan inte vänta xD)

Älskar hur alla utformar sida valpar, och Locura måste säga att jag tycker Castalia och Kahlida är väldigt fina namn :D
Apropå ingenting så har jag ingen aning om vad min lilla flicka skall få heta ^^''
För tror att det skall bli en flicka. Har ända sedan jag först tänkte mig att Aisu och Fiero kanske skulle få valpar en dag tänkt att jag skulle spela en dotter, men nu har jag plötsligt fått upp en hel klar design och personlighet till en son *Doh*
Vi får se vilken jag blir mest pepp på ^^''
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    lör 17 dec 2011, 16:22

Ok, så ny har jag kluddat i lite free linearts xD Är just nu helt klart mes pepp på en liten pojk, och det är troligen det som det blir :3 Har två snarlika alternativ på han-design, vilket tycker ni är bäst? Behöver fortfarande hjälp med namn.. lr iaf lite tips :3
Lägger upp en ofärdig kluddbild på tikvalpen oxå, skall jobba vidare på den ikväll - men kommer troligen ändra den designen lite om jag ändå väljer att skaffa mig en liten hona till ...

FIERO ♥ AISU - Sida 2 Fieromalepupalt



FIERO ♥ AISU - Sida 2 Lillafifi






Hoppas dessa länkningar funklar nu, använder ju oftast tinypic men orkade inte krånga nu ^^'' Well där här han/hon iaf.. Flickdesignen byggs som sagt fortfarande upp och är långt ifrån klar...
Mikayo
Mikayo 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: FIERO ♥ AISU    lör 17 dec 2011, 16:39

Ey om du vill ha namn förslag kan du ju ta Amon? ;')
Det är namnet på Demonen som förknippas med Synden Vrede/Ira
Så kanske våra valpar blir välidigt fästa vid varandra, asså att de är svåra att sära på gör allt tsm osv, kul ide bara ^^
 
FIERO ♥ AISU
Till överst på sidan 
Sida 2 av 4  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Fiero död
» Fiero Sangre
» I will be okey [FIERO]
» Echo [Fiero]
» Vattenfall [Aisu]
Hoppa till annat forum: