Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 20 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 20 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar

Gå ner 
+15
Lev
Sunna
Malphas
Kremla
Solviva
Oberon
Ydris
Mirai
Bambra
Dalia
Sleazoid
Meilyr
Ronia
Arno
Åskvilja
19 posters
FörfattareMeddelande
Åskvilja
Åskvilja 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    ons 26 feb 2020, 14:32

Okej slänger ihop en tråd lite snabbt nu för att få det gjort.

Åskvilja och Kione från Devils ska få valpar! Till slut! Hurra!

Vill på förhand säga att det kan komma att dröja innan de föds beroende på hur det går för Devils, för de kommer inte att födas innan Devils renovering är klar för enkelhetens skull, men det betyder att det kan finnas gott om tid för förberedelser med de här karaktärerna.

Mer ingående förutsättningar för hur det kommer se ut för valparna kommer alltså senare när det är mer klart, men de kommer hur som helst att födas i Devils och vi vet ju redan hur föräldrarna ser ut så vi kan göra den roliga biten - karaktärsdesigna! Vet att ni är flera som bara vill göra den biten så kör hårt.

Jag gör det här fritt med tillåtelse från Hanna (Kione) att göra lite "vad jag vill", så jag kommer troligast att ta alla beslut och vara er kontaktperson.

Min plan är att så många som möjligt ska få spela en valp ur kullen mest för att kunna främja att det kommer finnas lite infödda karaktärer i Devils igen, men såklart börjar det bli en väldigt stor kull kommer jag antagligen att behöva gränsa, men säger inga antal så här på förhand, utan beror helt på hur många som är intresserade.

Allmänna krav och info:
  • Ni ska självklart ha plats i era karaktärslistor. Vill inte se att ni hetsdödar valpar ni nyligen fått från tidigare kullar bara för att få en valp ur denna.
  • Rollspelare utan karaktärer i Devils kommer troligen att gå före om jag behöver välja vilka som får spela, men är ingen garanti. Och karaktärskoncept går alltid före snyfthistorier.
  • Tänk på att karaktärerna kommer att födas i Devils och att det inte går att lämna Devils hur som helst. Har man dock andra idéer eller önskemål t.ex bli kidnappad av Nordriket eller liknande får man gärna ta det med mig privat (för att det inte ska va allmänt känt vad alla har för eventuella planer kring valparna).
  • Tar på mig rätten att kunna adoptera tillbaka en karaktär om man vill bli av med en valp eller om man försvinner spårlöst på sidan under lång tid. Annars gör ni såklart vad ni vill med era karaktärer.



Om kullen:
Ras: Karg
Storlek: Medelstora, allt mellan 65-80 funkar bra. Väljer att bara se till hur stora föräldrarna är, för ser man till hur stora olika vargar är i släktträdet blir det väldigt galet fort.
Krafter: En stor röra av vad som finns tillgängligt, men som exempel har vi elektricitet, eld, mörker, hallucinationer, mentala krafter, sand och annat i släkten på båda sidor. Fritt fram att forska själva i vad som borde kunna vara möjliga krafter, men undviker gärna försök till "unika" krafter utan att vi håller oss till vad som finns på kraftlistan så långt som möjligt.
Namntema: För att hedra Tramptass som gav Vilja hennes namn så kommer Vilja att ge valparna namn som matchar stilen på hennes egna och Trampass. Fritt fram att hitta på vad man vill som kan matcha en valps personlighet. Vill man sen ha andra smeknamn på valparna (tittar på Julia) är det fritt fram med att vara kreativ där.
Färger: Fritt fram att vara kreativa här, men gärna att de får gå i brunt och creme, eller matcha färger på spännande hundraser med tanke på att Viljas färg är inspirerad av Shiba t.ex. Men här kan man också inspireras av annan släkt om man vill det där vi har Kiones pappa Frost och Viljas pappa som är svarta med röda ögon, Kyoko som har grå nyanser och man kan också se på Viljas syskon eller gå tillbaka till rasbeskrivningen av karg. Är mest nyfiken att se vad ni kan hitta på för kul utseenden!


Föräldrarna:
Mamma Åskvilja
Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar Vilja_profil_by_rockylin-dbnbfft


Pappa Kione
Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar D4i841b-56460155-458f-4459-9d88-21a1fdeb597d.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzIyMjhjMTc4LTAyMjgtNDJhOS05YTQ2LTQ4MjQ3NWY2NjExZlwvZDRpODQxYi01NjQ2MDE1NS00NThmLTQ0NTktOWQ4OC0yMWExZmRlYjU5N2QucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Säg till om jag missat något uppenbart, annars är det bara att köra på så kommer det mer info gällande Devils senare.

Fridens liljor Sip

/Lin
Arno
Arno 
Crew
Vampyrjägare 

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    ons 26 feb 2020, 22:10

Nämen Sip

Namn: Vindsjungen (vind + sjungen/sång), Viltfarne (vild + att ha farit/rest). Tar väldigt gärna emot förslag!
Kön: Tik
Personlighet: Bestämd och praktisk. Inget tålamod för idioter eller onödigt pladder. Vill få saker gjort och är inte rädd att ta till hårdhandskarna. Springer gärna i förväg. Vill att hon präglas märkbart av sin uppväxt, så tänker att det kan bollas mer i samband med ändringarna i Devils och justeras därefter c:
Krafter: Jord och Vind
Utseende: Storleksmässigt nära Vilja. Tydliga karg-drag, med rundare tassar, infällbara klor och en längre svans. Ett näpnare ansikte efter farmor Kyoko. En lite ljusare version av sin mamma: Ljust rödsilver, svagt tabby mönstrad och med stora vita partier. Ljus nos, och gröna ögon.

Större bild ►

Lite fler namnförslag för intresserade:
Björnmod
Brandblod
Eldhjärta
Eldsjäl
Lindorm :)
Hjärtro
Snösvans
Solvång (sol + vång/skånska för äng)
Sotnos

Angående karaktärslista så har jag karaktärer på väg bort, så så länge som den här kullen inte föds typ imorgon kommer det finnas plats c:

Edit:
Tänker lägga till lite fler designförslag här också, för intresserade:


► Svart/Orange, vit svans:
► Schäfer:
► Brunsvart, vita ben:
► Foxterrier:

_________________

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night.

(The Old Astronomer, Sarah Williams )
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tor 27 feb 2020, 00:20

Namn: Huggtand :) Naturo
Kön: Hane
Personlighet: Aggressiv, men verkar ofta argare än han egentligen är. More bark than bite. Taktiskt sett skulle han säkert kunna vara en svag länk, impulsiv och trög att följa order. Tillägger som alla andra att han kommer präglas mycket av sin uppväxt, så kommer säkert ändras när det kommer mer Devils-info.
Krafter: Mörker
Utseende: Bra fråga, kommer.

Det här är inte en jätteofficiell intresseanmälan i dagsläget då jag haft problem med design, men ja. Vi får se hur det blir!


Senast ändrad av Ronia den tis 03 mar 2020, 17:22, ändrad totalt 2 gånger
Meilyr
Meilyr 
Vandrare 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tor 27 feb 2020, 05:29

Alltså åååh, det här låter precis som en valpkull för mig! 
Så här är mitt intresse, ska ta mig en funderare nu. C':
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tor 27 feb 2020, 09:06

Har varit intresserad av Vilja och Kione i flera år så tänker lämna en liten intresseanmälan här c:

Namn: Nattskimmer (Hane) eller Aftonstråle (Hona)
Kön: Kan tänka mig vilken som. 
Krafter: Illusion | Andra kraft ej bestämd
Personlighet: Kommer.
Utseende: Teckning enligt bild. Mankhöjd ca 70 cm som vuxen. Kroppsbyggnad tänker jag mig ganska karglik. Har längre yvigare svans och de mjukare tassarna med infällbara klor. Resten av kroppen något mer åt vargens håll.


Kreft fix <3 

Uppdaterar eftersom.
Dalia
Dalia 
av ätten Stjärnsten 

Spelas av : Loco


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tor 27 feb 2020, 12:16

Jag måste tyvärr dra tillbaka min valpansökan då jag känner att jag inte kommer kunna ge en Kilja valp den tid/ork han förtjänar (mitt mående just nu är på väg snabbt ner igen) :-( Men önskar er andra lycka till med era valpar :-D


Senast ändrad av Dalia den tor 05 mar 2020, 20:12, ändrad totalt 5 gånger
Bambra
Bambra 
Vampyr 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tor 27 feb 2020, 20:11

Lin vet ju redan detta men jag är mkt pepp på en Kilja-valp, längtat i evigheter osv!

Namn: Askstigne (Askstigna/Askstigen) (Aska + uppstiga)
Smeknamn: Aska???
Kön: Hona
Krafter: Telepotät, kanske en andra kraft
Personlighet: Starkt präglad av sin uppväxt i flocken, så anpassas lite efter det men typ kaxig, ganska hett bastempetament, maktgirig/ambitiös karriärist, mycket tillgiven och trogen de som förtjänat det. Hardcore devilsare som sätter flock och familj framför allt, ser flocken som en förlängning av henne själv och sig själv som inget utan flocken.
Utseende: typ blue merle?? Giftgröna ögon, cool animelugg. Slank kropp, tänk ungkatt typ. Poofy rävsvans som är bendy likt en kargs, smalt rävigt ansikte likt sina fastrar o farmor och in/utfällbara klor. Snabba seniga muskler. Liten, 65 cm eller mindre (typ 55-57) om ok.

The runt, föds knappt vid liv men piggnar till (därav sitt namn, återuppstod osv). Växer dock aldrig ikapp sina syskon.
Krefts lineart ifylld med mobilens galleriapp lol:


Senast ändrad av Bambra den sön 01 mar 2020, 10:51, ändrad totalt 2 gånger
Mirai
Mirai 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    fre 28 feb 2020, 20:24

Namn: Ormtunga/öga, Bjrönmod, Björnsot, Eldsjäl, IDK kommer fram till något x'D
Smeknamn: kmr..
Kön: Hane
Krafter: Jord till en början.
Personlighet: Broder duktig, dumdristig, elak, lite respektlös och kommer säkert åka på stryk många gånger. Enstörig och inte direkt så "broderlig" till en början. Kommer formas och ändras mkt beroende på uppväxten såklart. Allmänt kaxig och extremt självsäker. SÅ allmänt dryg helt enkelt. Charmig tom kanske? hahah. Inte direkt hett temperament utan mer åt det lugna hållet, beräknande, slåss med ord först. Psykiskt stark vilket han utnyttjar först. I övrigt skulle han dö för Devils och kommer hata allt och alla som lämnar flocken eller sviker dem på något sätt. Skulle aldrig lämna flocken själv(Mest för att jag inte haft en Devils medlem sedan Ascar < 3 )
Utseende: ISCH, när jag äntligen tar tag i mitt liv å tar med mig ritplattan till Paris så kan de hända att han ändras lite också <3 80cm isch

Inspo av Krefts ena design.'
Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar Blopp


Senast ändrad av Mirai den tis 03 mar 2020, 15:27, ändrad totalt 3 gånger
Ydris
Ydris 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    sön 01 mar 2020, 09:44

Namn: Fortfarande ett stort frågetecken. Känner att det kommer ta ett litet tag innan jag kommer fram till något knepigt. 
Kön: Hona
Krafter: Hallucinationer. 
Personlighet: Lilla syster. Kommer vara väldigt osäker och ängslig för omvärlden. Älskar sina syskon och familj lite för mycket, vill aldrig vara ensam utan klänger sig fast vid vem som helst, om de vill ha henne runt sig spelar ingen roll. Tänkte att då hon blir lämnad ensam så börjar hon ofta hallucinera av stressen, så det resulterar i att hon bara kan sätta sig och gråta tills nån kommer och plockar upp henne. En riktig crybaby då hon är liten iallafall. Annars i personligheten tror jag hon kommer vara väldigt flummig, lite som Luna Lovegood.?? Men kommer vara väldigt trogen Devils och gör nog i princip vad som helst för sin flock. 
Utseende: Min inspiration var Akita inus brindle och Kyoko. Kan vara att jag skippar det mörka vid svansen och bakbenen om det blir för mycket. Hon är lite åt det klenare hållet och om det blir en stor kull så skulle det ju passa att hon är lite mindre än sina syskon. Själva kroppsbyggnaden vill jag gärna ha lite mera kattig, men svårt när man ska jobba med linearts. Så det är lite att jobba på ännu. 

Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar Kilja10
Oberon
Oberon 
Vampyrjägare 

Spelas av : Vic


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tis 03 mar 2020, 04:19

Okej, här kommer ett första utdrag från mig.
Det mesta är preliminärt och kan komma att ändras.


Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar RCLuwu4

Namn: Frostbiten/Kallbrand/Anfang/Rask/Hymn(er)/Ve (som i 've och fasa')??? Skicka hjälp :)) Djungelvrål
Kön: Hane (tror jag)
Personlighet: Kommer präglas mycket av flocklivet och sina föräldrar och därmed formas därefter. Lösa tankar är att han ska vara handelskraftig och slug. Uppfattas nog ha mer empati än vad han faktiskt har, och låter gärna en tro det också. Antar gärna olika roller, beroende på vad situationen kräver. Överraskande lurig.
Utseende: Övervägande ljus med asymmetrisk teckning i mörkbrunt; däribland brutna mönster över ansikte och eventuellt ett framben. Bleka, olikfärgade ögon; blå och grå. Tydlig karg med breda, flexibla tassar, in- och utfällbara klor och en längre, rörlig kropp. Möjligtvis floofy, lång kattsvans. Tänker att han kroppsmässigt kommer likna en tiger och/eller Krefts bild till kargens rasbeskrivning.
Mankhöjd: 80 cm
Krafter: Återkommer med det. Kan välja allt från elektricitet, telepati och energi till snabbhet.
Övrigt: Eftersom övervägande intresseanmälningar verkar vara honor tänker jag att om han blir ensam hane i kullen, kommer han förmodligen ha blivit ordentligt tuktad av dem som liten och snabbt lära sig att man aldrig, ALDRIG ska underskatta eller förminska tikar. Mamma Vilja har ju säkert också bidragit till det en del :) Beroende på hur kärleksfull valparnas uppväxt blir (i normala mått mätt) är det möjligt att han får en något skev syn på tillgivenhet. Hårda, ärliga ord, stryk (?) är för honom ett normalt sätt att visa kärlek på där genuin ömhet istället är förvirrande. 


Här nedan kommer några bisarra namnförslag samt några enstaka ord som jag har haft i åtanke när jag försökt komma på namn. Kanske hjälper det någon. Ett varningens ord dock: vissa är mer seriösa än andra.

Namn:
Ord:


Senast ändrad av Oberon den tor 18 feb 2021, 12:43, ändrad totalt 4 gånger (Orsak för redigering : Lade till "Övrigt" samt lite uppdaterade tankar kring karaktären)
Solviva
Solviva 
Antagen 

Spelas av : Skruk


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tis 03 mar 2020, 15:53

Ska inte ha någon själv, men tänkte dela med mig av Designerna jag gjorde för paret ändå, dels för inspo och dels för att sno helt, fritt fram och allt sånt där :hands-r:

Calico:

Rödbrun:
Kremla
Kremla 
 

Spelas av : Älg


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tis 03 mar 2020, 17:12

EFTER MYCKET FUNDERING så behöver jag i alla fall anmäla intresse. Jag är för vek för att inte göra det.

Namn: Nattskatta, Nattramn, Lindorm
Kön: Tik
Personlighet: En no-nonsense dam som inte blir imponerad av något, basically. Inte rädd för att munhuggas både verbalt och fysiskt. Tänker att det blir en något tydligare personlighet när justeringarna för Devils och så fixas.
Krafter: Yttre mörker
Utseende: ¯\_(ツ)_/¯ Har alldeles för många förslag jag funderar på, hepl

Ljus:

Mörk:

Melanistisk:
Malphas
Malphas 
Flockledare 

Spelas av : Jenn


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tis 03 mar 2020, 17:38

Ja näe, så bra gick det med att inte ansöka om en. (:

Namn: Midnatt
Kön: Hona
Personlighet: Vill till största del att hon ska påverkas av sin uppväxt och erfarenheter men har en grundidé av hur jag tänker mig henne. Ses oftast som mjuk till sättet. Lojal och besitter stort tålamod. Osjälvisk - sätter andras behov inom majoriteten av flocken (finns undantag för allt) framför sina egna men inte på ett underlägset sätt. Kan samtidigt stå upp för sig själv och tar ingen onödig skit. Mycket självkritisk. 
Utseende: En 'svart' karg med eventuella mörkbruna inslag som flyter ihop väl med det svarta. Ljusgrå ögon. Tydliga karg-attribut.
Mankhöjd: 69 cm
Krafter: Yttre mörker, ev. en till kraft

Det kommer en bild när jag kan måla ordentligt. :D


Senast ändrad av Malphas den ons 04 mar 2020, 09:11, ändrad totalt 1 gång
avatar
Sunna 
Novis 

Spelas av : Bubbah


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tis 03 mar 2020, 19:09

Är typ intresserad men kommer inte ha någon,
så slänger upp lite kladd jag har målat fram som andra får använda om dom vill c:

Vittand:
Vitkäft:
Nattsken:
Rödskimmer:


Senast ändrad av Sunna den tis 03 mar 2020, 21:07, ändrad totalt 1 gång
Lev
Lev 
 

Spelas av : My


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tis 03 mar 2020, 19:18

Namn: Kan inte bestämma mig... Något med Aska eller Vinter?
Kön: Hona
Personlighet: Beräknande, rå, egensinnig, oempatisk. Anser sig själv lite bättre än alla andra. Familjen är allt. Bryr sig om sitt egen rykte, kanske lite för mycket. Formas såklart efter Devils. 
Krafter: Tänker telepati, för det är kan vara en rolig grej att spela på mot Åskvilja, hehe. Andra kraft funderar jag fortfarande över

Utseende:
Iro
Iro 
 

Spelas av : Punkis


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    tis 03 mar 2020, 22:04

Ja nä jag skulle väll inte ha en, men här är jag ändå. :svettasmer:

Namn: villfara (vilja fara) viljestark (vilja stark) åsnevis(åsna envis, JK hon hatar det smeknamnet) tar gärna emot förslag eftersom jag känner att dem är lite svaga, hahaha.
Kön: tös
Personlighet: rättfram valp som inte är rädd för att säga vad hon tycker, även om hon tjurar när du blir arg på henne. Jobbar helst inte, men gör det. Kontaktsökande, är alltid nära och bryr sig sällan om personligt utrymme. Tycker inte om att vara ensam.
Krafter: hallucinationer och sand. Har aldrig haft sand så det vore kul
Utseende:
Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar Image0
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    fre 29 maj 2020, 03:22

Jag är väldigt intresserad och ska bättra mig på aktivitetsfronten.

Namn: Mörkertass??
Kön: Hane
Utseende: Se bild
Personlighet: Arbetsvillig och vill visa sig duktig i föräldrarnas ögon. Han skulle kunna ses lite som ett verktyg som vill användas och han gör ALLTID vad han blivit tillsagd. Samtidigt är han väldigt lugn och beräknande, studerar men kan ändå ta plats i händelsernas centrum. Han är väldigt vetgirig och vill lära sig så mycket som möjligt, särskilt när det handlar om Devils/flocken. Han kan agera dominant och intelligent samtidigt som han är lika bra på att spela dum, naiv och fnittrig. När han växer upp blir han mer strikt, fortfarande beräknande och arbetar hårt och tjänar flocken troget.
Krafter: Funderar...

Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar Unknown
Gary1
Gary1 
 

Spelas av : Bönan


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    ons 06 apr 2022, 19:12

Hej tjolahopp! sipintensifies

Namn: Midvinter, Blodvite, Skyfall, Rosenskir, Månskära (Måna/Mona), Glödvit, Morgonglöd, Gråkall
Kön: Oklart
Krafter: Eld? Solenergi?
Personlighet: Kmr
Utseende: Tänker mig något med leucism och Vitani.. röda ögon kanske.
Kyoko
Kyoko 
 

Spelas av : Kyo


InläggRubrik: Sv: Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar    sön 07 aug 2022, 19:50

Alltså jag har ju peppat för det här sååå jävla länge!! 

Vet inte hur Vilja kommer bli som morsa, är ett riktigt wildcard. men måste bara kasta ur mig feberkonceptet Kovu 2.0, aka. total hackkyckling

Namn:  Spindelsvag, Darrpäls, Annans-valp, Chaibos-kallad, Vintervek, Vinterskör, Benskör, Svagfödd, Klentass, Harhjärta, Vinteroffer, Vårsorg, Namnlös
Kön: Oklart
Krafter: Kraftlös (alternativt sent utvecklad/repressed by Trauma(TM)
Personlighet: Gillar tanken på personlighetsmix mellan Kovu/Elyn som valpar. Kuvad och frusen. Nedtryckt och foglig. Och i hemlighet en växande önskan om att bli stark och få makt.
Utseende: Hmm. Kyoko/Kione-gröna ögon + Leucism? Eller gå all-in med Albino + nedsatt hörsel & syn, om vi ska göra den stackarns liv riktigt jävligt
 
Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Den enda sanningen [Åskvilja]
» En dag som vilken annan [Åskvilja, Wulfric]
» Vad händer?
» Vad händer nu? [Namida]
» In Devils Land [Kione]
Hoppa till annat forum: