Vem är online | Totalt 187 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 187 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Förklaring på eventuell inaktivitet | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Förklaring på eventuell inaktivitet sön 21 feb 2016, 09:57 | |
| Ja nu ska jag vara ärlig, de senaste veckorna har varit ett rent helvete. Har stressat som fan på jobbet de senaste månaderna och det börjar verkligen ta ut sin rätt nu känner jag. Har ingen som helst energi för någonting, och det lilla jag möjligen har måste jag lägga på jobbet, vilket är galet. Klarar inte av att ta tag i saker för att allt känns övermäktigt, till och med sådana simpla saker som att vika undan tvätten eller diska. Går runt med spänningshuvudvärk allt oftare. Har börjat inse att jag börjar bli farligt nära att bli utbränd just nu, och ärligt talat så skrämmer det mig. Ska se vad min läkare säger till veckan och så och vad som sker framöver.
Tänkte bara meddela om detta i och med att ni betyder så sjukt mycket för mig och jag verkligen inte vill ignorera er eller så, men känns svårt att ''umgås'' med folk när man mår skit. Vet inte när jag kommer att svara på roll, kan hända att jag får plötslig inspiration och plöjer igenom ett antal, för det är ändå fortfarande en flykt från IRL-livet som förut, om än inte riktigt lika stor kanske. Säger bara, förvänta er inte för mycket när det kommer till roll osv, jag ska försöka, men ja, måste fokusera på att må lite bättre först.
Fridens liljor~ //Zara |
| Alin
Spelas av : Jenn
| Rubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet sön 21 feb 2016, 10:03 | |
| Ta det lugnt lilla Zara och se till att ta hand om dig! Vi finns alltid här om det är något, det vet du. <3 |
| Malvado Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet sön 21 feb 2016, 12:26 | |
| Simma lugnt! Men ta hand om dig riktigt ORDENTLIGT Zara, och ta all den tid som du behöver. Du förtjänar att må bra! Och vi och Numoori kommer alltid att finnas här <3 |
| Sleipner NPC
Spelas av : Punkis | NPC
| Rubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet sön 21 feb 2016, 16:31 | |
| Ta det coolt Zara! Och sen när du orkar är du alltid välkommen tillbaka |
| Kenai Död
Spelas av : My | Död
| Rubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet sön 21 feb 2016, 17:13 | |
| Som alla andra, föregående talare, så säger jag med ta hand om dig! Vi bryr oss mer om att du mår bra än om vi får svar i våra roll. ♥ Ta en dag i taget, unna dig tid att inte göra något, känn inga måsten över Numoori, och så kommer vi finnas här. ♥ |
| Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet ons 24 feb 2016, 20:52 | |
| <3 <3 <3 Ta hand om dig Zara ❤ |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Förklaring på eventuell inaktivitet | |
| |
| | Förklaring på eventuell inaktivitet | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet