Weed Utvandrad
Spelas av : Millan| Utvandrad
| Rubrik: En förklaring och en hyllning mån 19 sep 2011, 22:40 | |
| Ni kanske har märkt att jag inom den senaste tiden (åren? lol) blivit mer och mer inaktiv. Jag loggar visserligen in ofta, skriver på anslagstavlan och i Off-forum, men jag kan inte minnas senaste gången jag skreve ett riktigt rollspelsinlägg. Det har hänt då och då att jag känner mig tvingad till att svara i något viktigt flockmöte eller liknande, men det var längesedan jag skrev och verkligen hade lust med det. För min inspiration till att rolla varg är som bortblåst. Jag tror det började med att jag dödade min karaktär Weed, kände att jag kanske behövde en liten paus, eller börja om på nytt. Men han var den som låg min närmast om hjärtat och jag kunde inte skapa en ny karaktär eller rolla med en gammal. Så, jag återupplivade honom i tron om att min inspiration skulle komma tillbaka, men förgäves. Sedan dess har jag nästan inte rollspelat alls här. Ändå ligger alla karaktärer kvar, rollspel på en hög, ogjorda adminuppgifter på en hög, idéer jag är jättepepp på men som helt enkelt inte funderar när jag försöker omvandla dem till text i ett vettigt inlägg.
Jag kan inte säga längre att jag har problem eller att jag mår psykiskt dåligt - inte när jag vet hur mycket värrre många av er har det, så jag vill inte klaga. Men ja.. har inte på länge mått särskilt bra, men alltid har jag haft mina vänner vid min sida. Men nu har jag inte ens dem längre då många av dem visade sig vara skit, och idag pratar vi inte ens med varandra. Nu har jag bara en äkta vän kvar som jag umgås med.
Aja, spårade från ämnet nu. Tänker som sagt inte gå in mer detaljerat på mitt privata liv. Vill bara komma med en förklaring till min inaktivitet. Har dessutom börjat gymnasiet nu och det tar mycket tid. Jag förtjänar inte ens min plats som Admin här längre. Kag vågar inte säga att jag växer ifrån Numoori, för den här lilla hemsidan ligger mig så varmt om hjärtat att jag inte kan släppa den ifrån mig. Jag loggar fortfarande in hela tiden. Ni, numoorianer, är så himla fina och underbara. Har lärt känna så många härifrån, bland annat Mikkis och Freja. Freja, eller Akaryuu kanske ni känner henne som, har jag träffat flera gånger IRL (vi var på konsert i fredags woho), och hon har faktiskt blivit en av mina närmsta vänner. Allt bara genom att vi började snacka om ninjavargar på internet. Och Mikkis, som jag inte träffat men som jag ändå snackat med aslänge. Vet du pär, fake-jake, frog*, ;RAGE;, gårdtomtar... hahaha och ni andra är också så otroligt fina.
Ni kanske har märkt att jag fortfarande rollar på dimension, där också som Weed. Det är bara för att jag finner det mycket enklare att som människa. Det känns inte som ett tvång, vilket att rolla som varg har börjat göra.
Det här var väl min förklaring som jag kände att jag var skyldig er. Kram! |
|