|
Vem är online | Totalt 172 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 172 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Förklaring | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Förklaring fre 21 okt 2011, 08:33 | |
| Jag ber jättemycket om ursäkt att jag inte svarat i något roll D: Likaså att jag inte startat nåt roll som jag egentligen borde ha gjort.... Men just för tillfället mår jag inte jättebra. Har fått diagnosen depression, visserligen ganska lätt sådan, så för tillfället knaprar jag piller. Och mina små piller gör att jag mår sämre just för tillfället. Men förhoppningsvis kommer jag att snart må bättre så att jag kan bli aktiv här. Fram tills dess får de jag rollar med/planerar att rolla med vara beredd på att svar kommer att dyka upp segt. Jätteförlåt igen.. |
| Niara Crew Död
Spelas av : Lin | Död
| Rubrik: Sv: Förklaring lör 22 okt 2011, 21:08 | |
| Ingen klandrar dig, ta hand om dig och stressa inte <3
Se Numoori som en plats att slappna av på, om inte annat så finns vi kvar när du orkar med oss dårar igen <3 |
| Reikon Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Förklaring sön 23 okt 2011, 01:16 | |
| Kan bara hålla med Mivi. Feel better <3
(Vi ses väll på Kultcon? :DD) |
| Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Förklaring sön 23 okt 2011, 10:44 | |
| Tack båda två <3 Jadå Embla, vi kommer att ses på kultcon ;D |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Förklaring | |
| |