Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 20 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 19 gäster.

Yaroslava


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Eventuell kommande inaktivitet Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Eventuell kommande inaktivitet Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Eventuell kommande inaktivitet

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Phenex
Phenex 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Eventuell kommande inaktivitet    ons 30 sep 2015, 14:18

Hey Folket, för att förklara varför jag kommer bli inaktiv igen(om än inte lika omfattande förhoppningsvis) måste jag förklara min situation så som den varit den senaste tiden(sen i typ juni/maj nån gång).

Det är så att hemma, i den lägenhet jag delar med min familj, så har vi inget internet, och vi har inget sätt att få internet dit heller då det inte är någon leverantör som levererar till det området, och för att få dit internet måste ägaren av sagda plats vilja ha det, enkelt kanske man skulle kunna se det om flera i samma område ber om det? Där kommer vårat lilla dilemma. Vi är de enda i området så det inte är ett bostadsområde, utan bara en lägenhet ovanpå en bilfirma. Hur vi hamnade där är en annan historia.
Men hur vi kunnat ha internet ifrån ungefär slutet av maj/början av juni är då detta:
Mamma startade ett kontor där de hade internet för att de behövde det för deras callcenter.
Här har vi fått vara så länge vi var tysta när de jobbade, och eftersom stället saknar alarmsystem fick vi även, om vi ville, sova här, vilket då även resulterade i internet på kvällarna.
Men nu är det så att Mammas gamla chef helt plötsligt förändrades och började med att sluta betala ut rätt löner, och väldigt snart inte betala alls, vilket givetvis fick mamma att titta åt andra chefer i samma koncern. Så nu har hon lyckas fått en ny chef, men den gamla står fortfarande på kontraktet för lokalen där vi har vårat Kontor.
Så väldigt snart(kan vara så tidigt som idag, för vi har inget fått veta) kommer hon komma hit och byta lås.
Detta är inget hon uttryckligen sagt till min Mor, utan bara hennes nya chef. Så antagligen hade hon utan förvarning tänkt byta och då även låsa in alla våra tillhörigheter, så som mina två datorer, min systers dator och alla våra grejer vi helt enkelt fått ta hit för att kunna ha ett kontor.
Det som även resulterar iomed att hon byter lås är ju då att vårat internet försvinner igen.
Vilket gör att vi inte längre kommer ha tillgång till internet alls medan vi är hemma. 
I skolan har jag internet och kan kika in då och då. Men av förståeliga skäl så kan jag inte alltid vara aktiv då jag i skolan även måste jobba.

Så jag tänkte ta mig tiden och skriva det här så ni vet, och ursäkta ifall min aktivitet blir varaktigt påverkad, för jag har ingen aning när jag kommer få tillgång till internet igen.

Mvh Skrikson
 
Eventuell kommande inaktivitet
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Förklaring på eventuell inaktivitet
» Om min kommande aktivitet
» Orsak till kommande seghet.
» Inaktivitet
» Ursäkta min inaktivitet!
Hoppa till annat forum: