Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 115 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 115 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Draugai söker medlemmar Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Draugai söker medlemmar Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Draugai söker medlemmar

Gå ner 
+4
Iwaku
Jenova
Dominus
Aisu
8 posters
FörfattareMeddelande
Aisu
Aisu 
Död 

Spelas av : Merran | Död

InläggRubrik: Draugai söker medlemmar    fre 23 jan 2015, 21:06

Draugai är en flock som värnar om flockmedlemmarna, där flocken ska kännas som en familj. Samtidigt finns det en stark hierarki, och flocken är en typ av krigsmakt.
Men de är ingen flock som ska gå runt i Numoori och sprida ondska.

Flocken är neutral, och tar emot både onda, goda och neutrala vargar. Man ska dock vara på det klara med att det är en flock byggd för strid, så är man inte villig och slåss för sin flock bör man inte ansöka.
(kan dock säga direkt att rent blodtörstiga medlemmar kommer Aisu att högst troligtvis neka, såvida hon inte ser stor användning för dem...)

Vi går även på kvalité och inte kvantitet.

Flocken befinner sig just nu i Döda Skogen (om det blir permanent revir eller inte är oklart).
Ledaren (Generalen) är Iwaku, men i hans frånvaro leds flocken just nu av Aisu.

Flocken består just nu av Iwaku, Aisu, Erakan, Alexia, samt Aisus två barn Elphaba och Leviathan.
(räknar inte med inaktiva karaktärer som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av ännu...)

Om du känner att du har en varg som skulle kunna platsa i flocken så tar Draugai emot medlemmar. Men som sagt: kvalité gäller, och tycker inte Aisu att det är en värdig medlem kommer vargen att nekas :)

Om Aisu ska möta någon bör detta ske i Döda Skogen, eller eventuellt vid skogens gränser, då Aisu troligtvis inte går långt hemifrån i nuläget. Annars har jag Alexia som cirkulerar i luften en längre bit ifrån reviret i alla riktningar.
Annars kan man alltid hugga tag i någon annan flockmedlem om det skulle vara så ^^
Dominus
Dominus 
Död 

Spelas av : My | Död

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    lör 24 jan 2015, 11:06

Tänker lite osäkert göra en intresseanmälan för Saeculi här. 
Jag tror i och för sig att Saeculi faktiskt skulle passa in i Draugai, men dilemmat ligger lite i att han är besatt av Rikanda. Jag vill gärna peta in honom där, men inte göra det så OOC - om du förstår var jag menar. Kanske Aisu och Saeculi kan träffas? Deras demoner kanske kan knyta någon gemenskap till varandra eller något. xD

För övrigt, så pratar Saeculi bara nimorian.
Hans krafter är järn (han har ett skelett av järn) och styrka. Inte så snabb då, förstås. Men stark! c:
Jenova
Jenova 
Död 

Spelas av : Jenn | Död

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    mån 26 jan 2015, 12:50

Da vi pratade om att Jenova skulle ga med i flocken redan under nyarstraffen sa passar jag pa att slanger in en anmalan for henne nu.

Jenova ar forfarande relativt ung. Vet att det star '12' pa hennes presentation men kommer att aldra henne ett snapp (ca 14/15) da hon statt orord en langre tid och rent logiskt sett borde ha aldrats. 
Som individ star hon starkt fast vid sin overtygelse om att Drakarg slaktet ar overmaktig alla andra raser, nagot hon fatt med sig fran sina biologiska foraldrar, men for det sa agerar hon inte nedlatande mot andra individer. Tvartom sa ar hon en livsglad unghona som i nastan alla situation valjer att behandla andra sa som hon sjalv blir behandlad. 
Jenovas alskar den frihet som hennes vingar ger henne och hon alskar att bada!

Hennes krafter ar fratande kroppsvatskor och vatten.
Aisu
Aisu 
Död 

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    mån 26 jan 2015, 16:07

Aisu skulle säkerligen vara lite skeptisk mot Sæculi om man ser till det faktum att han är besatt (något hon kanske inte är medveten om till en början?). Men vi kan ju ta ett roll och se hur det artar sig ^^

Just ja, Jenova <3 Var befinner sig hon för tillfället då? Alexia kan ju ta sig lite längre bort, men Aisu är rätt låst vid Döda Skogen
Iwaku
Iwaku 

Spelas av : Mattiz

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    ons 28 jan 2015, 12:00

Iwaku har möjlighet att träffa någon av dem. Hanbefinner sig just nu utanför kaiwood ^^
Jenova
Jenova 
Död 

Spelas av : Jenn | Död

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    fre 30 jan 2015, 00:01

Jenova befinner sig inte på någon specifik plats för tillfället, så det går att säga att hon fladdrar längst gränsen mellan Döda skogen och Eldskogen. För enkelhetens skull : D
Malphas
Malphas 
Flockledare 

Spelas av : Jenn

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    mån 02 feb 2015, 10:40

Eller om Iwaku vill träffa henne utanför Kaiwood, det gör vilket som för min del C:
BloodQueen
BloodQueen 

Spelas av : Nickie

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    mån 02 feb 2015, 11:45

Slänger in en liten intresseanmälan på BQ ~
BloodQueen befinner sig just nu vid Kawazatriskogen, så om hon kunde träffa någon i flocken vore det awsome! Dock håller hon sig bara vid Kawazatriskogen då hon måste vakta de små fluffiga bollarna < 3 
Så om någon i flocken kunde komma & möta henne vore det bra!

Mvh// Nickie
Aisu
Aisu 
Död 

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    mån 02 feb 2015, 18:42

Tänkte dra igång lite roll ikväll eller imorgon. Tar och skapar ett mellan Jenova och Aisu om det går för sig? ^^

Sedan skulle Alexia kunna ta sig typ till gränsen vid Kawazatri/Lavaöknen om det fungerar, BQ? Längre än så tror jag inte att hon kan/får ta sig i nuläget x)
Malphas
Malphas 
Flockledare 

Spelas av : Jenn

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    mån 02 feb 2015, 20:14

Det blir fin fint det :'D
Aisu
Aisu 
Död 

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    sön 08 feb 2015, 08:17

Jenn: här är rollet för Jenova - https://numoori.swedishforum.net/t4337-nya-tider-p :)

Ber om ursäkt för att jag vart lite seg...
Niyaha
Niyaha 
Vampyrjägare 

Spelas av : My

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    sön 20 sep 2015, 23:32

Kanske en något outdated tråd, men ändå... Min gubbe Holocene har stått still ett bra tag nu då jag inte vetat vad jag skulle göra med honom riktigt, och fick intrycket av att Draugai skulle passa honom. c:
Han har befunnit sig kring Nordan väldigt länge nu, så han skulle utan tvekan kunna vandrat ner till Eldskogen för att kunna träffa på Aisu, om det funkar. 

/ My~
Aisu
Aisu 
Död 

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    fre 25 sep 2015, 17:57

Förlåt att jag inte svarat, My. Glömde helt av det D:
Men vi kan ta ett roll någonstans i närheten av Döda Skogen. Tänkte att jag kan skapa ett på en gång, så att jag inte glömmer av allt igen ^^'
Nace
Nace 
Död 

Spelas av : My | Död

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    fre 25 sep 2015, 19:01

Jag har själv också glömt. xD Men sure, skapa ett varsom! Det blir bra c:
Aisu
Aisu 
Död 

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    fre 25 sep 2015, 19:52

Här är ett litet roll nu, i Eldskogen - https://numoori.swedishforum.net/t4888-hold-it-right-there#46677 :)

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Draugai söker medlemmar    

Draugai söker medlemmar
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» A new day.. [DRAUGAI FLOCKMÖTE!]
» Relationer i Draugai
» Sol och skugga [Draugai]
» Pseudodöd [DRAUGAI]
» As the honeybee returned [Draugai]