Vem är online | Totalt 121 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 121 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Rollspel på vägen | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Huyana
Spelas av : Punkis
| Rubrik: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 12:10 | |
| Hejsan!
Jag söker två roll till min kära Huyana. Hon vandrar från Itrozo och är på väg till Slätten. Alltså undrar jag om det finns någon som har någon i Silverpile och Ken-Yak? Helst lite kortare roll, men eftersom jag inte är så bra på dem betyder längden inte någonting för mig ^v^.
Sen söker jag ett roll till Naima-finiarel i lövskogen och ev. upp mot Nordan(har inte bestämt hennes väg än).
Varma kramar på alla goa Numoorianer <3 |
| Cerulean
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 12:17 | |
| Naima kan gärna möte Cerulean i Nordan om hon slutligen väljer att ta sig dit :) |
| Aziza Väktare
Spelas av : Emelie
| Rubrik: Sv: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 12:23 | |
| Jag har Deimos som befinner sig i Silverpile just nu, Sen har jag ju några som är i Nordanskogen ^^ Eira, Wind, Hyacint, och Banrai (de två sista är valpar) |
| Huyana
| Rubrik: Sv: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 12:32 | |
| Julia: Hon kommer dit först om ett tag och jag är inte helt säker på att det är dit hon ska ;) Har du inte nån i lövskogen? Dem kanske kan mötas där om han hinner flytta lite på sig(Omg, en till vit hona xD)
Emelie: Ska vi ordna ett möte mellan Deimos och Huyana då? Det är ju nära :D Nordan är jag som sagt inte säker på än |
| Ceylon
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 12:34 | |
| Haha, okej. Cerulean ska till lövskogen efteråt, men det kommer nog ta ett tag det med (; |
| Aziza Väktare
| Rubrik: Sv: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 12:38 | |
| Ja det kan vi göra :D Deimos är ju väldig charmig och snäll kille ;) |
| Huyana
| Rubrik: Sv: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 14:03 | |
| Ja Tez var ju sååååååå förtjust i honom xD
Jag kan starta :3 |
| Aziza Väktare
| Rubrik: Sv: Rollspel på vägen ons 05 nov 2014, 20:43 | |