Pågående Event
Senaste ämnen
» Anledningen [Astrid]
mån 15 apr 2024, 11:03 av Lev

» Heartsick [P]
mån 15 apr 2024, 10:47 av Lev

» Felsteg [Orion]
mån 08 apr 2024, 21:02 av Naldo

» En mysbrasa kan inte bli för stor[P]
ons 03 apr 2024, 14:31 av Saskia

» 1a April 2024
tis 02 apr 2024, 00:06 av Yargol

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
tor 28 mar 2024, 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

Vem är online
Totalt 11 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 11 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
BloodQueen x Crepsley Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
BloodQueen x Crepsley Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 BloodQueen x Crepsley

Gå ner 
+21
Elphaba
Vokun
Qwara
Ehfra
El'the Immiker
Cerulean
Scarlett
Bloodsley
Iro
Caerwyn
Crepsley
Gideon
Alduin
Othello
Tyrocho
Chentl
Naima-finiarel
Phenex
Lawenya
Nibber
BloodQueen
25 posters
Sida 1 av 5  •  Gå till sida : 1, 2, 3, 4, 5  Nästa
FörfattareMeddelande
BloodQueen
BloodQueen 
 

Spelas av : Nickie


InläggRubrik: BloodQueen x Crepsley    tor 02 okt 2014, 21:04

Som flesta kanske vet att BBQ och noshörningen ska få små krigare! Det kommer då alltså bli 8 valpar sammanlagt varav 3 dör. Vilket betyder att det är 5 små rackare kvar. Nilla spelar redan en valp och det finns 4 platser kvar! Jag (nickie) har tyvärr inte plats för fler vargar för jag vet att de kommer förmodligen bli oaktiva vilket jag inte vill!

Så... WHO wants to play a little warrior? :3 känner på mig att dessa valpar kommer ha ett jäkla temperament >8D
Kön, det ska vara 3 pojkar & 2flickor vilket betyder att 1 pojke är upptagen så det finns 2 pojkar kvar!

Jag vill veta vilka planer ni hade tänkt på dessa små troll, om ni nu vill spela en. Samt så vore jg oerhört tacksam om man fick se en liten skiss. ^^' 
Hoppas de finns någon som vill spela ett litet troll!
Mvh// Nickie BQ, Lirio mfl.
Nibber
Nibber 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tor 02 okt 2014, 21:06

*sladdrar in*

Jag "skrivs" gärna upp som intresserad än så länge. Ska ordna en snabbskiss i nån wolfmaker ^^

*sladdrar ut*
BloodQueen
BloodQueen 
 

Spelas av : Nickie


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tor 02 okt 2014, 21:11

Do that! Glöm inte att skriva lite kortfattat om valpisen ^^'
Lawenya
Lawenya 
 

Spelas av : Saltwater


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tor 02 okt 2014, 22:12

Skulle gärna anmäla intresse, skriver om vad jag tänkt för valp i morgon då jag ska sova och är på mobilen. c:
Phenex
Phenex 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    fre 03 okt 2014, 00:09

~Detta är ingen intresse anmälan~
För er som har svårt att designa en egen valp, eller som bara behöver insperation finns det en valp i Denna tråden som man kan ta inspiration av eller rent utav kopiera, enda kravet, om ni vill ha den, är att ni kontaktar mig på nått sätt så jag vet det ^^'
Crepsley
Crepsley 
Utvandrad 

Spelas av : Nira | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    fre 03 okt 2014, 09:26

Kul att se några intresserade ^^ bara att fortsätta lägga intresseanmälan för det är inte först till kvarn som gäller, utan mer hur ni tänkt att valpen ska vara c: 

Har ej bestämt namn på min egen ännu, men namnalternativet är frivilligt. Blosley är ett mycket bra namn Phenex, och designen är inte så tokig den heller C:
Nibber
Nibber 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    fre 03 okt 2014, 10:47

BloodQueen x Crepsley Eqs76u

Snabbskiss c:
Är inte riktigt säker på just henne (tänkte mig en hon, hihi) med personlighet etc, men ska fundera lite.

EDIT:
Här kommer en typ, kladd xD

Namn: *funderar vidare*
Kön: Hona
Personlighet: En blanding av BQ och Noshörningen 8D Typ kaxig, bitchig jäkel. Hon tycker att hennes far är Numooris mest högstående varg och ser upp till honom, men vill samtidigt gå sin egen väg.
Lawenya
Lawenya 
 

Spelas av : Saltwater


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    lör 04 okt 2014, 16:35

BloodQueen x Crepsley 2uhoemo

Även jag hade tänkt mig en hona (Ifall det fanns två lediga honor då?)

Hon ska vara tillbaka dragen, inte försöka ta allt för mycket uppmärksamhet. Men ifall BQ eller Crepsley tar hem ett byte så kommer hon försöka att vara först fram att få mest mat. Hon kommer ha en kort stubin som valp/ung varg. Men ifall hon åldras så kommer hon vara något mer samlad, men ändå ha en kort stubin. 
Tanken är även att hon inte kommer dra sig för att kasta sig in i bråk eller jävlas, mista örat eller svanstippen, framför allt inte att få fiender. 

Så en tillbakadragen, självsäker liten dam, men en kort stubin. c:
BloodQueen
BloodQueen 
 

Spelas av : Nickie


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    mån 06 okt 2014, 17:38

Jag gillar era skisser så ni blir godkända :) hoppas dom bara inte blir oaktiva för det vill jag inte det blir så tråkigt då :(

Då är alla flickor upptagna vilket innebär att det är bara 2 pojkar kvar! Hoppas det finns några som vill spela dessa pojkar annars så får dom dö D:
Ps: när valpisarna är skapade vill jag gärna att ni svarar med dom här!(räcker med att bara skriva bla bla eller något) Så jag kan skriva upp deras namn :3

Mvh//Nickie
avatar
Naima-finiarel 
Död 

Spelas av : Punkis | Död


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    mån 06 okt 2014, 18:42

*Vinkar förläget*

Jag är intresserad av en pojke. En tjurskallig, envis pojke som lätt blir tjurig och kan tjura i flera dagar.
Har en liten skiss för utseendet(Min första fakarg om jag får :3)
Krafter: Hallucinationer(Duplicera sig själv) och Kvävande dimma.
Namn: Iro
Morsgris. Det är viktigare att mamma är stolt över honom än pappa... fast pappa är också cool.

BloodQueen x Crepsley Rlz5uq


Senast ändrad av Naima-finiarel den fre 10 okt 2014, 13:02, ändrad totalt 3 gånger
Crepsley
Crepsley 
Utvandrad 

Spelas av : Nira | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tis 07 okt 2014, 17:09

Min valp planerade jag att skulle bli en hanne, ja, men namnet återstår. 
Personligheten är väll lite lutad såhär; En valp med oberäkneligt temperament och även en djävligt envis sate. Alltså, han ger aldrig upp för ens han klarat det han påbörjat även om det tar död på honom. Han är också lite 'vanskapt', vingarna skulle egentligen vara täckt av fjädrar men istället växte det en pansarlik hud där. Klor på vingarna och några som klär huvudet. 
Som man kan se är han också de motsatta färgerna till sin far. Huggtänderna, vingarna, tungan och ögonen är mer reptiliska än varglikt. (Det går absolut bra ifall era valpar vill ärva någon reptilisk gen -utseende-)

BloodQueen x Crepsley 28mcvw1
Detta är min valp och notera att namnet bara är tillfälligt, inget jag kommer att behålla ^^
avatar
Chentl 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tis 07 okt 2014, 21:39

BloodQueen x Crepsley 2z8n9es
är intresserad i vilket fall så gjorde en liten skiss över hur valpen eventuellt skulle se ut om jag eventuellt fick lov att plocka en haha! 

Tänkte att han i grunden kunde vara svart lik mammsen men med vita tecken och små 'spikar' på båda skulderbladen (hoppas det heter så. förlåt mig är väldigt dålig på varg anatomi, men ni ser ju) efter pappa. Ögonen tänkte jag också skulle vara lika mammas med det giftgröna.

För personlighet funderade jag på om han kunde vara kullens usling. Han går fortfarande i samma spår som sina syskon och föräldrar men han har helt enkelt inte så lätt för allt. Detta ger honom ett väldigt dåligt självförtroende, han är ganska lugn (jämfört med sina syskon i alla fall) under deras uppväxt men utvecklas allt mer till det 'värre'. Han är nämligen egentligen jättegullig utav sig.
Tänkte mig han även skulle kunna vara typen som hellre hittar på rackartyg än att träna och liknande. Väldigt familjekär och trivs inte ensam trots att han alltid varit lite 'udda' och inte känt sig lika bra som sina kära syskon. ;)

men är inte 100 på något bara kommer på lite, ni får gärna komma med förslag, om det inte så att jag är sent ute eller något haha :)
BloodQueen
BloodQueen 
 

Spelas av : Nickie


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tis 07 okt 2014, 21:45

Gud så kul att de finns spelare som vill spela pojkarna oxå! Alla skisser är godkända och godkända personligheter! Gillar speciellt att dom flesta är lik mamsen höhöhö ^^'

PS: glöm inte att svara här när valparna är skapade så jag kan skriva upp! 

Mvh//Nickie
avatar
Chentl 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tis 07 okt 2014, 22:09

Åh juste, finns det något speciellt tema namnen går efter eller är det bara o välja själv vad som passar?
BloodQueen
BloodQueen 
 

Spelas av : Nickie


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    ons 08 okt 2014, 10:26

Det finns absolut inget speciellt tema utan det är bara att välja själv :))
avatar
Chentl 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    ons 08 okt 2014, 10:33

haha åter en sak, krafter och sådär? ;)
har efter lite tänkande också kommit på och undrar om min valpis kanske har typ adhd eller så? ^^
Tyrocho
Tyrocho 
Död 

Spelas av : Nira | Död


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    ons 08 okt 2014, 14:37

Krafterna är ju i stort sett valfria..
Crepsley: is/kyla & kvävande dimma.
BloodQueen: raseri & skugga.

Krafter som inte tillhör föräldrarnas kraftspår vore det ju självklart bra om ni frågade om lov till, bara för att kunna sätta en viss gräns :)

Men ADHD? Alltså för mig är det okej. Men har du läst på om den diagnosen och vet att du vill ha din valp så? ^^ somsagt, för mig är det helt okej! C:

//Creepsley
avatar
Othello 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    ons 08 okt 2014, 14:41

Det blev nog lite otydligt men jag ville bara lägga in ett intresse, det var alltså inte slutändan inte säkert att jag skulle ta en valp. Och jag har nu beslutat mig för att inte göra det, då jag har så mycket annat som ska in, tyvärr :/
Crepsley
Crepsley 
Utvandrad 

Spelas av : Nira | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    ons 08 okt 2014, 14:54

Othello; synd :c men ingen fara, <3

3 pojkar än så länge och en tös, sista platsen för att spela hona är åter öppen c:
Alduin
Alduin 
 

Spelas av : Gladkatt


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    ons 08 okt 2014, 15:23

Mjo, tänkte mig i någon lättare grad, har det själv men sa som sagt i lättare drag. För om jag förstått min läkare rätt finns det i olika grader eller hur man ska förklara haha
självklart om det okej med er! Tänkte i alla fall att han var lite lik symptomen i sättet om ni fattar :)

det där med dimman låter ju ganska intressant faktiskt haha :)
Gideon
Gideon 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    ons 08 okt 2014, 15:39

Men dåså! C: ja alltså det är din valp så själva personligheten är ju upp till dig. Och för mig är det helt acceptabelt ^^
Ja Dimman är väldigt nice C:
BloodQueen
BloodQueen 
 

Spelas av : Nickie


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tor 09 okt 2014, 22:25

Det är heeeelt okej för mig oxå ^^' så börjar alla bli klara eller med sina små rackare? Kul att det var några iaf som ville spela dessa små kryp < 3

Det finns ingen som vill spela den sista tiken då eller? Annars så får väl hon dö D:
Vokun
Vokun 
 

Spelas av : Gladkatt


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    tor 09 okt 2014, 23:08

Hoppas det var okej att jag skapade Vokun? ;)
Om ni e nyfikna är det Skugga på 'Dovah' som jag har använt ifrån skyrim hoho :3
avatar
Othello 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    fre 10 okt 2014, 07:31

Äh, jag kan ta sista tiken iallafall xD
Men ska ändra lite i utseendet bara :)
Crepsley
Crepsley 
Utvandrad 

Spelas av : Nira | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: BloodQueen x Crepsley    fre 10 okt 2014, 08:43

Åhåhå <333
Vokun är så fiiien c:

Nämen gud vad underbart Othello! :') 
Såå, det är nu tre hannar och två honor om jag räknat rätt? 
Så alla valpisar är upptagna ^^ 
Och så fort alla har kommit igång och skapat sin valp så ska vi nog köra igång med familjerollet :)
 
BloodQueen x Crepsley
Till överst på sidan 
Sida 1 av 5  •  Gå till sida : 1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» BQ återkomst - [P-Crepsley]
» Flambish Glam || Crepsley ||
» Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!
» Roll & Relationer till Crepsley!
» Hey, do I know you? [BloodQueen]
Hoppa till annat forum: