Senaste ämnen | » Om ni är mina stjärnor, är jag er himmeltis 19 nov 2024, 12:08 av Nunam» Ett dumt beslut [Tolir]mån 18 nov 2024, 23:41 av Tolir» Spådomskonstens under [Öppet]mån 18 nov 2024, 23:21 av Tolir» Med hela världen mot sig [Astrid]mån 18 nov 2024, 20:17 av Astrid» Nya horisontermån 18 nov 2024, 20:01 av Nunam» Tänderna biter ihop [Tora]mån 18 nov 2024, 18:50 av Tora» Låt mig glömma det jag saknar mest [Ezekiel]mån 18 nov 2024, 15:11 av Vasilisa » Rackartyg [Asta]tor 14 nov 2024, 21:03 av Tora» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]tor 14 nov 2024, 19:27 av Radagast |
Vem är online | Totalt 114 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 114 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Navareil Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) tor 04 sep 2014, 21:10 | |
| Han himlade bara lite med öronen då hon morrade åt honom och sedan fnös han. "Ja eller flock och flock.. Jag levde i en flock men det är inget jag vill göra om.. Bara falskhet och spel." Han klippte till med de långa öronen innan han åter vek dem lite bakåt.
En lätt vind svepte över slätten och fick den varma fuktiga luften att dansa och här och var sprutade gejsrarna ut sitt kokande vatten. Nava var numera van vid detta landskap och han hade vant sig vid den varma fuktiga men ändå kyliga luften. |
| Aziza Väktare
Spelas av : Emelie
| Rubrik: Sv: Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) tor 04 sep 2014, 21:52 | |
| hon hörde honom prata och hon klipper lite med öronen - alla flockar är inte såndana. hon sveper lite med svansen och riktar blicken mot gejsarna som skjuter upp hett vatten då och då. Som sagt var det som om tiden stod stilla i detta landskap. vem vet vilka mer hemligheter som det dolde här?
hon uppfattar snart doften av mammut och död i närheten och hon får syn på den döda kalven framför dem, mammutflocken verkar ha lämnat kadavret nu. |
| Navareil Död
| Rubrik: Sv: Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) lör 13 sep 2014, 15:21 | |
| Han betraktade henne då hon sade att alla flockar inte var så men han fnös. "Alla flockar utnyttjar flockmedlemmarna på ett eller annat sätt... " Han fortsatte gå med långa bestämda kliv mot den döda kalven och då han kom fram så lyfte han en tass, lät långa metall klor växa fram som han sedan började skära bort stora hudflikar så de skulle gå att komma åt köttet. Han upprepade proceduren på ett annat ställe och såg mot tiken. "Ät" var allt han sade innan han började på de nyöppnade stället och slita i de möra ännu varma köttet. Han var ute efter att komma åt lever och hjärta i första hand. |
| Aziza Väktare
| Rubrik: Sv: Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) mån 15 sep 2014, 15:02 | |
| hon betraktar honom och hörde vad han sa men hon svarade inte, vad skulle hon säga? Hon är ju fortfarande ung och hon ju ingen aning hur det var i andra flockar eller hur världen såg ut. hon tar ett steg närmare när hon honom säga, nej snarare kommenderade att hon skulle äta och hon rynkar lite på nosen åt hans hans burdusa sätt men säger inget och går fram och nosar lite på mammuten innan hon hugger in i köttet med en stor aptit. |
| Navareil Död
| Rubrik: Sv: Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) tis 07 okt 2014, 12:52 | |
| Han åt själv sig mätt relativt fort. Denna mammut kalv skulle räcka mer än väl i flera dagar. Han såg på tiken med de blodröda ögonen och då han var mätt backade han undan och började tvätta bort blodet så gott det gick. Han visste om en kallkälla inte så långt härifrån som han skulle gå till sedan och tvätta bort mer av blodet. de blodröda ögonen betraktade den ljusa tiken. |
| Aziza Väktare
| Rubrik: Sv: Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) tis 07 okt 2014, 19:19 | |
| hon äter med stor aptit och när hon är mätt så backar hon några steg och slickar sig om nosen och ser på honom. hon log lite försiktig mot honom - jag borde fortsätta, tack för jag fick dela bytet med dig. |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) | |
| |
| | Lonely, i´m lonley (NAVAREIL) | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |