Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 127 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 127 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!

Gå ner 
+13
Wynni
Crepsley
Midnight
Ciel
Etzlenil
Diversea
Loiana
Stormvind
Kaiito
León
Tenána
Achangra
Demethra
17 posters
Sida 2 av 4  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
Achangra
Achangra 
Död 

Spelas av : Embla | Död

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    lör 05 jan 2013, 22:30

WOOOP!!!
Går inga bra för mig, bildfilerna vägrar samarbeta men förhoppninsgvis kan jag fixa bilder tills skolan börjar. Men han är iaf främst brun men tecken i rött, svart och cola-färg.
Funderar på att ge honom en mer neutral ögonfärg, typ grå-blå-gröna. Vi får se vad som ser bäst ut när jag fixat lite datagjorda bilder (enklare att hitta exakt perfekta färgen då).

Men, NÄR SKA DE FÖDAS DÅE?! Vill ha dem NuNuNuueh :3
Är ni redow? :D

Tänker ännu djupt efter and namn... går lite sådär..
Men kommer nog fram till något snart :3
Demethra
Demethra 

Spelas av : Gagga

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    sön 06 jan 2013, 20:00

Liiiten tid kvar bara. Bubbah ska lära Deme lite TBB-vett först! Tåålaamoodd :D
Garm tycker jag vore ett underbart namn till din puppie. Garm.. :D
Stormvind
Stormvind 

Spelas av : Nish

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    tor 21 feb 2013, 21:01

Börjar att tröttna på att vänta .. kan vi dra igång med valparna nu? C;
Loiana
Loiana 
Död 

Spelas av : Skruk | Död

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    sön 03 mar 2013, 12:37

Är det försent att anmäla intresse?
Achangra
Achangra 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    sön 03 mar 2013, 17:25

Måste vi sitta å vänta å vänta, vi kan ta valparna som framtidsroll. Det här går för långsamt :/
Loiana
Loiana 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    tor 14 mar 2013, 21:51

Hallå?
Achangra
Achangra 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    tor 04 apr 2013, 17:53

Stämmer in i the "hallå?!"
Gagga? Gagga? GaggagaggagaggaGAGGA?! ;D

Jag har aif äntligen lyckats konvertera mina filer och har nu alla bilder på min pojk (som kanske ska heta Draug ändå?) fast i väldigt litet format, bara typ 1000x700. Men it will do so far.
Här kommer alla skisser. Han är bröwn å mörkbröwn och svurt och röwd å så lite cåla (ja, det ståt cola inte lila... vet att det är förvirrande ful text på någon av de sista bilderna)

Ow yeah.. right... skitjobbigt att lägga upp bilder på "nya" sidan ju x___x
Gaah...

här vi gå:
Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg2

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg3

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg4

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg5

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg6

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg7

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg8

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni! - Sida 2 Warg9

Hahaha fantastiskt.. all this work och inte en jävla bild verkar funka i förhandsvisningen. Purfa... Får la försöka igen lr ngt men jao, testar att posta först.
Kärlek <3
Achangra
Achangra 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    tor 04 apr 2013, 18:08

Kiss

det gick ju inte då inte....
får försöka med något annat än skitimageshackbläprutt :c
sen
trött
idiotsegt internet för sitter ute i skogen hos min murrmurr så orkar inte bråka med det å ha massa flikar uppe..

Dessa är namnen jag funderar över iaf (DraugärvadjagtänkermigmendeandraärsåfinaochjagkaninteavgöraochHJÄLP!)

Truls
Bauge - den böjde
Draug - en död människa vars kropp går igen (alltså dagens zombie typ)
Garm - (en "djävulshund")
Gorm - gudfruktig eller den som inte fruktar andra än gudarna.

Gorm skulle vara så malplacerat då han skulle vara lite rädd för lite allt i sin omegaroll... fast han är modig men underlägsen egentligen.
Herm.

Men help, vad är finast? Ni har ju typish utseende och personlighet och stuffs till ert förfogande i namnfinnarhjälpandet :3

Å Loiana jag tror att du helt klart kan anmäla dig till en valp fortfarande men du får vara beredd på att den kommer stanna i TBB, som är THE SHIT of packs! VI ÄGER OCH WOOHWOOHGOO.. hehe c:

Och jag både tror och hoppas på att kullen kommer igång ganska snart med :D <3

Loiana
Loiana 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    tor 04 apr 2013, 21:08

Bilderna funkar om man högerklickar och trycker på "öppna i ny flik", Gillar hans Design :)
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    sön 05 maj 2013, 12:44

Ta Garm, det namnet är niceeee! C:
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    tis 30 jul 2013, 23:07

Känner att det är liiiite inaktivt här. :C Punkt.
Diversea 
Död 

Spelas av : Elsa | Död

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    ons 31 jul 2013, 09:14

Jag skulle kunna ta en valp :3
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    ons 31 jul 2013, 18:04

Försöker inte vara taskig eller något sådant nu. (: Valparna föds snart, så det kanske blir knappt med tid? Det var så jag menade i det tidigare inlägget, det har varit så inaktivt här nu - så jag vet inte ens om valparna är födda eller ej .. Men jag antar att de är ofödda såklart.

Det är inte jag som bestämmer i denna tråd heller - Demethra är denne som gör det. Hon bestämmer ifall du får en valp. :3 Senast Demethra var inloggad: tor apr 18, 2013 9:49 pm. Ganska längesedan .. :/

Kram <3
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    ons 31 jul 2013, 18:12

Jag skrotar Tilcha. Bai Tilcha och Deme. :c
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    ons 31 jul 2013, 18:28

wooop om ni kan stanna upp en liiiiten minut så jag hinner tala lite.
Känner att jag bör ta tag i det då min vän inte är här och kan säga något. Jag känner Gagga (Demethra) irl och om det finns intresse för valparna fortfarande efter denna långa tid så skulle jag kunna prata med henne och fixa så att ni kan börja spela valparna troligen nu genast. Men jag tror tyvärr inte att Gagga kommer bli aktiv på ett bra tag, om nu alls. Men jag skulle tycka det vore sjukt roligt om ni vill fortsätta att spela en valp, och du Diversea kanske skulle få spela en också. :) Jag spelar León som är Demes systerdotter och jag och Gagga har liksom planerat ganska mycket stuuff så jag kan nog fixa åt er att börja spela valparna. Men dock kommer ni troligen ha en oaktiv moder till valparna om det inte gör er något.

Men finns det intresse fortfarande kan jag hjälpa er. :)
Shiet, skrev det här i all hast så blev kanske lite weeeird, men ja, hoppas ni fattar något. ^,^

/Magga
Diversea 
Död 

InläggRubrik: ..................    ons 31 jul 2013, 19:36

Ahh, skulle jättegärna ha en valp, så om du kan fixa en till mig vore det toppen!:D :D
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    ons 31 jul 2013, 21:12

Jag hoppar ändå av, men det är mycket kul att Magga (du) och Gagga har planerat mycket tillsammans, jag kan hålla koll på er ändå. :3
Diversea 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    ons 31 jul 2013, 21:33

Jag som hoppades på en syster :(
Demethra
Demethra 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    mån 05 aug 2013, 14:03

Alltså gud jag borde få smisk.

Har verkligen varit stendöd på numoori, och jag är ledsen att ni bara lämnades för att vänta och vänta på att ingenting händer. D;
Men nu är jag beredd att börja ta upp min aktivitet igen, och därmed föda dom är förbaskade valparna som legat och svällt i Demethras mage i typ ett halvår (shit, de kommer blir stora och starka TBB-krigare ;P).

Så, får jag fråga nu men som ännu är med mej?
Diversea 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    mån 05 aug 2013, 14:06

Hm... Jag? :D
Etzlenil
Etzlenil 

Spelas av : Dick

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    mån 05 aug 2013, 14:11

inte jag då min karaktärslista är full (jag skrev som Loiana Tidigare)//Skrikson
Ciel
Ciel 
Död 

Spelas av : Nira | Död

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    mån 05 aug 2013, 16:33

Hehehe, Crepsley kommer ju att befinna sig långt utanför flockreviret. (Han är ju inte medlem i TBN).
Så det kommer att dröja ganska så länge innan han får chansen att träffa sina 'små'!
Jag själv har funderat mycket på valpen jag ska ha, och jag ska börja skissa på honom/henne någon dag, ganska så snart.
Men min valp ska ärva hans sjuka sätt att tala och tänka ;)
Vilket ingen verkar ha planerat att sin valp ska ärva xD
MenMen, svårt att veta eftersom att jag inte skrivit ut det på hans press c;
Anyway, så ska jag bli mer aktiv här eftersom att jag nu har en liten valp att ta hand om som ska växa sig stark inom flocken och skydda med sitt liv c:
Ja om han/hon nu inte blir utsparkad ur flocken av någon anledning xD
Men.. Om en hon varg föder valpar i en flock, visst tillhör valparna också flocken då? Har varit lite osäker på detta...
Nog babblat nu!
Vill bara säga att era valpförslag om hur de ska se ut osv är mycket kul att se c:
Men min lilla kommer nog att skilja sig från alla andra i kullen, men det är så h*n ska vara. ;)
Lycka till med valparna! <3
Demethra
Demethra 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    mån 05 aug 2013, 20:51

Vet inte riktigt hur det står till, men min tanke var iallafall att de här valparna skulle tillhöra TBB, ja c: (om farsan är ok med det? ;o)

Såå, nu är vi 3 st som kommer ta en valp.
Jag är beredd att sätta planen i verket inom kort :)
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    mån 05 aug 2013, 20:56

Jag har tänkt lite, och beslutat att jag också är intresserad C: Om det finns plats över? ^^

/Tzoura - Midnight, Hewa, Wynni osv~
Diversea 
Död 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    mån 05 aug 2013, 21:00

Jag vill ha min lille kaxige valp nu :3

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!    

Demethra x Crepsley -> Kolla nu hörni!
Till överst på sidan 
Sida 2 av 4  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Jag gillar ägg. Ägg gillar inte mig. Kolla hit hörni!
» Followed by night [DEMETHRA]
» BloodQueen x Crepsley
» BQ återkomst - [P-Crepsley]
» Flambish Glam || Crepsley ||
Hoppa till annat forum: