Pågående Event
Senaste ämnen
» Anledningen [Astrid]
Idag på 14:53 av Astrid

» Heartsick [P]
mån 15 apr 2024, 10:47 av Lev

» Felsteg [Orion]
mån 08 apr 2024, 21:02 av Naldo

» En mysbrasa kan inte bli för stor[P]
ons 03 apr 2024, 14:31 av Saskia

» 1a April 2024
tis 02 apr 2024, 00:06 av Yargol

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
tor 28 mar 2024, 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

Vem är online
Totalt 17 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 17 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Farväl Numoori Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Farväl Numoori Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Farväl Numoori

Gå ner 
+3
Damon
Armageddon
Weed
7 posters
FörfattareMeddelande
Weed
Weed 
Utvandrad 

Spelas av : Millan| Utvandrad


InläggRubrik: Farväl Numoori    lör 17 mar 2012, 23:37

Jag minns inte när jag senast var aktiv på Numoori. Alltså aktiv aktiv. Visst har jag loggat in då och då, svarat några enstaka gånger i enstaka rollspel. Men det var flera år sedan jag skrev mycket, ofta, länge. Därför har jag inte heller koll på nya medlemmar och ni har nog ingen koll på mig heller, vet kanske bara att det en gång existerade en aktiv Admin kallad Weed.
Och ja, jag vill inte vara någon dramaqueen eller något men det är just för att jag faktiskt står som administratör som jag känner något slags ansvar att få ur mig det här. Och kanske för att Numoori fortfarande ligger mig så varmt om hjärtat på något sätt, jag har ju trots allt varit medlem här sedan jag var elva år.

Det jag tänkte få fram med den här texten är att jag slutar. Inte för att jag egentligen har så mycket att sluta från - jag rollspelar ju som sagt aldrig här länge och kikar bara in någon gång i månaden. Men jag ville fortfarande skriva ner det så att det blir officiellt eller något, trots att det tar emot lite att ens skriva det. Väldigt mycket tar det emot, faktiskt. Men jag tänker inte längre göra några försök att få mina karaktärer aktiva trots att jag har velat det så länge. Min inaktivitet har varit så lång att jag helt enkelt inte känner något behov av det längre, dessutom har den gjort att jag inte längre är en del av gemenskapen som nästan är bättre än själva skrivandet (låter sjukt mesigt när jag säger det, haha, men ni fattar nog).
Dessutom har jag andra prioriteringar idag, och jag har mått väldigt dåligt det senaste året. Bytt skola, klass, i princip tappat hela mitt sociala umgänge, stressat sönder, aldrig kunnat sova på nätterna. Om jag inte har ont i magen så har jag ont i hjärtat. Det är mer komplicerat än så. Jobbigt att vara 16 helt enkelt. Jag vill fokusera på att själv må bra istället för att fastna framför datorskärmen. Förut var den här sidan min undanflykt när jag mådde så, men inte längre.

Numoori har gett mig otroligt mycket, inte bara när det gäller min utveckling skriftligt, utan jag har lärt känna helt fantastiska människor. Sånna som jag fortfarande pratar med, och till och med träffar irl ibland. Tänker inte rada upp dem i rädsla av att glömmr någon - men jag hoppas att ni vet vilka ni är. Kram

Angående mina karaktärer vet jag inte. Mivria, jag hoppas att du inte har någonting emot att ta över flocken? Weed kanske försvann eller någonting. Shetani dog antar jag. Zemi.. äsch, jag är för kärleksfull för att döda någon så om det uppstår problem så kan ni väl helt enkelt kontakta mig. Om jag någon gång kommer tillbaka kanske de också gör det. För det är ju ingen omöjlighet att jag återvänder, men inte särskilt troligt heller. Och adminplatsen.. jag minns fortfarande hur glad jag blev när Kyoko skrev "Ey, skulle du vilja bli Administratör på Numoori?" Jag visste ju knappt vad det innebar, haha. Men jag antar att ni får ta bort mitt namn från listan där också - det kommer ju knappast vara till någon användning liksom.

Så.. jag som inte ville att det här skulle bli dramatiskt och långt. Det vart det ändå, men sån är jag, hehe. Jag har så mycket att säga till er alla bara, jag skulle kunna skriva hela natten. Härmed låter jag den nya generationen ta över.

Farväl mitt älskade och magiska vargland. Tack för allting ~ Er Weed


Senast ändrad av Weed den lör 07 apr 2012, 17:12, ändrad totalt 1 gång
Weed
Weed 
Utvandrad 

Spelas av : Millan| Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    lör 17 mar 2012, 23:53

Åh, glömde att säga att jag fortfarande kanske loggar in lite då och då för att kolla läget. Så blir inte rädda om Weed spökar, han vill er bara väl.
Armageddon
Armageddon 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    sön 18 mar 2012, 12:05

Tror jag talar för alla när jag säger att vi saknar dig och kommer sakna dig Millan, du har varit en trogen rollare länge och man kan inget annat än hoppas på att du kommer tillbaka :') Men tillsvidare, ha de bra och försök leva livet undertiden :) Kram kram och hälsningar från cp Mattiz, tihi ^^ <3
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    sön 18 mar 2012, 16:46

ååh jag blev tårögd när jag läste det ;___; seriöööst.. Kanske för att du var den första person jag verkligen började prata med utanför Numoori. Minns våra cp nätter när vi bjöd in miv i våra konversationer och skickade massa cp saker kdlpsaådslfåpslkpdåöas frogbroo
meeen, har dig kvar på msn och dimension och massa mer! så mig kommer du inte slippa helt och hållet >::::

kommmmer sakna dig ändååå <3
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    sön 18 mar 2012, 17:20

Miv står redo att ta över, så det behöver du inte bekymra dig om. I've got your back. <3

Som rollspelare, vän och admin-kollega så kommer du alltid ha en stor plats i Numoori nu och för framtiden. Weed har lämnat sitt avtryck och han kommer bli ihågkommen.

Kommer sakna dig, men är glad att du tar dig tiden att skriva detta officiellt. Blir tårögd när jag tänker på allt fint vi varit igenom tillsammans på Numoori, och Mivria kommer alltid minnas sin vän med stolthet, och kommer fortsätta kämpa för de Qu som Weed välkomnade henne till när ingen annan brydde sig om henne. Hon kommer kämpa för de Qu hon tror på och älskar djupt.

Lycka till med livet, och Weed får mer än gärna spöka runt på Numoori. <3

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    sön 18 mar 2012, 20:13

Det är med sorg jag säger hejdå Millan!
Jag hoppas vi ses då du loggar in ibland, ser fram emot det, och kanske på yran också något år?
Kommer sakna dig så otroligt mycket! Vi har inte alltid kommit bäst överens, minns hur vi tjurade och tjaffsade ett tag på anslagstavlan. Minns också hur vi flummade och planerade och var helt tokiga. Minns hur jag blev medlem här och såg upp på dig och tänkte att OJ, henne kommer jag aldrig våga rolla med. Hennes karaktär är så cool. Jag kommer ihåg hur glad jag blev över att inse gemensamma intressen som GNG, GDW och BroderDaniel.
Fan vad jag kommer sakna dig. Jag gråter nu, hoppas att man hör av dig fortfarande ibland - för alltid. För även om vi inte alltrig varit speciellt tighta så har du spelat stor roll i mitt liv, och du kommer lämna ett hål efter dig. Det är jobbigt att se veteran efter veteran lämna oss, samtidigt förstår jag dig.

Nu upprepar jag mig bara, dags att runda av. Hejdå, tack för att du funnits, tack för allt du gjort, du kommer ju alltid finnas kvar i numoori i Qu och alla minnen!
Haha, nu låter det som att du ska dö ^^''
Men vad jag försöker få fram och förtydliga om och om igen är att du kommer bli så absurt saknad!
Farväl, och lycka till Ueedo <3
Weed
Weed 
Utvandrad 

Spelas av : Millan| Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    sön 18 mar 2012, 22:24

Åh, oj, vad glad och rörd jag blev nu. Kommer sakna er så otroligt mycket också. Vart helt nostalgisk nu, haha. Har haft så många fina stunder och ni har hjälpt mig så himla mycket.

Mattiz, du var min första rollarkompis. Zemi och Shadow lever vidare för alltid, haha

Mikkis, jag säger bara... ;RAGE; (jew frog* tösseee. Afrovargar <3 Hahah minns "Vet du Pär?" och hur arg jag blev när ni berättade att ni bara drev med mig.. Vet att jag inte är inne på msn så ofta, ska försöka bli bättre på det. Och ska bli aktiv på dimension också när jag har tid.

Mivi, tack för att du ställer upp, tror hon kommer bli den bästa ledaren någonsin! Och ja, alla fina stunder kommer jag också minnas.

Blossom, vi har ju alltid varit hatälskare du & jag. Båda lika envisa, haha. Men trots det har du en plats i mitt lilla rollarjärta också, kom ihåg det

Åh, nu vart det ännu jobbigare att lämna sidan. Men jag lovar att titta in i bland för er skull! Tack för era fina ord <3

Tramptass
Tramptass 
Död 

Spelas av : Tafs | Död


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    mån 19 mar 2012, 11:23

Hejdå Millan! Kommer sakna dig, och Tass kommer sakna Zemi. Jag blir tårögd när jag tänker på alla fina gamla minnen och alla planer vi hade men som ingen av oss riktigt hade tid eller ork till att genomföra.

Zemi och Tass kommer inte dö i varandras armar, men jag är säker på att de kommer tänka på varandra i dödsögonblicket.

Men lycka till i livet och glöm inte bort oss helt, för vi kommer inte glömma dig <3

Cheers!
Kyoko
Kyoko 
 

Spelas av : Kyo


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    tor 19 apr 2012, 11:51



åååhh Weed!!!
Känns så sorgligt att så många lämnar numoori. men det är väl oundvikligt, antar jag.

KRAM PÅ DIG!! Tack för allt darling. Känns så märkligt att du verkligen gör det officiellt ... Lova att spöka runt massor.

Keiko kommer dö av sorg D: Vi kan säga att dom rymde ihop med valparna, keiko övertygade weed att uppfostra barnen långt borta från krig osv? Och att Weed lämnade helt enkelt över ledarplatsen till miv för att uppfostra valparna med Keiko låååångt borta.

Omg, Shetani död? och Zemi? oh my
Faaan kommer bli så tomt. jag som inte ens är aktiv längre, hahaha aahh. SPÖKA MASSOR HÄR OKEJ OKEJ






Weed
Weed 
Utvandrad 

Spelas av : Millan| Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Farväl Numoori    tor 05 jul 2012, 20:15

Kyoko <3 Minns fortfarande när du frågade om jag ville bli admin, var typ tolv haha. Tack för att jag fick vara med och driva Numoori med dig, och er andra administratörer!

Vi får säga att Keiko och Weed fick vara lyckliga till slut, det förtjänade dom. De uppfostrar säkert sina valpar långt från krigen.

Kommer sakna både Devils och Qu, och allt annat. Puss på dig!
 
Farväl Numoori
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Ett farväl? [P]
» Ett förevigt farväl
» Ett tillfälligt farväl (P)
» Med ett Farväl Börjar Livet Här
» Farväl och ett nytt kapitel [PRIVAT]
Hoppa till annat forum: