Vem är online | Totalt 118 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 118 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Tramptass Död
Spelas av : Tafs | Död
| Rubrik: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... tis 10 jan 2012, 19:57 | |
| Som ni kanske har märkt så har jag börjat bli väldigt inaktiv. Och det kommer jag antagligen fortsätta vara i ett år framöver. Jag har precis flyttat till England, har en limit på internet så jag kan inte sitta och rolla så mycket som jag egentligen vill.
Och jag vet att det är en fuckad tidpunkt att flytta iväg och inte ha tid med numoori eftersom Tass är mitt i ett krig och jag har precis skapat en ny god flock, jag kommer svara så gott jag kan i kriget men räkna inte med några kanonbra inlägg. Ang. flocken (Pravada Vox) så kommer Zara (Stripe) försöka komma igång med den och ha ansvaret tills jag har tid att komma tillbaka och ta över halva ansvaret igen.
Jag ska försöka lösa internetproblemet, men jag vet inte hur pass dyrt det kommer bli så jag kan inte garantera att jag kommer kunna bli speciellt aktiv under året. Sorry guys, jag kommer sakna er, men jag lovar att vara riktigt aktiv när jag kommer tillbaka till Sverige som jag kommer göra några gånger under året<3
Icke avslutade roll kommer jag fortsätta att svara på, men det kan ta tid. Sorry igen. Vill ni nå mig så gör ni det snabbast på skype.
Cheers!
|
| Lainadan Död
Spelas av : Älg | Död
| Rubrik: Sv: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... tis 10 jan 2012, 20:03 | |
| Vad är det du gör i England? 8D *nyfiken liten fis* |
| Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... ons 11 jan 2012, 20:35 | |
| Au pair! 8) Så jag passar två små tjejer, jätte söta :D |
| Lainadan Död
Spelas av : Älg | Död
| Rubrik: Sv: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... ons 11 jan 2012, 20:40 | |
| Gud vad mysig! :'D Jag vill också ;-; *avis* |
| Malvado Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... ons 11 jan 2012, 23:18 | |
| Hanna är dum som kommer vara off och så D: Men jag antar att jag får finna mig i det... ^^ <3 |
| Gavin Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... tor 12 jan 2012, 11:49 | |
| Oh ännu en som valt england att jobba i. Jag var där för många år sedan i en familj. Familjen var jätte trevlig men tyvärr var fokusen för mig inte på barnen utan på att hålla huset städat :-P
Men trotts detta var det ett år jag alltid komemr att uppskatta högt :-) Så lycka till! |
| Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... fre 03 feb 2012, 11:29 | |
| Yes mallis, du får duktigt finna dig i det :D <3
Tyvärr så är det väldigt mycket städning och tråkigt skit som ingår i mitt jobb också, men jag trivs jätte bra ändå ^^ |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... | |
| |
| | Ännu ett bland alla andra ursäkter och bortförklaringar... | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |