Pågående Event
Senaste ämnen
» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Försent för att ångra [Malva]
tis 30 apr 2024, 21:25 av Maksim

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Felsteg [Orion]
sön 28 apr 2024, 23:20 av Naldo

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

» Litet åskmoln [P]
sön 28 apr 2024, 21:38 av Hilo

Vem är online
Totalt 11 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 11 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Annorlunda dagar (Patric) - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Annorlunda dagar (Patric) - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Annorlunda dagar (Patric)

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Patric
Patric 
 

Spelas av : Jessi


InläggRubrik: Sv: Annorlunda dagar (Patric)    mån 24 maj 2021, 20:21

Patric tittar på henne med ett leende. Hon var så söt och naiv om världen. Att vara på sin vakt var A och O för att överleva. Men å andra sidan kanske han var lite för vaksam av sig. Han la sig ner på mage i gräset och blundade. "Okej, jag ska försöka slappna av. Men du vet hur jag är, Fernfall. Jag vill inte att något ska hända dig." säger han milt. 

"Nä, för hon är bara din, eller hur? Så söt och oskyldig..." hörde han plötsligt en röst säga. Han såg sig omkring men såg ingen annan än Ferfall nära sig och rösten verkade viska honom i örat, eller...? Han skakade på huvudet och blundade.
Fernfall
Fernfall 
Död 

Spelas av : Zoey | Död


InläggRubrik: Sv: Annorlunda dagar (Patric)    mån 24 maj 2021, 20:36

''Okej, jag ska försöka slappna av. Men du vet hur jag är, Fernfall. Jag vill inte att något ska hända dig." Honan skratta till lite, Patric var verkligen överbeskyddande av henne. Vilket hon ibland tyckte var lite jobbigt då det gjorde det svårt för henne att skaffa vänner i den blåa hanens närhet. Hon fortsatte att sola tills efter stund börja höra skratt komma i bit bort, hon titta upp och såg två andra vargar i hennes ålder. Hennes svans börja vifta glatt och hon tittade på Patric lite snabbt; ''Jag ska kolla om dom där valparna där borta vill leka'' sa hon glatt och börja skutta dit. Valparna verkade glada och ville gärna leka med Fernfall, till hennes glädje. Så de börja skutta omkring och låtsas slogs tillsammans.
Patric
Patric 
 

Spelas av : Jessi


InläggRubrik: Sv: Annorlunda dagar (Patric)    mån 24 maj 2021, 20:48

Patric tittade efter henne. "Nåja, hon har ju inga vänner... Leka bör jag ju kunna låta henne göra." Tänker Patric med ett leende och la sig ner igen för att vila. "Tänk om hon springer bort och lämnar dig? Är det så bra att hon får göra sådär? Ropa tillbaka henne!" Där var den rösten igen. Var kom den ifrån? Patrick såg sig omkring igen men precis som förra gången såg han ingen vara tillräckligt nära för att kunna viska det i hans öra...
Fernfall
Fernfall 
Död 

Spelas av : Zoey | Död


InläggRubrik: Sv: Annorlunda dagar (Patric)    mån 24 maj 2021, 20:57

Fernfall skrattade tillsammans med sina två nya vänner och dom jagade varandra runt om i gräset, det var längsen hon hade varit med andra vargar i hennes ålder. Hon hade spenderat mycket tid med Patric med han var äldre än henne och det var inte riktigt samma sak. De började springa iväg in i en skogsdunge och lekte, den ena vargen som var kritvit hoppade upp på Fernfalls rygg och så hon ramla omkull och den andra vargen som var grå hoppade också över henne så dom låg där i en hög och skrattade.
Patric
Patric 
 

Spelas av : Jessi


InläggRubrik: Sv: Annorlunda dagar (Patric)    tor 27 maj 2021, 17:56

Patric hörde Fernfall skratta och ha roligt och han försökte slappna av och vara glad åt hennes glädje. 
"Se du! Hon springer iväg in i dungen! Hon vill att du ska tappa bort henne! Ropa tillbaka henne innan det är för sent!" hörde han den där rösten säga igen. 
"Låt mig va vem du än är! Håll tyst!" säger Patric irriterat och ser sig omkring igen. Återigen såg han ingen. Han la sig ner och blundade för att inte tänka mer.
 
Annorlunda dagar (Patric)
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Ett annorlunda samtal
» Livet ser annorlunda ut nu
» [Avslutat] Tillåtet med annorlunda 'ras'
» En annorlunda syn [Alassëa Marion]
Hoppa till annat forum: