Det skulle bara vara min A'lir(Då han antagligen inte kommer para sig) btw är inte tiger en nödvändighet ^^
Men det är liksom ett djur som är lika stort som en varg och beter sig som en varg. Sedan har den olika färger, ibland som ett annat djur(I A'lirs fall en tiger) men det är inte nödvändigt. Sedan har dem bogarna och pälsen som en häst samt att huvudet är väldigt likt en hästs. Jag skulle vela säga att tassarna är lite mer som en reptils då dem är ganska breda och har nästan samma förmåga som fingrar(Griper nästan men inte riktigt). Dem kan ha man och pannlugg, dock inte nödvändigt. Den har vargöron istället för vanliga hästöron. Svansen kan variera, men vanligast är att den är mer reptilakrig. Sen är det inte meningen att dem ska ha vinga(Då det anses som vissbildning därifrån han kommer) men A'lir har det, typ örnvingar. :)) Så snart ja skannat in bilden och lagt upp den ska jag visa :)
Men skulle bli grymt glad om jag fick skapa honom :))
http://izbilly.deviantart.com/#/d4a0zppDet är en bild på honom om det skulle vara intressant.
Jag är även villig att berätta rasens historia också, men det står lite slarvigt på eng under texten ^^
Har ni pratat igenom det?
Sedan är det klart att om ni vill kan det ju vara en ras som alla kan få vara :)