Vem är online | Totalt 167 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 167 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ | |
|
+13Saturn Culpa Locura Loke Delshay Kolzak Sleazoid Sezja Oberon Capheus Nephania Kasaan Dimitrij 17 posters | Författare | Meddelande |
---|
Dimitrij Crew Flockledare
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ lör 29 jun 2019, 16:33 | |
| (ändrar kanske titeln senare) Nämen se hallå där ∠( ᐛ 」∠)_ Det är minsann dags för den där kullen som folk frågat efter i 8+ år ᕕ(ツ)ᕗ Dimitrij är en av mina äldsta karaktärer på Numoori, och börjar även IC att bli ganska gammal. Hon är ledare för flocken Jägarna, och partner med Niara (rip) och Loke. Vi (jag, Lin, Jenn, och en inlånad Älg) har haft planer för en kull ganska länge (läs: år), och känner att nu är det minsann dags. Kullen i fråga kommer ha två fäder: Loke och Hector (Niaras bror, för det är så nära jag och Lin någonsin kommer komma Dimara /cri evry tiem). Det kommer alltså gå att spela antingen en Dimitrij/Loke, eller en Dimitrij/Hector valp i den här kullen. Kort om föräldrarna:• De är medlemmar i flocken Jägarna, med allt vad det innebär. • De är starkt troende och dedikerade till sin flock och flockens sak. Dimitrij [Länk]• Vikaan (inofficiell ras, se wikin [länk]): En mer vinthund inspirerad ras, främst borzoi, med modifikation. Djup bröstkorg. Lång nos och strömlinjeformat huvud. Flexibel böjd rygg och lång svans. Fladdermuslika vingar, med membran som fäster längs ryggen och ner i låren. Hjortlika horn (alltid smal krona). • 102cm i manke • Har Eld och Telepati som krafter. • Dimitrij ser fysiskt ut som en standard vikaan. Hon har en beige eller ljusbrun bas, med mörkbrun ovansida och svans och ljusare beige mönster. Hennes horn är mörkbruna med ljusare spetsar, och klorna är orangea. Vingarna är mörkbruna på ovansidan och ljusa på undersidan. Hennes ögon är grå. • Dimitrijs pappa [Länk] var lik Dimitrij, men med ett något mörkare ansikte, mer brun päls och blå ögon. Hennes mamma [Länk] var svartvit, med bruna inslag och grå ögon. • Krafter i närmsta släkt: Eld, snabbhet, telepati, helande, mer eld Loke [Länk]• Bergsvarg• 150cm i manke • Har Yttre ljus (kan ej ärvas) och Styrka som krafter. • Loke är stor och kraftigt byggd. Han är vit till färgen, utan mönster, och har gula ögon. Han har vita horn i pannan och benutväxter längs ryggraden. • Lokes pappa är vit med grå inslag och bruna ögon. Lokes mamma är brun, orange och crémefärgad, med gula ögon. • Krafter i närmsta släkt: Styrka, vind, is, kyla, helande, energi, inre ljus Hector [Länk]• Silvervarg• 67cm i manke • Har Minnen och Drömmar som krafter. • Hector är en helt normal silvervarg, med en nätt, silverfärgad kropp. Han har lila tecken i ansiktet och blå ögon. • Hectors föräldrar var klassiska grå silvervargar. Systern Niara [Länk] hade rosa tecken i ansiktet, rosa ögon och lite rosa man. • Krafter i närmsta släkt: Telepati, Helande Önskemål om valparna:• Valparna kommer att födas in i Jägarna, och vi vill helst att de stannar i flocken. De växer alltså upp i en starkt strukturerad flock som i det närmaste kan liknas vid en kult. Det är därför viktigt att du som spelare vill spela en karaktär i flocken, med allt vad det innebär. Läs mer om flocken här [Länk]. • Som en del av Jägarna så existerar valparna inte i ett vakuum. De kommer alltså att inkluderas och delta i händelser även om du inte aktivt spelat den på ett tag. Det är viktigt att du som spelare är med på att din karaktär bitvis kommer att PPas av andra i flocken så att den närvarar vid aktiviteter. • Bortsett från Dimitrij så är rasen Vikaan en utdöd ras. För att fler ska få chansen att spela rasen så måste den därför föras vidare i släkten. Vi önskar därför att valparna får mycket drag från rasen. • Trots detta så är det helt okej om du inte vill ha vingar eller horn! • Valparna bör inte bli markant högre än Dimitrij i manke (max 110cm om de är efter Loke, men gärna lägre). • Kraften yttre ljus kommer inte gå att ärvas. Detta eftersom att Jägarna haft ett uppsving av karaktärer som lägligt haft yttre ljus som kraft för att slåss mot vampyrer, och vi vill gärna se lite mer varierade krafter att spela på inom flocken. • Namnmässigt ser vi gärna namn av Slavisk (främst Rysk) eller Nordisk härkomst! Namnen får gärna vara korta och enkla att komma ihåg. Exempel på namn kan vara: Oksana, Ivan, Sergei, Vera, Tyr, Hedda. • Om du av någon anledning inte längre vill ha kvar din valp, eller om den blir väldigt inaktiv, så vill vi gärna ha tillbaks den så vi kan adoptera den vidare till en annan spelare, eller låta den bli en NPC i flocken. • Vi har inte ett bestämt antal valpar än, men det är inte först i kvarn som gäller. Lin, som hedersförälder genom Niara, kommer spela en valp. Jag kommer själv också att spela en, och det är möjligt att även Jenn (Loke) och Älg (Hector) kommer ta varsin men det är inte garanterat än. Och det var allt för nu! Har ni frågor så ställ dem gärna här i tråden :') Fridens! /MPh, Lin, Jenn och Älg |
| Kasaan
Spelas av : Bubbah
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ lör 29 jun 2019, 16:47 | |
| Föräldrar: Loke/Demi Namn: kommer Kön: Tik Krafter: Helande Utseende: Ljus i grunden med lite brun/fudge färgade mönster. Väldigt lik den MP postade i discord. Hon kommer vara väldigt lik Dimi i kroppen men med lite längre behåring på framben, hals/nacke och svans. Personlighet: En ganska mjuk hona men kraftigt troende, sätter andra före sig själv och vill skydda dom mot Barn av Natten
Senast ändrad av Kasaan den lör 29 jun 2019, 18:59, ändrad totalt 1 gång |
| Nephania #Dissad av Aurinko
Spelas av : Älg
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ lör 29 jun 2019, 16:53 | |
| OKEJ jag tänker lägga upp min kanske-valp. För att jag kan. Ni kan inte hindra mig. Namn: Rasputin Föräldrar: Dimi/Hector Kön: Hane Personlighet: Väldigt yvig i sin glädje, förnekar att han är något annat än glad även när det väldigt uppenbart syns att han är ledsen eller arg. Samma mjuka vänlighet som både Hector och Niara har/hade. Kraft: YTTRE LJUS LOL!!! Nä, men telepati i alla fall, får se om en andra kraft dyker upp. Utseende: Fast med vingar, och snyggare horn ᕕ( ᐕ )ᕗ |
| Capheus Antagen
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ lör 29 jun 2019, 17:00 | |
| :hands-r: :hands-l: Som jag har väntat Namn: Eda, Ilya Föräldrar: Loke/Dimi Kön: Tik Krafter: Eld & Styrka Utseende: En väldigt fluffig Vikaan! Med horn och tiny små Vingar som inte går att flyga med. - Bilder:
Personlighet: Optimist, alltid den som försöker muntra upp andra när de inte riktigt lyckas, men är sämre att ta till sig liknande råd. Envis, speciellt i träningen, vill leva upp till historierna om deras ursprung, och tar hårt på sina egna misslyckanden. Ser det som hennes börda att vara så bra som möjligt. Är väldigt avundsjuk på syskon med vingar, men ser inte ned på dem utan. Känner att hon är ett mellanting. Kommer bli stolt över sina vingar, men de är en öm punkt att prata om. I övrigt är hon mjuk och ömsint, ser inte ner på någon över något och tar det mesta med lätthet. Väldigt hjälpsam, försöker kanske hjälpa fler än vad hon kan. När hon väl blir irriterad, eller sårad, så pratar hon oftast inte om det, utan tar sånt mycket personligt, och som mest ger en väldigt talande blick. Bra på att ge en vass oimponerad blick, som sin mor <3
Senast ändrad av Capheus den tis 16 jul 2019, 13:19, ändrad totalt 3 gånger |
| Oberon Vampyrjägare
Spelas av : Vic
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ lör 29 jun 2019, 17:27 | |
| (Hehe)
Senast ändrad av Oberon den lör 29 jun 2019, 21:57, ändrad totalt 1 gång |
| Sezja Död
Spelas av : Bönan | Död
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ lör 29 jun 2019, 18:03 | |
| Anmäler mitt intresse! Föräldrar: Dimi/Hector Namn: Hane: Kazimir, Velimir, Boromir Hona: Dagny, Eili, Gunnel, Hjördis, Holma, Jorun, Katla, Lillemor, Runa, Sif, Sigrun, Siri, Viva, Ödis Kön: ? Krafter: Minnen, Snabbhet |
| Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ sön 30 jun 2019, 00:32 | |
| Alltså, jag är lite väl sugen... Har i och för sig en Jägare redan som jag behöver få igång, och jag har inte varit så aktiv på sistone så har full förståelse om jag inte är ett förstahandsval, men hrrr, väldigt intresserad. Ta en WIP. Föräldrar: Lutar nog mer mot Dimi/Hector Namn: Luka Kön: Hane Mankhöjd: 80-ish? Krafter: Lite sugen på Helande och Telepati, men inte säkert Personlighet: Troligen väldigt lugn och samlad, lite tillbakadragen (men ej blyg) och observerande istället för att ta plats och stå i centrum. Kan ändå stå på sig när det behövs Utseende: Väldigt lik Dimi i kroppsbyggnad, något mindre. Grå/silver och bruna toner, gärna lite mörkare. Horn, men ej säker på vingar. - Inspiration lite likt dessa, möjligen lite mer beige än vit:
|
| Kolzak Gladiator
Spelas av : Marjo
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ sön 30 jun 2019, 01:39 | |
| Jag slänger också in ett intresse här!! ٩( ᐛ )و Dimitrij x Loke Namn: Ivan Kön: Hane Mankhöjd: 85cm Krafter: Eld och helande Utseende: - Klicka för bild!:
Är öppen för ändringar, om den skulle vara för mörk! I övrigt har han ärvt alla Vikaan-drag. Vingarna är stora och flygdugliga, pälsen mörk men fluffigt yvig och tät som pappa Lokes på vissa ställen. Undersidan av vingarna är ljusgrå som de ljusa markeringarna på bilden! Personlighet: Första draft. Ivan är i grunden osjälvisk och förlåtande. Han är en stabil klippa för andra att stödja sig mot, men låter inte gärna sig själv vara den som söker tröst när han känner sig ledsen eller ensam. Han kan vara lite stel i vissa sociala sammanhang och är inte särskilt bra på humor, trots att han försöker. Lojal till döds och älskar självfallet sin familj, vänner och flocken mer än livet självt - även om han inte är den duktigaste på att visa sin uppskattning, särskilt inte inför andra. Han kan vara fåordig, men det han säger menar han. Ivan är i övrigt helt övertygad om att han alltid visar sina känslor väldigt tydligt genom sitt minspel, när han i själva verket ser likgiltig eller rent av lite bister ut. Han har en tendens att nysa när han ljuger.
Senast ändrad av Kolzak den mån 05 aug 2019, 10:58, ändrad totalt 6 gånger |
| Delshay Vampyrjägare
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ sön 30 jun 2019, 13:43 | |
| Nu skickar även jag in ett intresse <3
Dimitrij x Loke Namn: Irina Kön: Hona Mankhöjd: 100cm Krafter: Värme och kyla Personlighet: Dedikerad och kunskapstörstig. Gillar historia och att höra berättelser från förr. Inspireras lätt av andra och tycker om att starta projekt - även om de nödvändigtvis inte alltid avklaras ifall något annat skulle locka mer. Har annars ett väldigt koncentrerat fokus där hon kan ägna sig åt någonting särskilt i timmar utan att ledsna. Utseende: Har ett utseende i huvudet men kan inte göra något åt det pga datorlös hehe, behöver en lineart för detta. Ljusa färger i beige och ljusbrun kommer hon ha, kanske några mörkare tecken. Funderar på att låta henne få Loke-horn istället för Dimi-horn, men inte bestämt. Hon kommer i alla fall vara väldigt mycket Vikaan i utseendet.
Senast ändrad av Delshay den ons 17 jul 2019, 20:12, ändrad totalt 1 gång |
| Loke Vampyrjägare
Spelas av : Jenn
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ sön 30 jun 2019, 20:50 | |
| Dimitrij x Loke
Namn: Kari, efter Lokes ena syster Kön: Hona Mankhöjd: 97cm Krafter: Vind. Eventuellt snabbhet eller kyla. Personlighet: Kommer att ta efter Vindhur en del då hon kommer vara något av en individ som Kari kommer att se upp till, utöver föräldrarna. Ser sen gärna att hon utvecklas genom rollspel. Kan ses som rätt hård i sitt sätt men gör saker som oftast i välvilja. Utseende: Vikaan med tydliga partier av tjockare, lockig päls. Ljus grund med mörkare inslag. Vingar, horn och små benutväxter över ryggraden. Lite kraftigare än den typiska Vikaanen och något grövre tassar.
Kommer uppdateras med eventuella ändringar.
Senast ändrad av Loke den lör 20 jul 2019, 23:15, ändrad totalt 6 gånger |
| Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ mån 01 jul 2019, 07:32 | |
| Petar in en liten intresseanmälan (: Länge velat ha en karaktär i Jägarna så detta är ju en super chans!
Dimi x Hector Namn: Erna, Milena, Yrsa, Runa, Varina, Mira, Fania (lutar dock mest mot Erna eller Yrsa i dagsläget). Kön: Hona. Mankhöjd: 80-ish. Utseende: En tjej stålgrå, blåskiftande päls. Mörkare markeringar kommer att finnas kring ansikte, längs rygglinje och över ben. Ljusblåa/gråaktig ögonfärg. Horn såklart, liknande de som renar har. Osäker om hon ska ha vingar eller inte, funderade på att låta henne vara utan. Kroppsbyggnad som en Vikaan + Vikaan-öron. Ska försöka peta in en urdålig skiss senare. Krafter: Snabbhet (ev. något mer men tror inte det). Personlighet: Lite av den mer tystlåtna, reserverade typ. Fortfarande en glad lite tjej, som är väldigt mån om familj, flock, vargar hon håller nära. Bryr sig generellt mycket om andra. Kommer vara en målmedveten individ, som drömmer om att få bli lite av en krigare. Vill kämpa för godheten och för att hålla andra individer trygga samt göra världen till en bättre plats. |
| Culpa
Spelas av : Ink
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ tis 02 jul 2019, 05:43 | |
| På riktigt?? Jag satt och funderade på det där med numoorivalpar ett tag. Kom fram till att specifikt Dimis är prio (måste begränsa mig därför att jag är lite för fäst vid de flesta av mina karaktärer för att se dem gå), utöver de jag tar efter mina egna, men jag trodde verkligen att jag skulle få vänta mycket längre på att se det här hända, så det här gjorde mig överlycklig oavsett om jag får en eller ej. Fun fact: Skaffar jag en till hund, i framtiden, blir det utan tvekan en borzoi då jag avgudat rasen sedan barnsben. Har i 8-9 års tid velat göra en karr med borzoi-drag men jag har på riktigt aldrig kommit mig för, ens på hundrollsidor haha!! Namn: Mila (efter en av de finaste änglar jag nånsin lärt känna!). Är flexibel och tar gärna förslag om Mila inte skulle vara följsamt bland andra namn. Jag kan ta andra förslag eller stavningsändringar om jag skulle få spela valp ååh. Föräldrar: Dimi och Hector Kön: Tik Personlighet: Pratar gärna; mycket och fort. Snubblar på orden ibland, drar ihop ord, och är överväldigande positiv, även i sorg där hon dock är mer jordad i optimismen. Inte nödvändigtvis jobbigt positiv, mer peppande/uppmuntrande. Driv och fokus - gör kanske inte alltid sitt bästa men slarvar inte med saker hon gör, då hon lägger själ och hjärta i mycket. Ivrig att lära, hyperfokuserar ofta. Vidare tänker jag mig henne som innovativ, dock inte impulsiv, trots att hon blir taggad i det mesta. I varierande grad tänker jag att samtliga attribut följer henne från valpstadiet till vuxen ålder, där hon dock bygger på dessa drag och genom character development djupnar med tiden. Krafter: Drömmar, primärt, och telepati (ändrad såhär i efterhand) som kommer i sen vuxen ålder. Extra: Minns länge sina färgstarka drömmar i varierande detaljrikedom, sover tuuungt. Försöker tidigt, när kraften börjar yttra sig, tyda sina samt andras drömmar; ofta väldigt vilda och långsökta förklaringar. Tänker att hon senare kan lugna andras drömmar om det rör sig om mardrömmar. Fullvuxen manke: 92 cm Utseende: Kalla färger; ljusgrå bas där mörkaste tonen är, tja, grillkol. Till ögonfärgen tänker jag magenta ish. Resultatet blev tydligen, tadaaaa, typ min pride-flagga (ace). Vingar, men inga horn för jag känner nog att jag inte vill ha några... Nu har jag iaf ritat klart, helt sjukt att jag la ner sådär mycket tid dock, haha. Got carried away. - Bild:
För övrigt vill jag påpeka att det här absolut inte är en drömmig väg till superaktivitet, försöker att inte bli för hype så att jag blir utmattad, men jag vill putta igång ett par karaktärer nu när jag har fått tillfällig samtalskontakt tills min psykoterapeut är tillbaka! Det är lugnare nu, med dissociation och ohälsa, så jag är taggad på Jägarna, särskilt. Har mer energi och tänker skriva lite rollsvar med Röskva och Silas de kommande dagarna, till att börja med, vilket känns härligt. Håller egentligen tummarna för alla valpintresseanmälningar, är otroligt imponerad av allihop. Svårt för er, föräldrar, att välja. Vidare, diggar jag föräldrakonceptet otroligt, särskilt för att två av mina katter (kullsystrar) faktiskt också delar mamma men med skilda fäder. Allt i tråden är magiskt.
Senast ändrad av Culpa den mån 08 jul 2019, 13:13, ändrad totalt 3 gånger (Orsak för redigering : Kilade in en bild och några småändringar :')) |
| Saturn Utvandrad
Spelas av : Bellz | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ fre 05 jul 2019, 22:15 | |
| Jag är intresserad. Tyckte så mycket om Dimi och Niara. <3 Men skulle även vara intresserad av en Dimi-Loke-valp. Dimoke låter som ett rätt mysigt valpnamn med. :'P Namn: Dimas (Variant av Demetrius och Dimitrij) Föräldrar: Dimi - Hector eller Dimi - Loke Kön: Osäker Mankhöjd: 70-72 cm (Kan va mindre) Krafter: Helande och Minnen eller vind Utseende: Grå/vita ögon. Silverfärgad med cream och mörkare inslag. Lik Dimi i kroppsbyggnaden. Vingar. Möjligtvis horn. Personlighet: Lugn och sävlig. Slösar inte energi i onödan. Men ger 110% när det kommer till träning och jakten på vampyrer. Vill kompensera med fysisk styrka då Dimas tycker att krafterna inte är till mycket hjälp när det kommer till vampyrjakt. Otroligt lojal men släpper andra nära så lätt. Flocken och familjen känner Dimas mest då han kan öppna upp sig mer mot dem. Otroligt strikt när det kommer till regler. Håller man sig till reglerna är det större chans att överleva. Realist. Starkt troende och föredrar att ha en mall att försöka passa in i framför att vara vilsen i att försöka finna sig själv. Sjunger gärna för sig själv. Här är en ungefärlig (och väldigt kladdig) bild på en Dimi-Hector-valp. Har en idé till en Dimi-loke-valp med som jag pillar lite med: Dimi-Loke valp. WIP-kladd. Gillar den här designen <3
Senast ändrad av Saturn den tis 30 jul 2019, 00:02, ändrad totalt 3 gånger |
| Fenris Utvandrad
Spelas av : Embla | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ ons 17 jul 2019, 15:39 | |
| Det kan inte skjutas upp längre, anmäler härmed mitt intresse för en Dimi x Hector-valp! Namn: Solveig Kön: Hona Mankhöjd: Runt 65 cm Krafter: Eld och ev helande Personlighet: Solveig är mycket uttrycksfull och känslosam, kan se henne flyga runt och spotta lite eld och svära som en uppretad skata. Men hon inte ilsk, utan oftast mjuk och vänligt. Hon är väldigt tillgiven och kärleksfull och en mycket dedikerad flockmedlem, djupt troende och i grunden optimistisk. Hon är som ung ganska böjlig, vill behaga och vara alls vän, och framförallt göra alla glada, men kommer hårdna i tonåren, bli allvarligare och mer och mer ta efter sin mor. Hon är saklig och logiskt, gillar att sortera saker och har ett fantastiskt bra minne. (Förtydligande: Hon uttrycker mycket känslor, men agerar inte alltid på dem utan förhåller sig sakligt till fakta och reagerar oftast logiskt) Utseende: Solan har som sagt ett uttrycksfullt ansikte med stora ögon av en grå-violett färg. Hon har samma ljusare steckningar på sidan av nosryggen och upp över ögonen som sin mor, fast i ljus silvergrå. Kroppen är den av en Vikaan, hon är liten och lätt, tydligt anpassad för flygning. Hennes tassar är dock något oproportionerligt stora och tycks antyda att hon som vuxen skall bli en stor varg, men hon kommer aldrig riktigt växa i dem. Hennes päls är varierande silverfärgad och riktigt glänser i solen (som min katt, se bilder), den är också lite slätare och kortare än moderns och når bara en vågig längd på ett fåtal ställen (bl a vissa slingor i svansen). Jag lutar emot att hon skall ha rosa tecken, isf en till tre prickar i pannan. Hon har vingar vilka är mörkt bruna men vad jag tänkt mig inga horn, mest eftersom jag är så makalöst dålig på att rita horn. - Klicka för bild på Solan:
- Min katt:
I KNOW, VISST ÄR HON MAGISK??? JAG VET INTE HELLER HUR HON GÖR DET??? VÄRLDEN BÄSTA KATT!!!
Har velat ha en jägare sedan flocken startades men aldrig lyckats få in någon av mina existerande karaktärer, så hoppas lätt desperat på detta. Solveig skulle givetvis stanna i Jägarna. Ps: Nu härstammar ju inte namnet Solveig från ordet sol (utan sal) men vi kan väl låtsas att det gör det i numoori så blir hon "den stridande solen", så passande hehe. |
| Iro
Spelas av : Punkis
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ ons 17 jul 2019, 19:34 | |
| Okej, ehh, jag sa att jag inte skulle ha någon, men jag kan inte låta bli så jag måste lägga in intresse för en puppie <3 Namn: Anton(/Antom), Boris eller Vadin Kön: Pöjk Krafter: Eld och Yttre ljus(om det är en Loke pupp) Utseende: Jag tar gärna en valp från den pappan som har minst valpar så jag lägger till två olika utseenden. Kommer vara en mindre kille, inte högre än Dimi vilket som. Loke puppsen har lockig päls för det är Gölligt. Ingen av dem ska ha vingar bc No. Loke x DimiHector x DimiPersonlighet: En glad och lite kaxig kille som tycker Janos och Ren är typ de absolut coolaste i hela flocken. |
| Melvin
Spelas av : Älg
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ mån 29 jul 2019, 13:30 | |
| Efter funderingar så skippar jag en valp, har ändå inte plats (((((: och behöver inte 3 karaktärer i jägarna heller, been there done that. Så! Jag siktar på valp efter nån av dessa istället i framtiden sen :D |
| Chayan
Spelas av : Nish
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ sön 11 aug 2019, 18:03 | |
| har sneglat i denna tråd sen den skapades, och jag ska fortfarande inte ha någon valp men. men mennnn kan inte motstå frestelsen. Går bara inte. Sååååå taa-da? Dimi/Loke valpNamn: Föll för namnet Brenna. Hedda är fint också. Personlighet: Ser framför mig en frågvis och skeptisk individ. Suktar efter snabba resultat, vill gärna ta genvägar. Ser lite att hon måste nå upp till de tidigare legenderna i flocken, men vet inte hur hon ska göra. En så dålig förlorare att det finns inte. Något som triggar henne är när syskonen är bättre på något. Hon ska vara bäst, ingen annan. Det bästa hon vet är att gosa ner sig i pappornas päls, framför allt Lokes eftersom det är så mycket av det. Det är många negativa sidor, och det lite medvetet. ;D Det sagt, så är hon rappkäftad och ganska duktig på att vara andra till lags när hon vill och orkar. Har hyfsat lätt för sig att säga raka, hårda sanningar - varesig de är önskade eller ej. Älskar att få andra att skratta; i hjärtat vill hon bara att alla ska vara glada och leva lyckliga i alla sina dagar. Utseende: Tänker mig en hel del vikaan. Något större och starkare från Loke-influenser, men väldigt lik Dimi annars. Färgmässigt så är hon ljus och blekrgå/brun. Mörkare över axlar/rygg och ljusare undertill. Nosen ser ut som om den är doppad i sot, därav namnet Brenna. Tänker generellt som en blekare, ljusare variation av Dimi med lite inspiration från andra nämda/visade släktingar. Ögonfärg ljust blågrå ELLER gulorange/bärnsten (kan inte bestämma mig) Tänker att hennes päls varierar mycket i fluffighet. Vintertid får hon en fin krage av fluff som definitivt skulle få Pälsklubben borta i Civitas att dreggla <3 Vikaan-horn. Vingar eller inte vingar? Återstår att se Kraft: Telepati i första hand. Möjligen is/kyla också eller styrka. Tänker att hon ska vara offensivt lagd så den sekundära kraften kommer reflektera det. - Bild (klicka):
|
| Dimitrij Crew Flockledare
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ lör 17 aug 2019, 01:37 | |
| Efter vad som känns som en evighet av överläggande har vi äntligen beslutat oss för hur många valpar det blir och spelare till dem. Tack så hjärtligt alla som varit intresserade i den här kullen <3 Vi har beslutat att kullen blir på sex valpar. Eftersom att vi redan är tre föräldrar som kommer spela varsin, så blir det tre spelare utöver oss. Vi har därför bestämt oss för att välja några spelare som inte redan har karaktärer i Jägarna, för att ge fler chansen att vara med och spela i flocken :) Alice, Marjo och Emmsa!Vi ser jättemycket fram emot att ha er med oss i Jägarna! Kika gärna in på discord så kan vi prata ihop oss tillsammans :D Och återigen, tack till alla som varit intresserade. Det har verkligen varit jättesvårt att välja spelare till den här kullen när vi vet att där är många som varit intresserade hur länge som helst. Vi hoppas att ni är förstående <3 Fridens liljor /Kreft, Jenn, Lin och Älg _________________ Fᴇᴀʀ is an absence of understanding Hᴏʀʀᴏʀ is the act of understanding perfectly |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ | |
| |
| | Dimitrij-valpar ∠( ᐛ 」∠)_ | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |