| Icke-existerande numoori-kombos! | |
|
+76Melvin Haru Kasai Sirocco Iris Malvado Ronan Gehenna Wami Saturn Akayru Eirocalyphtica Naberius Iyzebel Taji Ayira Ceylon Yargol Armageddon Phenex Nehexor Ghadam Jenova Loke Sei Chaiym Achangra Mugen Diversea Dimitrij Valoria Arko Loiana Pheobe Debwer Ira Hielo Ahixi Thayala Naira Törne Dhalai Putredine Razios Dyami Selva Diablo Artemis Razek Doris Locura Tocho Chica Nirmala Kangee Jaro Cuywendz Zarec Acier Rosie Emon Murderotic Thzuki León BloodBlossom Yoru Kilah Zayev Terock Key Mivria Tramptass Niara Malgelir Fallulah Azazel 80 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Diversea Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 26 aug 2013, 14:45 | |
| |
|
Azazel Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 10 nov 2013, 21:18 | |
| Det hypeas så över Azazel i diverse icke-existerande par på skype att jag var tvungen att göra en till. Edit:Uppdaterad 8 Februari 2014 |
|
Mugen Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 10 nov 2013, 22:01 | |
| Bäbis! <3 Vilken underbaring. <3 |
|
Achangra Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 11 nov 2013, 15:00 | |
| Haha, fin Zazzelbäbis<3 O ja men Azazel är ju så feein, alla hans bebisar blir ju underverk automatiskt, vet inte hur många nätter jag drömt om att Sarabi och Azazel på något vis fått valpar.. Min valp fick hela Simba.. hahah xD Tror du hade en som hette Zira o så fanns det en hane som henne Nuka :3 Höhö. Det var feint <3 |
|
Yoru Död
Spelas av : Bubbah | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 08 dec 2013, 14:56 | |
| Åh MP, du måste korsa fina Ayira med någon snart också :') Hon är så sexig så alla valpar skulle bli sexiga oavsett vem partnern är! |
|
Dimitrij Crew Flockledare
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 03 feb 2014, 18:32 | |
| På tal om ships här på Numoori~ Lotrij. Lokie + Dimitrij. Lade nog en timma eller två på detta... Edit:8 Februari 2014 Uppdaterade avkommans utseende så att den blev lite likare Lokie. Vingarna blev o-utvecklade och för små för att flyga med. |
|
Chaiym Död
Spelas av : Cat | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 03 feb 2014, 18:36 | |
| |
|
Sei NPC
Spelas av : Älg | NPC
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 03 feb 2014, 19:48 | |
| En sån fin liten bäbis :'D |
|
Loiana Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 03 feb 2014, 20:11 | |
| This is my new Ship <3 Älskar den där vulpen <3 all flooof *~* *avgudar tillsammans med morphine* |
|
Loke Vampyrjägare
Spelas av : Jenn
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 03 feb 2014, 20:16 | |
| I'll ship this ship... i smyg. För att jag kan. <3 |
|
Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 03 feb 2014, 22:04 | |
| _________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
|
Doris Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tis 04 feb 2014, 23:08 | |
| Boris. Sei (Böb) + Doris. Yupp. |
|
Jenova Död
Spelas av : Jenn | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tis 04 feb 2014, 23:26 | |
| |
|
Loiana Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tis 04 feb 2014, 23:29 | |
| Lika charmig som mor sin <3 |
|
Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tis 04 feb 2014, 23:53 | |
| Rosa rumpa <3 _________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! ons 05 feb 2014, 00:18 | |
| |
|
Ghadam Crew Död
Spelas av : Kreftropod | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! lör 08 feb 2014, 12:02 | |
| Och så Lomitor här nu då. ÄR DU NÖJD NISH?? Blir inga fler Dimitrij-korsningar på ett tag nu. Ska ta och korsa annat. Börjar bli tjatigt med Dimi i allt.
Senast ändrad av Ghadam den sön 09 feb 2014, 01:21, ändrad totalt 1 gång |
|
Nehexor Vampyrjägare
Spelas av : Nish
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! lör 08 feb 2014, 12:05 | |
| <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Nöjd? Nöjd är fan inte nog för att täcka hur mycket jag sprattlar av detta åsumness 8D <3 Fluff lomitor <3
Ps. Detta ship blev precis min favorit. (Slish är numera #2 8D ) |
|
Ghadam Crew Död
Spelas av : Kreftropod | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 09 feb 2014, 01:40 | |
| Lade alldeles för många timmar på detta, men nu har alla äldre kombinationer uppdaterats med korrektare bilder och storleksskillnader, främst då många av storleksskillnaderna varit fel. I vissa fall väldigt fel... Alla bilder är gjorda av mig. Använd inte någon av bilderna utan min tillåtelse. Har jag målat din karaktär här någonstans, och du vill använda den bilden här på Numoori, så skicka ett meddelande till mig så lägger jag upp den separat C: De uppdaterade paren är;(varje kombination länkar till det inlägg där själva bilden finns)• Nevada + Shiro Nevada + Tenkai Azazel + Fallulah Cuywendz + Fallulah Diablo + Vitani Razios + Key• Brashnak + Kilah• Thzuki + Armageddon(har fått en helt ny kombo, då Arma har bytt utseende sedan jag målade första varianten)• Azazel + Zayev(Tjockisduon <3)• Teck + Kyoko• Cuywendz + Zayev• Azazel + Hielo• Mara + Zayev• Zayev + Fallulah• Azazel + Volle• Razios + Putredine• Azazel + Key = Diablo• Teck + Hielo• Razios + Murre(Fick skriva Murre istället för Murderotic, för så snart det var en länk och hette "Murderotic" så länkade den till hennes profil istället pga hennes fancy-färgade namn...)• Azazel + Cuywendz(Ändrade till en vinglös valp-variant)• Debwer + Zayev• Azazel + Mivria + Hielo• Dimitrij + Loiana• Azazel + Dimitrij• Lokie + Dimitrij(Gav avkomman ett nytt utseende)KLAR! Hah! Några av de senaste kombinationerna är inte med i den här listan, för de uppdaterades inte/behövde inte uppdateras. Tycker förresten om hur folk har kommenterat på att Zayev har horat runt, medan ingen har kommenterat på att Azazel gjort det, som är med i fler kombinationer än Zayev ;D Ska försöka variera vilka karaktärer som är med i kombinationerna mer. Känner att jag har återanvänt samma många gånger, men det har underlättat för mig då jag sluppit måla mer än vad jag redan gjort... Jag gör ändå inte dessa på beställning, utan när jag själv känner för det sååå jag gör lite som jag vill. Hurrhurr. Fridens liljor till er alla <3 MPh out. |
|
Phenex Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 09 feb 2014, 02:43 | |
| Alla är underbara <3 (But still Lotrij in my <3) |
|
Armageddon Död
Spelas av : Mattiz | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 09 feb 2014, 11:05 | |
| Haha omg, MP gud vad snyggt du målat Geddon <3 är alldeles kär och måste be om att få ha bilden på min eller tja hans presentation? (A) :D |
|
Yargol Crew
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! ons 18 jun 2014, 11:00 | |
| Yarova. Jengol. Yarrrova. Yargol fick nästan sådana vingar innan jag designade klart honom utan. Fortfarande en lockande tanke~ |
|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! ons 18 jun 2014, 11:09 | |
| Fjäderfladder |
|
Loke Vampyrjägare
Spelas av : Jenn
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! ons 18 jun 2014, 19:52 | |
| Tjocksvans-genen är den bästa genen! <3<3
Superfin :'D |
|