Grattis till graviditeten måste man ju säga!! Du blir nog första mamman på Numoori(vad vi vet), det lyfter vi hatten för. Lycka till och hoppas det går bra. <3
Vi har ju många rollminnen ihop du och jag, så självklart känns detta sorgligt, men förr eller senare så känns det som detta kan bli oundvikligt för oss alla. Är ju bara roligt om du inte försvinner helt utan kanske kan gästspela här om du får tid och lust för det, du är alltid välkommen tillbaka även om det bara är för att säga hej och kolla läget. Tack för att du berätta för oss så att vi inte behöver undra.
Du får gärna berätta sen hur det går med allt! Vi kommer ju säkert kunna fortsätta höras på msn också framöver så kan du få höra lite Numoori-skvaller om du vill.
Måste också tacka för alla våra roll vi haft och för den rollspelssida du hade på msn groups, utan den hade jag troligen inte varit så involverad i vargrollspel som jag är idag, och den sidan har ju på så sätt påverkat Numoori mer än vad vi förstår. Du var nog dessutom den första jag rollspelade varg med, för vad som känns som en evighet sen, så det bär jag med mig.
Modig och Black Demon's vänskap kommer ju alltid finnas kvar i den där grottan. ~ <3