Vem är online | Totalt 162 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 162 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Hej då, Numoori! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Selva
Spelas av : Lullu
| Rubrik: Hej då, Numoori! tis 14 okt 2014, 12:24 | |
| Idag reser jag till Australien, Där jag förhoppningsvis kommer stanna ett år. Många av er vet nog redan om detta, men för de som inte vet så skriver jag här nu. Jag sätter mig på planet om bara några timmar och sedan har jag en mycket lång resa framför mig innan jag befinner mig på andra sidan jorden. Det är skrämmande men samtidigt så underbart roligt att jag äntligen får fara! Och med får fara så menar jag att den senaste månaden varit olidlig av väntan. Alla förberedelser är avklarade och förhoppningsvis kommer allting gå vägen. Om inte annat... tja, Sverige finns nog förhoppningsvis kvar länge nog så att jag ska kunna komma tillbaka om jag känner att Australien inte är nåt för mig 8D
Jag kommer inte ha lika mycket tillgång till internet som jag först trodde. Faktum är att jag nog ska vara glad om jag har täckning på mobilen 8D' ahaha, spännande... Så. Förlåt till alla jag har roll med. Förlåt till alla jag just har startat rollspel med. Jag kommer inte kunna vara lika aktiv som jag vill och antagligen borde, men så ser det ut just nu. Har jag ett rollspel med just dig så känn friheten att pausa eller lägga det helt på hyllan om så önskas. Förlåt till er jag alldeles just startat rollspel med, jag blev lite kaxig mitt i allt kaos och trodde att jag minsann skulle kunna vara aktiv trots alla förberedelser, resan och flytten! Ni får ursäkta min mänsklighet 8D' xD
Önskar jag kunde titta in på Numoori varje dag som jag gjort nu ända sedan jag joinade sidan för x antal år sedan, men så kommer det inte att bli. Kommer sakna alla glada människor och sidan i sig, hoppas ni inte glömmer bort mig för jag kommer minsann tillbaka en dag! ;w;
Hjärtligaste och bästaste hälsningar från Lullu/Selva/Key. |
| BloodQueen
Spelas av : Nickie
| Rubrik: Sv: Hej då, Numoori! tis 14 okt 2014, 12:32 | |
| Åhh så kul! Träffa massa fina djur där borta! Ha det så bra Lullu så får vi höras när du kommer hem! Vi alla kommer sakna dig här och vi hoppas på en bra resa (hoppas inte planet kraschar....)
Lyckoost att du får åka till Autralien! Du får ta massa fina bilder som du får visa oss sedan när du kommer hem! Önskar dig en trevlig resa och pussa alla dingos, kängurus osv. ifrån mig :3
Mvh// Nickie (BloodQueen, Lirio mfl.) |
| Crepsley Utvandrad
Spelas av : Nira | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Hej då, Numoori! tis 14 okt 2014, 18:18 | |
| Vi väntar på dig lullu, du glöms inte bort i första taget! ♡♡ |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Hej då, Numoori! | |
| |
| | Hej då, Numoori! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|