Vem är online | Totalt 21 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 21 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Icke-existerande numoori-kombos! | |
|
+76Melvin Haru Kasai Sirocco Iris Malvado Ronan Gehenna Wami Saturn Akayru Eirocalyphtica Naberius Iyzebel Taji Ayira Ceylon Yargol Armageddon Phenex Nehexor Ghadam Jenova Loke Sei Chaiym Achangra Mugen Diversea Dimitrij Valoria Arko Loiana Pheobe Debwer Ira Hielo Ahixi Thayala Naira Törne Dhalai Putredine Razios Dyami Selva Diablo Artemis Razek Doris Locura Tocho Chica Nirmala Kangee Jaro Cuywendz Zarec Acier Rosie Emon Murderotic Thzuki León BloodBlossom Yoru Kilah Zayev Terock Key Mivria Tramptass Niara Malgelir Fallulah Azazel 80 posters | Författare | Meddelande |
---|
Kasai Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tis 30 jan 2018, 21:55 | |
| Jag... tänkte vara ful och lämna en liten design här :')) Oberon x Orkidé För att jag läste ett roll mellan dem och de var så söta :'3 Ingen föräldrajämförelse, för jag har inga bilder på dem, hoppas ni överlever ändå.... |
| Haru NPC
Spelas av : Kreftropod | NPC
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! mån 11 jun 2018, 18:38 | |
| Jag ser din söta Oberon/Orkidé, and raise you: Lobbe! (gjorde denna nån gång i början av åren men lade aldrig upp) Större version: (Länk)Och det som egentligen fick mig att lägga upp idag; Mitt behov av att designa vad som potentiellt hade varit en av de drygaste ungarna någonsin Större version: (Länk)Borde göra en masterpost av alla de här paren egentligen så de är lätta att hitta. Det här har blivit en väldigt lång tråd över åren. Hade en masterpost med länkar till alla de olika paren varit intressant? |
| Melvin
Spelas av : Älg
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 17 jun 2018, 20:40 | |
| Hnnnnng Haru/Kogan-kombon <333
Och ja, en masterpost hade varit fantastiskt! :'D |
| Capheus Antagen
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tis 24 jul 2018, 22:58 | |
| Let me just put this out there.... Loki x Capheus Skit åldersskillnad och två hanar och allt sånt.... Tänk på fluffet. FLUFFET SÄGER JAG |
| Laali Crew
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tor 12 mar 2020, 12:06 | |
| Blev påmind om att den här tråden fortfarande existerar, och jag har ju gjort ganska många designer över de senaste åren som inte delats här. Sååå här är ett fåtal av dem. De flesta ganska gamla vid det här laget men meh. Kommer kanske fler senare om/när jag kan och orkar fixa i ordning med bilder på föräldrarna osv~ Limousinvalp, aka Oberon x Beata Se större bild ►Oberon x Aurora/vem som helst i den rosa släkten Se större bild ►Kogan x Nadie Se större bild ►Bael x Haru Bild på Bael lånad av Marjo, för orkade inte måla honom just nu Se större bild ►Nephania x Umbra, aka min guilty pleasure, för alltså kom igen. Stäppisar. Also, vit färg från Murre/Nephs syskon/osv Bild på Nephania lånad av Älg Se större bild ►Misstänker reaktioner i Discord, men ni får gärna fortsätta posta svar här också! Det är kul att kunna titta tillbaks på senare <3 _________________ Allt har ett pris
Lojalitet likaså
|
| Aurora Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tor 12 mar 2020, 16:04 | |
| tycker det är fint att se att oberon fortsätter på zayevs hoe-tendenser när det kommer till kombos här |
| Yuki
Spelas av : Loco
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! tor 12 mar 2020, 16:10 | |
| |
| Laali Crew
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! sön 15 mar 2020, 00:11 | |
| Fick ett ryck så här är några till Team "Står inte ut med varandra så det blir bra pups, lovar", aka Laali x Jodano Samma design jag skickat på discord tidigare, men med nyuppdaterad bild~ Se större bild ►"Vilken färg är den???" aka Laali x Ronia Se större bild ►Yargol x Hrimnir, för att jag hade en gammal Yargol/Eir kombo liggande som jag gillade och ville uppdatera så här är en ny version med ny frostig partner! Se större bild ►Fridens _________________ Allt har ett pris
Lojalitet likaså
|
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Icke-existerande numoori-kombos! | |
| |
| | Icke-existerande numoori-kombos! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |