Hallihallå! Även om Folk har fulla listor och det har dykt upp en annan mycket efterlängtad kull så tänkte jag locka med ännu en kull!
Kullen är då Mellan Rialea och Phenex. Jag vill också lägga vikt på att detta är
den enda Kullen Phenex, av IC anledningar, någonsin kommer få, och den
sista kullen, också av IC anledningar, som Rialea kommer få.
Alla karaktärer är länkade i respektive namn, snor delvis upplägg ifrån Nino-tråden :))Men litet info om själva Kullen då:Kullen kommer fostras av sin syster Iriea, och hennes spökkompanjon Alfdis kommer också vara emd under uppväxten. Detta för att Rialea kommer dö i samband med födseln(hur återstår att se ;p)
Det kommer vara en liten kull på
max tre valpar, och eftersom jag och Roselife/Harblin tar en varsin så finns det alltså bara
En valpplats ledig.
Om ingen vill ha någon blir det helt enkelt en liten kull på två valpar.
Det är
Inte först till kvarn så var inte rädda för att göra en anmälan :fingerguns:
Info om Alfdis och Iriea:För att ni ska få en uppfattning om de som ska fostra dem tänkte jag skriva kort om dem, så man lättare kan bygga på personlighet när man funderar.
Iriea är en relativt ung varg som är uppväxt i, den nu upplösta, flocken Occultos. Där hon var stöpt efter deras ideal. Oavsett om hon aktivt tänker på det eller inte så visar hon oftast inga känslor, och ser dem för det mesta som en svaghet. Hon kan vara sträng och kan te sig något monoton, med en mask av likgilitighet som oftast klär anletet.
Alfdis är en andevarg som dog i hennes unga tonår, rent mentalt är hon... udda för att säga det på ett snällt sätt. Hon ler oftast alltid, oavsett egentlig sinnesstämmning och skrattar i tid eller otid. Helt galen helt enkelt. Cheshire cat i vargform.
Om föräldrarna:
Phenex:• Gråblod
• 98cm i manken
• Inre Mörker och Energi som kraft
• Har brun bas med svarta tecken som går över rygg, lår, nacke hela hans huvud och ner på framsidan av halsen, samt på frambenen, upp till amrbågen, och bakbenen upp till hasen. Han har även diverse vita tecken, öron, tassar och under ögonen. Vita fält på nos och mage. Ögonen är vita, och hjässan krönts av mörka horn på några centimeter i längd.
Rialea• Skuggvarg
• 86cm i manken
• Skuggor och Smärtförnimmelse som kraft
• Svart med lila i nacken, öcer skuldror och hals, samt bakbenen upp till hasen. Även lila tecken runt ögonen. Orangea Ögon.
Övriga krafter i släkten:I Phenex linje finns det litet allt möjligt bak i släkten, då han är en så grov blandning, men närmast är väl Energier. Fråga helt enkelt om du vill ha något så går det att kika om det skulle funka!
Namntema:Det enda egentliga är att vi helt vill ha korta namn på inte mer än 2 till tre stavelser. Men både jag och Nea har namn baserade på Lea, då Iri skulle hedra henne. Skulle även kunna tänkas att Iriea döper sina syskon efter andra varger hon värdesätter ifrån Occultos, som Shady, Blair, Valerie(npc) och dylikt, Finns även en chans att hon skulle kunna hedra Alfdis för all hennes hjälp.
Vad förväntas av valpspelaren?• Kontaktbar, vi kräver inte fläckfri aktivitet, vi båda har väldigt sporadisk aktivitet själva, men vi vill gärna att det går att få tag på dig som spelar valp, även när du inte är aktiv. Så att man kan disskutera vad som händer om man inte orkar rolla allt.
• Valpen ska helst inte bli större än föräldrarna, även om det finns anlag för större vargar bak i släkten
• Vi vill inte att valpen dödas, speciellt inte på ett sätt som skulle kunna förhindras av Iriea, vill du av någon anledning inte längre spela valp tar jag gärna tillbaka valpen och letar en ny spelare.
Även om jag inte förväntar mig många intresserade på grund av fulla listor så hoppas jag någon vågar sig in och ta en valp, skulle vara super kul!