Vem är online | Totalt 121 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 121 gäster. :: 2 Botar
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Söker äventyr och spänning! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Naberius Död
Spelas av : Nish | Död
| Rubrik: Söker äventyr och spänning! sön 05 mar 2017, 07:58 | |
| ngjngvjnknswkFKSngjfngjs Well.. the titel says it all? x'D Nej men, Naberius söker spänning i sitt liv - även om han inte vet om det än! Förmodligen är han inte alls så intresserad av spänning och äventyr, vilket är varför han trivs så bra i höstskogen, men det ska det bli ändring på! Naberius har ingen talan i detta! Så till kritan då; han behöver någon, några eller något som mer eller mindre tvingar iväg honom på färd. Inte nödvändigtvis tvingar som i att binda ihop hans fötter och släpa iväg honom till en väntande offerritual någonstans, men you get the point! Kanske trollbinder någon karismatiskt varg honom att följa med på äventyr, eller så kanske han förbarmar sig över någon yngling som promt försöker bli vampyrmat, eller så kommer en defacto flock som bah, DIG SKA VI HA! (Och han bah, NEINNNNN >8[, och dom bah, YEISSSSSSS :fingerguns: ) ALLA FÖRSLAG ÄR VÄLKOMNA!Naberius befinner sig för tillfället i höstskogen, där han spenderar sin tid med att spegla sig i vattenytan, träna sina solkrafter, jaga, och blänga på de som försöker vara trevliga (så otrevligt av dig Nab!), samt blänga extra surt på de som inte kan ta en hint! Visst låter han trevlig? Intresserad? Skriv i tråden eller skicka PM ;D//Nish |
| Naberius Död
| Rubrik: Sv: Söker äventyr och spänning! sön 05 mar 2017, 19:53 | |
| petar upp denna tråd för kvällen ;D Som sagt, öppen för alla förslag! |
| Ajani Död
Spelas av : Ink | Död
| Rubrik: Sv: Söker äventyr och spänning! sön 05 mar 2017, 19:57 | |
| Alltsåååååå ugh. Jag har kikat in massa gånger sen du la upp tråden.... men jag har ingen i Höstskogen... det här suger för det lät väldigt intressant :/ Den närmaste jag har är Qilaq i Blodbergen (går inte att flytta på honom) samt Culpa i Kawazatriskogen (hon är blindare än en fladdermus och hänger med Navezgane).
Vill typ skapa en ny karr åt dig, men jag tror inte att jag skulle få till någon bra personlighet då...... RIP.
Vill, men kan inteeee. Ååååååh. Vill.....
Hade dock honestly planer på en stäppare... |
| Naberius Död
| Rubrik: Sv: Söker äventyr och spänning! sön 05 mar 2017, 20:18 | |
| haha x'D du behöver verkligen inte skapa en karaktär bara för min skull. Dock om Nabben någonsinn kommer sig för att lämna höstskogen av någon anledning så kanske de eventuellt kan mötas? c: |
| Nathaniel NPC
Spelas av : Julia | NPC
| Rubrik: Sv: Söker äventyr och spänning! sön 05 mar 2017, 22:06 | |
| Nathaniel skulle ju kunna locka med sig skrället till Nätverket ;D Han är i krokarna just nu (eller ja, just nu för hans del är typ hösten 2016). |
| Ajani Död
Spelas av : Ink | Död
| Rubrik: Sv: Söker äventyr och spänning! mån 06 mar 2017, 01:45 | |
| Jaa jag träffar gärna Naberius när våra vägar väl korsas!! :D
På tal om Nätverket! JAG LÄNGTAR tills jag kan använda Metatron i vilken design det nu blir, så att jag kan nästla mig in i Nätverket åååh. Jag vill så gärna gå med där. |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Söker äventyr och spänning! | |
| |
| | Söker äventyr och spänning! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |