Naberius Död
Spelas av : Nish | Död
| Rubrik: Ev. valpar? tis 15 apr 2014, 15:36 | |
| nbjdbevjewrv Söker ish spelare till Nabs fyra valpar, PMa för mer information ;D Läs dock --> detta <-- först! I pm:et vill jag ha vilken valp ( Utav Larzarus, Shilo, Maltar, Wynter) som är av intresse, och mindre tankar kring den :3 typ utseende, kraft, vad som driver karaktären osv. jag är inte jättestrikt, och bollplankar gärna fram resultat 8'D Utöver de två kullarna, så har även Nab haft perioder där han.. *hostharkel* tagit sig lite friheter med några av landets tikar. Om det resulterat i något får också att diskutera fram ;D *winkwink* Utav de fyra valparna är det bara Wynter som har ett bestämt kön, och inget hindrar någon av valparna att ha bytt namn någon gång under sin uppväxt. ;D De borde ungefär vara i tonnårsålder/ungvarg, med Wynter några m.år yngre än de andra tre. Notera, att det är inte för min egen skull jag adoperarish bort dem, utan jag vill mest se deras historia fortsätta i andras händer. <3 Det är inte heller något akut, och inte ens ett måste. Om bara en hittar en passande spelare är det mer än nog för mig ^^ //Davirus nish
Senast ändrad av Naberius den sön 28 dec 2014, 12:31, ändrad totalt 3 gånger |
|
Naberius Död
Spelas av : Nish | Död
| Rubrik: Sv: Ev. valpar? fre 19 sep 2014, 21:45 | |
| Uppdatering: Larzarus är tegen och skapad ~ (och ser allmänt åsum ut <3 )
Uppdatering 21/5-17 : Shilos konto är skapad, men ingen spelare finns. Karaktären är inte rollad, så alla friheter finns att forma och göra om. |
|