| IMALA - NY FLOCK! | |
|
+42Kanto Tavar Thanatos Poisson Chargie Elite Wami Nituna Nevayah Duke Chayton Ahanu BloodBlossom Fallulah Sanguinaria Sanuye Akayru Cuywendz Kilah Masquerade Sleazoid Nevada Kele Ataro Zayev Nakaj Kangee Shiro Gina Thzuki Mistress Vitae. Violet Malvado Tocho Rosie Akaryuu Azazel Black Nirvana Ayira Weed 46 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 07:06 | |
| Haha, lungt Zazz X'D Har inget namn på henne ännu 8D xD
Ooooh, ingen som skulle vilja rolla Gammeltantens son/dotter (helst son ^^') och Nakaj's pappa/mamma? I och med att jag inte har nån partner (han kan ha dött eller nåt) så känns det nästan lite fånigt att ha ett dött barn också xD MEN! Det är bara min åsikt och om ingen vill kan jag leva med det c: Annars hade jag det varit kul om någon annan kanske ville spela barn till henne så att hon får mer än ett barn (som kanske har trillat av pinn..) Wiiie, vare nån som begrep sig på allt det där? XD Lessen om jag låter super ego nu X'D Nevvie, du vill inte spela dotter till Tant? ;D XD *ragga* |
|
Rosie
Spelas av : AFB
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 09:55 | |
| Po: Ja :)) Tror att jag spelar en tik isådana fall ^^ ska skissa på henne senare ida |
|
Nakaj
Spelas av : Nasse <3
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 10:27 | |
| Behöver som sagt ett par föräldrar, annars blir jag föräldralös, buhu :( |
|
Nevada Död
Spelas av : Nevada | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 11:48 | |
| Jo kanske :D Ävern om hon inte sre riktigt ut som tantis? hur hon nu kommer se ut....
Innebär det att Nasha får barn också? Är det ok med Zazazaza? |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 11:51 | |
| Nevada; Gillar bilden starkt! Assnygg!
Rosie; Po är runt 60 år, och har en son på 25-30 år (Giniw/Haght''anak "Tanak"). Om du vill så får du spela moder till honom också, men om du inte vill så får du bara spela Po's brud x'D |
|
Kele Crew Död
Spelas av : Kreftropod | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 12:25 | |
| Som jag sade tidigare så tycker jag att Nascha är jättesöt C: <3
... Jag vill egentligen inte ha en valp på Kele ännu dock... :/ Det känns lustigt~
Men kanske?
Vet inte... *tveksam*
D: |
|
Nevada Död
Spelas av : Nevada | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 13:13 | |
| Är lite tveksam till valpar ockås xD (har nästan aldrig spelet hona, och aldrig någonsin förläder, ngn gång måste vara den första dock.) |
|
Kilah Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 13:20 | |
| Kilah vill vara med i denna flock. C: |
|
Gina Död
Spelas av : Freja / Aka | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 14:02 | |
| Hade för mig att jag skrev här nyss men kanske råkade skriva i fel forum eller glömde skicka? xD huh förvirrad_tjej
I alla faaaaaaall. Min dator kraschade igår, så allt info jag samlat plus två rollinlägg gick förlorade ): menmen! börjar igen genaaast... (lyckades starta upp den idag igen men fick instalera om en del, så förlåt att det tar lite extra tid..) Nevada: hon är jättefiiiiin, alla är så duktiga~
Släktträd vore jättebra tbh! jag är redan förvirrad XD
Kilah: Åh vad kul, har vi en föräldralös krake här??
|
|
Cuywendz Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 14:08 | |
| Kilah är Cuywendz dotter, så hon är absolut inte föräldralös ;D
Men hon (och hennes syskon) kommer lämna modern i ett pågående rollspel på Savannen C: |
|
Weed Utvandrad
Spelas av : Millan| Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 14:25 | |
| Oki, ALLA indianvargar som är skapade får gärna mejla till mig, så jag kan lägga in er i flocken. Blir så mycket lättare att hålla reda på er då c: För hur många är vi nu egentligen? |
|
Gina Död
Spelas av : Freja / Aka | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 14:30 | |
| Inspiration till gammeltanten! pahahahhaa pocahontas ägerrrr, sök på Pocahontas - Listen With Your Heart I (Swedish) på youtube, kan tyvärr inte länka för är för nyyyy medlem.... |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 14:41 | |
| Tar gärna fler band/relationer till Tanak! ;D
*Ragga ragga*
/Black |
|
Kilah Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 15:59 | |
| Gina: Nej, absolut ej föräldralös, hon lämnar sin mor Cuywendz i ett pågående roll, likadant med hennes två bröder Kian och Kanto. Så nej, ej föräldralös, precis som Cuywendz berättade också. ;D
Alla: Betyder detta att Kilah får vara med i flocken eftersom att Gina skrev detta?: "Åh vad kul, har vi en föräldralös krake här?" |
|
Akayru
Spelas av : Freja / Aka
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 16:12 | |
| Kilah: Åh okej! Jaaa bara kul om fler vill gå med! Vill du vänta med att låta henne gå med i flocken så att hon kan upptäcka numori lite mer först eller träffa flocken i princip direkt? Tänk på att när hon väl är med i Imala så blir det inte direkt några större utflykter i Numori eftersom flocken försöker hålla sig undan och lever i Det Okända.. :3 Och hur gammal är Kilah nu? 15 m-år? (smygläste lite i savannrollet hihi) för i så fall kan det vara lite svårare för henne att accepteras - även om Imala ju är en väldigt öppen flock - då hon i deras ögon räknas som vuxen.
Här har ni föresten den lille battingen som jag spelarrrrr.. Han är barnbarn av den store fd hippievargen Akaryuu, och han är väldigt lik Aka's umgdomliga jag, fast ser om möjligt ännu ljusare på världen. Älskar världens färger, ljus och ljud och ägnar mycket tid åt att bara lyssna till och tala med naturen (då det är nästan det enda han kommit på att man kan använda jordelementet till, att skada någon med sitt element har aldrig fallit honom in) eller beundra fjädern han har ärvt av sin pappa, inflätad i sin päls vid nacken. Son av Gina och en numera död Indianhane tänkte jag, han var ute på en ovanligt lååååång vision quest (någon som vet vad det innebär eller ska jag berättaaaa?) och så mötte han Gina och jaaa-aa.. ni förstår ^^' Nu finns i alla fall den här ljusa lilla killen! Vem var det som skulle ta hand om honom? Kommer ihåg att det var nån som skulle spela jägare.. typ D: |
|
Kilah Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 16:46 | |
| Akayru: Typ direkt vill jag att hon ska träffa flocken, om det går bra? Jaha .. så dom tar nästan inte emot ungdomar, hmm .. utan sånna över 20 plus eller? Men det gör säkert inget, jag kommer att prata med hennes bröders spelare och fråga om dom kan åldras och lite så emellanåt, och såklart säga till Cuy om det också så att hon blir äldre, om inte ngn annan hinner i förväg. ^^' |
|
Akayru
Spelas av : Freja / Aka
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 17:11 | |
| Nejnej, vuxna (indianerna räknar sig som vuxna från en ålder av 13 för hanar och 14 för honor) över huvud taget har svårare att komma in, men asså, Imala är snälla, men dem tar liksom hellre till sig individer ju yngre dem är eftersom dem då haft mindre risk att ha påverkats negativt från omvärlden, men alla åldrar kan tas in! :3 |
|
Black
Spelas av : Eve
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 17:18 | |
| |
|
Sanuye
Spelas av : Nevada
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 17:29 | |
| |
|
Masquerade
Spelas av : Eve
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 17:37 | |
| |
|
Rosie
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 17:52 | |
| ska användarnamnet vara valpnamnet? |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 17:57 | |
| Yepp det ska det vara :) Btw, såg du vad jag skrev på förra sidan? :) Ifall du ville spela mor till Giniw/Haght'anak? :) |
|
Rosie
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 17:57 | |
| näe såg inte de x'3 men jovisst kan hon det |
|
Nakaj
Spelas av : Nasse <3
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 18:00 | |
| Akayru: Det var min varg som skulle vara jägare i flocken och ta hand om Akayru ;)
Söker fortfarande efter några föräldrar till en väldigt (o)snäll varg :D |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 18:00 | |
| Vad ska din varg heta, Rosie? Valp och nuvarande namn? Ska lägga till henne i släktträdet :) |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! | |
| |
|
| IMALA - NY FLOCK! | |
|