| IMALA - NY FLOCK! | |
|
+42Kanto Tavar Thanatos Poisson Chargie Elite Wami Nituna Nevayah Duke Chayton Ahanu BloodBlossom Fallulah Sanguinaria Sanuye Akayru Cuywendz Kilah Masquerade Sleazoid Nevada Kele Ataro Zayev Nakaj Kangee Shiro Gina Thzuki Mistress Vitae. Violet Malvado Tocho Rosie Akaryuu Azazel Black Nirvana Ayira Weed 46 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Nakaj
Spelas av : Nasse <3
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 17:55 | |
| Yaaaaayyy, tack farmor ;'3 |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:00 | |
| Haha då blir ju jag gammel-morbror :D eller... ? Powwaw blir morbror till Nakajs far... så ahh, gammel-morbror xD |
|
Kilah Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:03 | |
| Jo, jag har väl skrivit att Kilah ville ha en plats i Imala? För isf skriker jag om en plats i flocken nu!~ Men aja, finns det en plats åt Kilah? För isf blir jag glad, men glad för ett nej med. x) |
|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:04 | |
| Powwie! Vilka färgar har han? Så jag vet hur Gammeltanten-utan-namn ska se ut x'D |
|
Weed Utvandrad
Spelas av : Millan| Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:05 | |
| Mörkerseende är okej för min del! Skulle vara kul om vi fick ihop ett litet släktträd, hihi |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:10 | |
| Gud asså jag har jättesvårt att bestämma mig hur han ska se ut -.- min bild just nu är bara tillfällig, ångrade mig så fort jag laddade upp den -.- Men bestäm du först så rättar jag mig efter dig :D
Weed; Började lite på ett, men har säkert missat alla xD
|
|
Masquerade
Spelas av : Eve
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:12 | |
| |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:14 | |
| Ajaj Powwie!! *honör* Yaaa, släääktträäääd 8D |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:18 | |
| Läste igenom alla inlägg från sidan 8, ungefär där alla började snacka om relationer oh det enda jag har fått med är;
Gammeltanten (Zayevs karris) - mormor till Nakaj Powwaw - Bror till Gammeltanten
THAT'S IT :shock: så hjälp mig nu då ^^ |
|
Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:23 | |
| Farmor till Nakaj om jag får be! X'D
Haha, det är bara gammeltanten som har nån som helst släkt X'D |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:25 | |
| Oj, jag menar farmor, skrev fel ^^ Skrivit upp det som farmor dock :)
Jag vet ju att Kele ska ha partners o så men tror inte att vargarnas namn har blivit officiellt än? :P |
|
Masquerade
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:43 | |
| Vad ska Tenak ha för relationships då? :3 |
|
Ataro
Spelas av : Kangis
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 18:50 | |
| Jag vill gärna vara med i flocken på ett eller annat sätt, om de finns plats (a)
Men vill ni att jag skapar en ny eller skulle Dakarai kunna gå med? Kanske vara någons partner, att han går med på det sättet.
Hihi, annars kan jag skapa en ny tuff wulf :D |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 20:57 | |
| Btw. Weed, du skulle ju spela Shamanens lärling, right? Har läst på lite om shamaner nu o så. De blir Shamaner antingen genom att de "väljs ut" av andar typ eller så ärver de platsen. Så tänkte höra ifall du ville spela typ Powwaw's(/Alo's) barn eller barnbarn? Ifall det är så att du ärver platsen? :)
Hur gammal är Tenak då? Beroende på vad Weed svarar så kan du ju vara med på ett litet hörn :) |
|
Black
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 21:28 | |
| Tanak är från 25 till 30-m år, har inte valt nån specifik ålder, precis~
Och så är han en het hövding! 8D *vippa på ögonbrynen och peka på kontaktannonsen*<3 |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:19 | |
| Fö'låt Black/Tanak *skamsen min och svansen mellan benen* Vill du spela Po's barn då? :) |
|
Black
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:31 | |
| Det beror väl på :3
(Du kan väl kolla in Tenak på kontot " Giniw " ) ^^
(Vad menar du med "förlåt"? O.o) |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:38 | |
| Att jag missade din kontaktannons helt xD Men jag checkade in han, kollade också på hela bilden av han :) Hade faktiskt tänkt att min varg skulle ha samma slags kroppsbyggnad. Jag skulle tycka det var kul om du spelade Po's barn, men du bestämmer :) |
|
Kele Crew Död
Spelas av : Kreftropod | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:41 | |
| Okej, så släkten hittils:
Gammeltanten (hon får heta så tills vidare, ursäkta Zayev-bebis-fisk-björn-tjockis ;D ) - gammal tant Powwaw - bror till gammeltanten Nakaj - sondotter till gammeltanten
Dakwaanowe - Vita hövdingen Nascha - Dakwaanowes hona
Haght'anak - Röda hövdingen
Ohanzee - medlem(status?)
Lägg till mer om jag missar nu XD Jag missar garanterat och orkar inte leta bland alla sidorna i forumet (lat) |
|
Black
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:44 | |
| Haght'anak - Röde hövdingen - son till Po :3 |
|
Rosie
Spelas av : AFB
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:48 | |
| Skulle vilja spela en ganska gammal varelse då allla mina karrisar typ e valpar |
|
Weed Utvandrad
Spelas av : Millan| Utvandrad
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:52 | |
| Vilka karaktärer har blivit skapade ännu? Håller på att lägga till er i gruppen nämligen :3 |
|
Kele Crew Död
Spelas av : Kreftropod | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:54 | |
| Någon som är intresserad av att spela en hane till Dakwaanowe (Kele)? Han har en tik redan, men är intresserad av att ha en hane också ;D
Sen kan jag ju ragga lite åt Röda hövdingen med XD Han behöver en partner! Kom hiiiiiiiit alla intresserade ;D |
|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! ons 10 aug 2011, 23:58 | |
| Tänkte göra ett släktträd med bilder på vargarna också, och deras valpnamn och tilltalsnamn + rang... Det kan ta sin lilla tid xD
Powwaw vill också en liten partner också, fast han är ju gammelgubbe, så om du Rosie ville spela en äldre varg så är du välkommen att spela en partner till Po, om du vill ;) tik eller hane spelar ingen roll ^^ |
|
Nevada Död
Spelas av : Nevada | Död
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! tor 11 aug 2011, 01:34 | |
| Så ser Nascha ut än så länge. Ska slänga på lite fjädrar och skojs i nästa bild. och svarta trampdynor och klor också. Godnatt så länge. <3 |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK! | |
| |
|
| IMALA - NY FLOCK! | |
|