Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
IMALA - NY FLOCK! - Sida 14 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
IMALA - NY FLOCK! - Sida 14 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

IMALA - NY FLOCK!

Gå ner 
+42
Kanto
Tavar
Thanatos
Poisson
Chargie
Elite
Wami
Nituna
Nevayah
Duke
Chayton
Ahanu
BloodBlossom
Fallulah
Sanguinaria
Sanuye
Akayru
Cuywendz
Kilah
Masquerade
Sleazoid
Nevada
Kele
Ataro
Zayev
Nakaj
Kangee
Shiro
Gina
Thzuki
Mistress
Vitae.
Violet
Malvado
Tocho
Rosie
Akaryuu
Azazel
Black
Nirvana
Ayira
Weed
46 posters
Sida 14 av 20  •  Gå till sida : Föregående  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Nästa
FörfattareMeddelande
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

Spelas av : Embla | Död

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 10:46

HUNDAR KAN SVETTASS!!!
Tro mig!
Dem flåsar, fast det räknas inte, och så kan de svettas på trampdynorna!

Men svetthydda, det betyder ju att det är varmt och det handlar ju om att renas och 'födas på nytt', inte om att löka ^^''
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 10:48

LÖKVARGAR!!! 8D Jag måste rita en sån X'D
Nituna
Nituna 

Spelas av : AFB

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 10:50

zayev: Det förståss x'3
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 11:10

Nu sitter jag och är aspepp!
Känns som om att detta kan dra upp mig ur roll-koman jag var påväg in i 8D

Har aldrig varit såhär sjukt pepp på att rolla en karris, känns som att hon kan funka riktigt bra =D

Men undrar om hon inte kan vara Donomas lärling, liten medecinvarg.
För lärlingsrollen där var inte upptagen va?

(kallar ännu folk vid valpnamn för har inte riktigt koll på allas vuxennamn)

ÅÅh,
Flo skall vara en poetisk lugn flicka, med cemilång päls, men ungen fluffet är hon trotts att hon inte är magert bygd väldigt smidig och snabb (därav namnet, pil).
Hennes kraft är inte så jättestark, men hon har en enkelhet och förståelse kring växter och naturen, och känner en samhörighet.
Kankse att hon som äldre kommer kunna få grödor att gro och kanske hjälpta till med att resa tälten.
Hennes bästa kunskaper ligger vid örter mm, som hon är skicklig med. (skall läsa på om sådana så att jag har lite kunskap :P)
Hon är också mycket estetiskt lagd, kan sitta och tänka i timmar, är en bra sångerska och har lät för att lära sig, förstå och även hitta på sagor och berättelser mm.
Hon har en skarp intellekt, och ser lösningar snarare än problem - och kan också utföra dessa läsningar på ett skickligt sätt själv.

Åh jag älskar henne redan (L)
Sanguinaria 

Spelas av : Älg

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 11:16

Haha, tänkte jag skulle ha nån liknande personlighet till Tanten X'D
Nevayah
Nevayah 
Död 

Spelas av : Nish | Död

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 11:17

vet dock inte om jag kommer orka med en fjärde karaktär.. men å andra sidan, nisha ska bort snart xD och då är man nere på tre igen :P
Då ska man bara komma på utseende och personlighet, plus namn och rank xD och lite till :P
Hade lite halvt tänk mig en ganska djupmörkbrun, blåögd tik som är väldigt fast i traditioner och ett hyfsat stängt sinne. Typ kärleksfull och moderlig mot flocken men bitter och kall mot allt som innebär förändring (hon kommer vara väldigt emot att de stannar och väljer en mer permanent boplats).
Funtar även på om hennes mor eller far ska vara inadoterad (alternativt att hennes mor fick valpar på annat håll, utomäktenskaplig), och att hon därför har ärvt lite udda krafter (hade ljud i åtanke)
Någon som har idérer att hjälpa mig med? 8D
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 11:28

ÅÅh ahaha, då passar Flo verkligen som tantens lärling 8D
Hihihi.

Åh Nevayah, låter underbart..
ih nu blev det svårt, vi har båda Nev i trpden. Nev och Nev O__o

Men awesome.
Kanske hon kan vara med i äldrerådet? Eftersom vi har massa gamla tanter och gubbar men ingen som är med där?

Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 11:34

funtar på att hon typ ska vara runt 30-35, och det är inte riktigt åldring precis.. :o
Hittade en bild på sida fyra som jag tyckte var riktigt fin :D mörkare varg med ljus tuppkamsman ;D det var inte direkt så jag hade tänkt mig henne, men jag gillar manen xD
Sanguinaria 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 11:36

NevNev 8D

Nu talar jag för Powwie också, men Gammel-syskonen kanske kan vara med i rådet? Eller det kanske inte funkar, i och med att Powwie är Schaman och Tant är Medicinvarg? o_O *känner att hon kastar en massa ansvar som hon inte vet om hon klarar av, meeeeeeeen nån gång måste juh vara den första 8D*
Nakaj
Nakaj 

Spelas av : Nasse <3

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 11:54

Åh, vad fina alla vargar låter, nu känns ju min varg inte lika...kul längre eller vad man ska beskriva det som x'D
Känner för att kasta henne i papperskorgen på hårddisken men tror inte det fungerar likadant som det gör i verkligheten va? *knycklar ihop min lilla indianvarg och kastar den i den virtuella papperkorgen* :P

Och vill bara säga att jag fortfarande är på jakt efter fler relationer *viftar som en nödsatt med armarna så alla ska se* :3
Akayru
Akayru 

Spelas av : Freja / Aka

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 12:11

Åhå, allt låter awesome~

kopierar in ranger här igen, eller ah med förslag från mig hur krafterna skulle hänga ihop med rangerna, mest för att jag har bråttom och ni får diskutera för har nog inte tillgång till numori fören imooorn.. eller kanskekanske ikväll, får se hihi
säg precis vad ni tycker! jag kommer bara, som vanligt med idéer, vill inte bossa runt någon DDD:

ranger

Hövding, kallas/tilltalas även som den vite hövdingen(vargen behöver såklart inte vara vit lol) styr under fredstider: Alfahanne, son av bortgången ledare. Hans hona/honor (JA, det är tillåtet att ha flera partners), om han har någon, styr inte nämnvärt men kan komma med råd och har allmän respekt i flocken. Dock viktigt att hon/han(jaa homosexualitet är det inte heller något fel på häär) vet sin plats
krafter: Varierar, denna plats ärvs oftast från far till son men kan även väljas, detta sker dock sällan.

Schamanen(oftast hanne, kan vara hona): schaman är ingenting man väljer att bli, utan man får en sk 'kallelse' i form av kanske en dröm, en händelse, under en trumresa eller meditation. Denne varg genomgår en symbolisk död och återuppståndelse. Ofta är det shamanerna som bryter de traditionella könsrollerna, vilket ger en speciell status som kan inge både respekt och fruktan. Schamanen är ofta mycket läkekunnig, har ansvar för de flesta cermonierna, ses ha en direktkontakt med andevärlden osv. Den som inte uppfyller alla krav för att bli schaman blir en sk medicinman. (schamanens lärling har en speciell plats och kan komma från vilken av de lägre rangerna som helst)
krafter: Två krafter är inte ovanligt, men de litar först och främst på att söka kunskaper. Jord, helande, Naturkrafter, vatten i vissa fall, förmågan att tala/se/lyssna med andar..

Äldrerådet(honor och hanar): De äldsta och visaste i flocken. Tillfrågas av hannen om välsignelse då han vill ingå partnerskap med någon och beslutar även vad som sker med krigsfångar om sådana skulle tas. Ger råd i största allmänhet
krafter: Vad som helst då man (kan) tas upp i äldrerådet vid en viss ålder, brukar ligga mellan 60-70 beroende på position i flocken

Onde (första rangen under de viktigaste): består av viktiga krigare och innehavare av de viktigaste läkekunskaperna. Ett barn till en Onde föds som det, då rangen är ärftlig. Men om man missköter sig kan rangen förloras. Givmildhet, artighet och förmåga till eftertanke förutsätts av en Onde. En väldigt liten del av stammen hör till den här kategorin, så som:
de nedanstående rangerna tillhör Onderangen, men man kan vara onde utan att tillhöra dessa~

Röde hövdingen: har rätt att förklara krig om detta ses som en nödvändighet, styr endast under krigstider
krafter: En eller två krafter. Kan variera då denne hövding väljs av flocken baserat på sitt förnuft, mod och intelligens.

Medicinhövding: En högre uppsatt medicinman, någorlunda läkekunnig och med dugliga stridserfarenheter. Om den vite och den röde hövdingen inte kommer överrens finns han där som medlare mellan dem.
krafter: En kraft, ibland två. Förmågan att bringa lugn till vargarna ikring sig, jord, styrka, lite vad som helst.

De skickligaste krigarna: Ja, helt enkelt dem med flest meriter och som först och främst skickas ut i krig.
krafter: En mycket stark kraft eller en stark och en lite svagare. Förvandling (om någon valp upptäcks ha denna kraft ses det i princip som självklart att han ska bli krigare - ja det är nästan bara hannar), styrka, snabbhet, ljudlöshet, sten, skärpta sinnen.. you get it?

Kaan (andra rangen): Omfattar större delen av flocken, dess ”arbetarklass” så att säga. Inte särskilt framstående på något sätt, men här finns skickliga jägare, musiker, sångare, berättare, konstnärer, hantverkare osv.
krafter:En kraft eller ingen. T.ex förmågan att röra sig ljudlöst, starkare sinnen(ofta med fokus på bara ett), svag telekenesi för tillvärkning av smycken/trummor etc.

Dapom (de som inte räknas): Här finns ett fåtal på ett eller annat sätt totalt misslyckade individer, socialt missanpassade, psykiskt avvikande, ”lata” och liknande. Observera att sexuellt avvikande inte räknas till denna grupp. Homosexualitet inte bara tolereras, det anses fullt normalt om en homosexuell varg tas som en andra (eller första) partner.
krafter: i princip alltid inga, finns undantagsfall
Akayru
Akayru 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 12:25

åh, påtal om äldrerådet, gammeltant kan väl vara med men inte schamanis kanske? :3 för han är ju ja.. schaman haha

har dessutom en idé om hur han valdes av andarna och flocken till att bli schamaaan men den får jag berätta om ikväll eller imorgon hihihi för nu ska jag på synundersökning lol
Sanguinaria 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 12:56

Ooohhh, mer info 8D *glad fis*

Tänkte jag skulle lägga till lite sånt jag med ;D Hittade info angående fjädrarna 8D

Indianfjädrarna är en viktig symbol i den Indianska livsstilen. Det används för att representera frihet, makt, visdom, ära, tillit, styrka och mycket mer. Fjädrar var använda i kläderna, huvudbonader, till att utsmycka deras hem och tatuerade på sina kroppar.

Indianfjädern gavs bort som en symbol av respekt och ära. Indianer som hade utfört en personlig bedrift eller lyckats med någonting som var utav stor vikt för flocken fick ofta en fjäder utav hövdingarna eller de äldre som en symbol för styrka. Den indian med flest fjädrar i huvudbonaden är vanligtvis hövdingen.

Man måste genomföra en modig handling för att kunna tilldelas en utav dessa fjädrar. Till exempel, att komma tillbaka från krig efter att ha besegrat fienden eller att återvände från en jakt med mat till stammen var något som högst sannolikt skulle belönas med en Indianfjäder. Fjädern kunde bli buren när indianen berättade sin historia framför en samlad stamdomstol.

Att få en fjäder av någon sort var sedd som en gåva. Dock var fjädrarna från vithövdad havsörnar och kungsörnar ansågs vara de mest prestigefyllda. Detta var för att Indianerna trodde det att eftersom dessa örnar svävar så högt upp i luften har de en koppling till himmelen. Man trodde att örnar var skickade utav gudarna. Örnfjädrar är de viktigaste utav alla indianfjädrar därför att det antogs att öarnas var en överlägsen fågelras.

När en indianfjädrar har blivit tilldelad en stammedlem måste den visas upp med stolthet. Den kan bli upphängd i hemmet eller fäst vid kläderna. Det anses vara respektlöst att placera en fjäder på en plats där de inte kan bli sedda.

Individen som äger en indianfjäder har även ansvaret för att den sköts. Den måste bli omhändertagen och hållas undan all sorters skador. Det bör ses som en daglig påminnelse hur man ska bete sig. Fjädern ska hållas ren och aldrig röra marken utav någon anledning.

Översatte det från engelska, så vissa uppbyggnader utav meningarna kanske låter konstiga XD
Duke
Duke 
Död 

Spelas av : Eve | Död

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 14:03

SÖKER RELATIONER TIIL RÖDE HÖVDINGEN! (Kontoto heter Giniw :3)

Nevayah, hon kaanskee kan vara hövdingens honaa? *puppy eyes*

Snälla xD
Ahanu
Ahanu 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 14:54

FORTFARANDE INGEN SOM ÄR INTRESSERAD AV RELATIONER TILL OHANZEE???
BARA GAMMELTANTEN? xD
HAN VILL HA EN PARTNER!!!!! <3

Sitter och funderar på vad för krafter som skulle kunna passa medicinhövdingen nu ju efter att
ha läst det där.

Han ska kunna känna av om någon ljuger. Men om han ska kunna skapa lugn oxå... hm...
Och lite läkekunnig. hm...
Nakaj
Nakaj 

Spelas av : Nasse <3

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 15:29

Du kan ju kontrollera andras sinnen som en kraft då du ser om andra ljuger och kan lugna dem men sen vara läkekunnig utan att det är en kraft :)
Weed
Weed 
Utvandrad 

Spelas av : Millan| Utvandrad

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 15:39

HEEEJ!

Varit borta och fick skumläsa igenom allt. Men insåg att det börjar bli sjukt mycket snack om relationer i den här tråden, så mycket att det blir svårt att hålla reda på all annan fakta, hehe c: Jag har till och med svårt att hålla reda på vem som är vem och vilka som är med.

SÅÅ ska vi göra så att vi flyttar relationssnacket till flockens OFF-forum. Dvs. att ni först skapar en karaktär och sedan fixar relationer till den när ni är medlem i flocken. Det är bara att mejla mig så lägger jag till er! Det blir lite lättare att ordna upp allt då :3
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 15:59

Kan vi inte skapa en tråd i OOC forumet där man pressenterar sin varg oxo.

Typ:
Valpnamn,
Vuxennamn,
Rang,
SPELAREE,
ev Relationer/Släckt

Där man bara skriver upp fakta inte diskuterar.
Så man kan ha liiiten koll på flocken för just nu känner jag mig otroligt vilsen!

Men när kickas flocken igång?
Jag har egentligen plats redan nu, men tänkte ändå vänta med att skapa Flo några dagar då jag har helsäker plats för henne, så jag inte måste pausa henne lr ngt :3
Masquerade
Masquerade 

Spelas av : Eve

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 16:19

Håller med er Blomman & Weed...
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 18:57

Håller oxå med BB och Weed :)
*hehe hoppar in lite så random efter att ha vart borta typ en halv dag* (Jäklar vad i snackar på! haha)

Anyway, det jag tänkte fråga dig om Weed är hur rangerna egentligen ser ut? Om du har lust så får du gärna skriva i ordning vilka ranger som finns. Skapade en tråd i Off-forumet i Imala med ranglistan. Men skulle vilja ha listan med högsta rangen först, sen nästa osv. Well, du fattar? ^^

Och till BB som har dykt upp här; DITT LILLA KIOSKMONGO! HAR DU SKAPAT FIERO ÄN? (hehe har inte skapat Aisu... eheh) AISU SAKNAR SIN BEJJB! :shock:
Akayru
Akayru 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 20:23

EYYYYY har slängt upp lite info i OOC forumet nuu, skriv där om det är något jag missat eller som ni inte håller med ooom 8D

men har ÄNNU en idé som ni kan grunna på: Hur tycker ni vi ska göra med totem/kraftdjur? Jag och weed snackade lite om det och vi tycker det skulle vara ascoolt om man hade totemdjur. men då återstår ju frågan; hur ska man tilldelas sitt totem och vad ska ett sånt va bra för?
JoooOOooo då tänkte jag att man kunde inspireras (DELVIS~) av björnbröderna faktiskt, haha.

Totemdjuret utdelas, i form av en amulett som kan bäras som halsband eller hängas i vargens hem vid sovplatsen, som den sista och avslutande delen av övergångsriten från valp till vuxen varg. (har idéer om vad som kommer krävas av en varg innan denna slutgiltiga ceremoni heheh :'3)
Schamanen lägger ett stycke trä i kolen efter en svetthyddecermoni då alla gått ut utom schamanen själv och lärlingen. Där utför schamanen då en trumresa (lärlingen slår på trumman), lägger all sin fokus och koncentration på den varg vars totem han skall finna och så småningom avslöjas detta under schamanens resa genom andevärlden. Tiden detta tar kan variera något enormt, från endast någon timme till flera dygn. Då schamanen slutligen gått ur sin trans har trästycket i glöden tagit formen av det djur den resande sett i andevärlden.
Kraftdjuret och dess egenskap kan vara i princip vilket djur som helst, schamanen behöver inte ens själv ha stött på detta djur i sitt liv, utan information om djuret kan han ha fått endast under sin trumresa.
Amuletten utdelas sedan under allvar, men dans, trummor och andra festligheter förknippas även med denna händelse. Schamanen ger valpen (som då den får denna hängd kring sin hals räknas som vuxen av alla i flocken) sin amulett, ofta i samband med någon kort berättelse innan den avslöjar vilket totemdjuret är och vad det står för.
Vargens totem är något mycket värdefullt, och ska hjälpa denne som guide under sitt liv för att nå sin rätta potential. Någon kanske har Räven och dess List, medan någon annan kanske har Sengångaren och dess Lugn.

... 8D SÅ, vad sääägs? ska skriva fakta om medicinhjulet nu också, vill ni att jag lägger upp det här för diskussion eller ska jag bara slänga in det direkt i OOC forumet? QwQ
Elite
Elite 
Död 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 15 aug 2011, 20:55

FIERO ÄR SKAPAT OCH SAKNAR SIN AISU-BABE! SKALL SKAPA ETT ROLL NUUUH FÖR OSS!!! *hemlighetsfullt smile*

ÄLSKAR TOTEMDJURET AKA!!!!
avgudar faktiskt, som det mesta med denna flock xP
Älskar alla idéer, men vet du någonstans där man kan få fram hur indianerna faktiskt ser på olika djur och vad deras egentliga betydelse är?
Annars har jag en NewAge "tyda djur som dyker upp i drömmar" bok som vi kan förlita oss på?
I den står det typ.. maaaassa djur.
Sjukt många

Kan kolla igenom den och skriva upp de viktigaste tills imorgon om ni vill <3

//BloodBlossom
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    tis 16 aug 2011, 00:37

Ok.. kunde inte vänta

FLO IS IN DA HAUSE!!!

Behöver relationer och tjaff, fast det skall tas upp i relationstråd.. trallalalalalalalalalaaah~
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    tis 16 aug 2011, 00:39

Totemdjur tycker jag låter som en jättekul idé 8D

OCH BLOMMA-PLANTA!! DEN BOKEN VILL JAG LÅNA!!!! 8D Fast vi bor säkert flera hundra mil från varandra X'D

LILLA FLOOOOOO!!! <3
Gäst 
Gäst 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    tis 16 aug 2011, 00:48

Ihihi, 'r genetligen min låssasmmammas bok, hon är lite insnöad på sådant där och prackar på alla i sin omgivning tjaffs.
Man kan inte nämna att man någonsin sovit i hennes närvaro utan att hon skall analysera ens drömmar (hon har en med blommor mm oxo)
Ok, kanske inte så extremt men nästan... xD Hon äger :DDD

Jag bor i Sadnviken, utanför Gävle i Gästrikland = mellansverige/södra norrland
ihihi, du bor söderut.. typ.. danmark XD
Nej då men nästan såååh

Anyhow, im just gonna say it.
tycker att Flo ser ut lite som en dotter till Vita Hövdings-paret, på utseende *känner sig extremt ego* alltså.. jah

Nej men borde sluta med det där, tyst, lyssna inte lr ngt..
iih
Men vill likväl ha relationer men det får flyttas till relationstråden (har den skapats?)

Hade tänkt ge lilla Flo en Kaan rang, funderar på om han skall var aprecis i vuxenåldern (då kan vi göra hela cermoni grejet och få ett totamdjur direkt, och kämma igåg lite och lära känna och känna oss hemme. typ.
Fast vill nog egentligen ha henne liiite äldre.

Förutom kaan, hade jag och Zayev-fiskbäbiz helt nonchalant och utan att höra med ngn annat talat om att hon kanske kan vara medecinvargens lärling, om det går och så.. hmrf.

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    

IMALA - NY FLOCK!
Till överst på sidan 
Sida 14 av 20  •  Gå till sida : Föregående  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» NY FLOCK!!
» Söker flock =D
» Flock sökes!
» Söker ev flock? :3
» Ny flock. nananana.
Hoppa till annat forum: