Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 19 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 18 gäster. :: 1 Bot

Timoteij


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Flock sökes! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Flock sökes! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Flock sökes!

Gå ner 
+2
Dyami
Vulcan
6 posters
FörfattareMeddelande
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Flock sökes!    ons 07 dec 2011, 22:52

Jag vill ha en flock till Vulcan, känner jag! Det kan vålla mycket intressanta intriger, hoho.

Vulcan är en vren, men en defekt sådan, man har lite märkliga proportioner och liknande som gör honom.. mindre vacker än han kunnat vara. Han är dessutom demonbesatt, och han dyrkar sin demon, men delar inte dess hat mot alltin, nej, Vulcans högsta ambition är makt. Hans främsta vapen är tungan - Han är inställsam, lismande och manipulativ som få, med rätt sparsam stridskapabilitet, då hans krafter - sjukdom och gift - nästan uteslutande är lnågsamt verkande och utdragna effekter. Särskilt stridstränad är han itne heller - Men han är som en effektiv lönnmördare, om man skulle vilja ha det så.

Vad gäller flocken så är det absolut viktigaste att den är AKTIV, herrejistanes. :'D Sen, ett mindre krav, är att den är förhållandevis mäktig. Vulcan är ute efter att sola sig i glansen av mäktiga vargar, hjälpa dem på sitt eget sätt och smaka på hur det är att putta en mäktig ledares tankar åt vissa riktningar. Han vill ha inflytande, men vill inte ha uppmärksamhet - Det är hans mål. Alltså kommer han inte vilja störta ledaren, men det vore mycket trevligt om någon ledare - eller beta - skulle tänka sig att vilja intrigera med Vulcan och bli influerad av honom - vilket bara vore en bonus. Ledaren måste imponera på Vulcan, det är nödvändigt i alla fall!

Så hjälp mig, finn en flock åt denna o så speciella varg. :'D
Dyami
Dyami 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    ons 07 dec 2011, 22:58

Ja beroende på vilken typ av flock han är ute efter så finns Cierzo. En ganska stor flock med en stark ledare om än ung ledare. Flocken är väl typ neutral :-P
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 15:03

Hm, det viktigaste är att ledaren gör intryck på Vulcan, och att han känner sig mäktig av att vara en del av flocken. Jag har knappt hört talas om några aktiviteter från Cierzo, är det inom flocken det sker saker då? XD Vulcan söker en flock som gör sig hörd - eller har potential att göra sig hörd, så hans högsta dröm är ju att ha stort inflytande i en mäktig flock, men som en skugga bakom ledaren - Han vill ändå tjäna.

Det beror helt på om ledare själv är aktiv (massa utropstecken där bakom!) och om den är den typ Vulcan skulle ma sig för, höh. Vet inte vem som leder den flocken. :3
Dyami
Dyami 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 16:05

Det är mycket aktivitet inom flocken (Medlemmarna rollar mycket inom flocken för att skapa band och en del rollar även lite utom flocken. Några är lite inaktiva för tillfället men så är de alltid inom flockar att nån/några blir inaktiva om man har många medlemmar) och de deltar även i kriget mellan Devils och Qu. Tocho är ledare över flocken (Spelar honom också) och han ahr för de mesta fullt med roll så jo han är hyfsat aktiv :-P

Flocken har just nu totalt 17 medlemmar, varav 5 är valpar. Så flocken är rätt stor. Tocho är liite låst just nu då kriget är i gång. Vill inte rolla fram något åsså blir de fel p.g.a av något som händer i kriget.
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 16:49

Hm, ja, ledaren är viktigaste för Vulcans skull, så hurivida Vulcan skulle vilja gå med i flocken beror fullständigt på hur ett eventuellt möte mellan de tu skulle gå. höh. :3

Mer flockförslag för övrigt folks?
Caligato
Caligato 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 18:49

TBB ska han gå med i! >:D
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 19:37

RÄTTA TAKTER GATO!
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 22:09

Men wtf, sen när är tbb aktivt ens. XD Och det vet väl jag, Bubbah!
Caligato
Caligato 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 22:19

Jag är aktiv? D:
Och eftersom att du typ är ledaren så är det ju du som måste göra den lite aktiv också! ;D *känn inte pressen*
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 23:36

Bah, Blossom måste faktiskt bestämma sig hur det är, jag vågar ju it göra någet med Hielo om inget är ordentligt bestämt. D:

Och blir ju töntigt om Vulcan och Hielo är i samma flock, är ju båda mina ju. XD
Armageddon
Armageddon 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    tor 08 dec 2011, 23:38

Öm Vulcan kan ju joina Iwaku, Fiero och Aisus kommande flock :'D Hihi tror Vulcan skulle passa där ;'D
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    fre 09 dec 2011, 10:57

Åååh det tror jag med! :D
Det är en awesome flock, Iwaku är en stark och awesome ledare som till och med kan få Fiero att lämna hjärntvätts-Devils så han kan nog leda de flesta. Fiero är oxå en stark beta och flocken kommer vara helt awesome går på och slåss lite ransom meninte är lika slåst till fiender som överiga flockar, dem kommer helt enkelt bara slackta men också ha lite vanligt flockliv (inte så dem blir en armé mer än flock, som TBB blivit lite)

Och Ang. TBB Hielo, så är det faktiskt så att du leder den flocken så klaga inte på mig för att den är off. Jag har fått ta tag i allt nu men jag har överlåtit flocken till mina betor och skrivit fina meddelanden om detta i flockforumet... Utan svar från något utav er.

Vilket som så kommer jag tylls vidare knuffa ner er två till högrankning, men om du blir aktiv på Hielo igen så står en ledarplats och väntar på dig <333
Vulcan
Vulcan 
Vandrare 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Flock sökes!    fre 09 dec 2011, 14:18

Well, beror som sagt helt på ledarenn...

Jag är inte aktiv med Hielo på grund av flocken, och enbart det, hm. Ville vara aktiv med honom, men det gick ju it. Jag kände att jag inte visste vad jag skulle göra, för jag känner att jag inte fått ångra tydliga instruktioner av dig hur det faktiskt är, om Blossom är borta rent konstant och inte ska komma tillbaka till flocken, eller om hon skulle det. Jag gillar inte att bara göra saker utan att veta om jag får och kan, förstår du, jag var och är djupt konfunderad, och du stod ingenstans att finna så jag kunde få svar. Jag pratade med Bubbah om det hära också. c:
Kan ju it bara börja göra saker, så visar det sig att du tänkt återvända. Blossom var ju bara iväg nånstans verkade det som. Blev som bara massa jätteförvirrande för mig. Det enda jag fick veta var ju att Hielo tydligen leder flocken tills vidare, för Blossom är försvunnen. Jag känner mig inte befogad att regera flocken på bara det, vettu. D:
 
Flock sökes!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» adoptivförälder + flock sökes!
» Villig flock sökes till lojal rekryt
» NY FLOCK!!
» Söker en flock att gå med i
» Söker flock.
Hoppa till annat forum: