*stolt över den vackra rubriken* ;)
Nej men seriöst, hej!
Har en stäppvargshane, eller ja, en till hälften stäppvarg; som behöver en flock inom en mindre framtid. Det kommer inte ske i år, i så fall någon gång i början av nästa år, som han lämnar stäppen för att söka något intressant utanför savannen som han lär börja tröttna lite på snart då han trots allt bott där en så lång tid.
Jag har ingen riktig koll på alla flockar, så jag tror nog ni som redan är medlemmar i en har bättre koll än jag ;)
Men lite riktlinjer över vad som kan vara lämpligt:
Mentaliteter: Ceylon är neutral, men passar inte i en genomond flock. Han skulle dock inte passa i en helt genomgod flock heller, så jag antar att något mellanting skulle passa. Hellre god än ond, i så fall.
Plats: Ceylon vantrivs enormt i fuktiga, trånga klimat som Kawazatriskogen, eller platser där himlen alltid är täckt av moln, men har inga problem med kyla. Bäst gillar han öppna platser, så som Numoorislätten eller Silverpile. Han har inga problem att vandra.
Om honom som medlem: Han är en enormt lojal individ, trofast och tillitsfull. Han är vältalig i sättet, modig och omtänksam utan att vara påträngande, och är mån om de i hans egna kretsar. Något reserverad mot främlingar, men är en oerhört handlingskraftig flockmedlem som aldrig kuvar sig inför svåra uppgifter.
Någon flock som behöver en ny medlem?