● PaleTearz ● 18 m-år ● tik ● karg x dimmvarg ●
Utseende
Tearz har en ganska slank, kattliknande kropp. Hon har en lång,smal svans med lång päls som nuddar marken. Hennes päls är matt och grå, samt hennes ögon. Hon har stora , kattliknande ögon och ganska stora öron.
Personlighet
Tearz är ganska blyg och tyst. Hon pratar helst inte med någon främling, helst inte med någon alls. Hennes känslor har försvunnit med åren, men inte hennes sympati. Hon är ganska instängd i sig själv och ger oftast inte ifrån sig så mycket information. Hon är också pansexuell/bisexuell
Krafter
Hon kan skapa dimma från ingenstans. Hon kan o smälta in i dimman. Om hon ville skulle hon kunna sväva i dimman men hon lämnar helst inte marken eftersom hon är blind. Hon ser , eller rättare sagt känner sig fram, genom att känna sin omgivning med tassarna vilket gör att hon kan känna om någon , eller något, kommer.Hon kan också skapa illusioner i dimman och göra så att bytet känner sig vilse och förvirrad. Hon kan också kväva bytet med sin dimma. Fylla denns lungor med dimma tills dem spricker. Byta ut allt syre mot dimma. Dessvärre är hon inte så bra på "när attacker" och hon kan inte heller se bytet om den svävar, eller flyger.
" jag älskar dig men du är så stolt, och en vacker dag kommer det skada dig" - Aneko.
" jag kommer alltid att älska dig..." - far
" Min älskade tvillingsyster , jag saknar dig" - Serah
" Om han lägger sina tassar på dig , bit av dem. " - 曇った
" jag hatar dig och det kommer jag alltid att göra" - 独り