Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 179 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 179 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Ett liv, ett öde. [Öppet] - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Ett liv, ett öde. [Öppet] - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Ett liv, ett öde. [Öppet]

Gå ner 
4 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Arroya 
NPC 

Spelas av : Emmsa | NPC

InläggRubrik: Sv: Ett liv, ett öde. [Öppet]    sön 08 sep 2013, 09:36

[*vinka till Lokie* Vi seeees! :'D]

Det var med en smått besviken blick som Arroya såg den stora vita trava bort i skogen. Hade hon var så tråkig att han inte ens ville stanna med henne? Det var underligt, själv hade hon ju haft så roligt. Men det var klart, det var väl inte alla som hade roligt åt samma saker som hon hade det.
Blicken vändes mot Midnight och hon log åt den svarta hanen.
"Jaha, då var det bara du och jag, då," sade hon med en lättsam stämma. Kanske att han ville göra något, eller bara prata? Arroya gillade inte att vara ensam, och flockens sällskap var inte lika intressant då hon såg dem varje dag. Det var roligare med främlingar, helt klart. "Eller har du också tänkt vandra vidare?"
Hon var tvungen att ställa frågan för hon undrade. Visst, nog skulle hon förstå om den svarte hade annat för sig, men det skulle vara tråkigt för henne. Hon som gillade att ha saker att göra. Det skulle bli väldigt tråkigt om hon skulle vara ärlig. Nej, nog fick han gärna stanna ett litet tag till åtminstone.
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou

InläggRubrik: Sv: Ett liv, ett öde. [Öppet]    tor 26 sep 2013, 18:39

Jag måste tyvärr ta mig vidare.
Den stora vita reste på sig, och Midnight bara såg efter honom en lång stund innan han ropade sitt svar. "Detsamma!"
Han vände sig tillbaka, nickade. "Ja."

Hennes fråga fick honom att osäkert se ner. Han visste inte. Han ville att hon skulle vara nöjd, men..
Det.
Han såg upp, tänkte igenom saken snabbt. Var det så snart?! Mid kom upp på benen. "Jag skulle vilja stanna, men jag kan inte" Han förstod ifall Arroya skulle bli besviken, men han behövde göra det här. "Förlåt. Kanske kan vi träffas igen, en annan dag, tidpunkt?"

Den svarta lät frågan gå obesvarad, innan han stressat började ge sig av åt ett annat håll. Gången övergick till språng, och sedan så var även han försvunnen.

[Kort och konstigt, men har inga Idéer och sedan så är det här rollet så långt bak i Mids tidslinje D: Svårt att skriva "som honom" då hans personlighet har (igen xD) ändrats.. Lämnar jag också, så du får välja om det ska avslutas eller stå kvar ifall någon annan joinar c:]
Arroya 
NPC 

Spelas av : Emmsa | NPC

InläggRubrik: Sv: Ett liv, ett öde. [Öppet]    tor 03 okt 2013, 08:22

[Jag vet vad du menar, det här rollet har varit ganska utdraget.. Så det är nog lika bra att vi avslutar, jag håller med dig ^^ Men Midnight får gärna stöta på Arroya igen :'D]

Hon granskade den svarta hanen med den röda manen medan denne talade, och precis som hon hade misstänkt var även han på väg bort från platsen. Det var som om ingen hade tid för henne. Irriterande. Men samtidigt kunde hon ju inte tvinga dem att stanna, hur kul var det att umgås med någon som inte ville?
Inte roligt alls.
Så nej, nog var det lika bra att Midnight vandrade vidare, precis som Loki hade gjort. Även om Arroya kanske inte njöt vidare mycket av ensamheten så var det inte så att hon inte klarade av den.
"Ja, visst." Hon kände sig smått tjurig över hans val, men valde att inte visa det. Även om rösten inte direkt var glad så var hon inte heller otrevlig då hon talade. "Vi ses säkert i framtiden ändå, så vi kan ju spara det roliga tills dess!" Hon viftade svagt på svansen, och såg sig sedan omkring. Den mörka hade redan börjat röra sig bortåt, och hon kände en svag oro i kroppen. Hon ville röra på sig, göra något. Ja, här kunde hon ju inte stå.
Och de små tassarna började än en gång röra sig över marken.

[Avslutat!]

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Ett liv, ett öde. [Öppet]    

Ett liv, ett öde. [Öppet]
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» What do you see in me, [Öppet]
» Where am I? [Öppet]
» Lek (ÖPPET)