León Död
Spelas av : Marie | Död
| Rubrik: Ett tassavtryck åt er innan jag går vidare igen... [IRL] ons 27 feb 2013, 18:16 | |
| Känns som en halv evighet sen jag senast loggade in på Numoori fast det bara troligen gått några månader sen jag senaste visade mig här. Aldrig skrivit om någon större "ursäkt" i en sån här IRL tråd förut, känts så drygt på nått sätt.. Men känner att nu behövs det. Kommer inte skriva om allt skit här, inte nödvändigt för nån att behöva läsa allt det. :) Men, jag har inte mått bra. Mest psykiskt men också en del fysiskt då jag haft sjukt svårt att somna, så har väl haft rätt mycke sömbrist och varit jävligt trött på dagarna.. Jaja, whatever. Nu tror jag att jag börjar må lite bättre, men vågar inte riktigt tro på det, för vem gillar att ramla ner från himlen? Har ingen insperation eller ork alls till Numoori och kommer inte tvinga mig själv att vara här för att svara på roll bara för att jag nu troligen sabbar massa planer. Vet inte när jag känner mig redo att komma tillbaka till rollspelsvärlden igen, kanske om några veckor, månader, år, har ingen aning. Men tänkte bara säga åt dem jag nu haft en del planer med att ni inte ska räkna med mig, gör vad ni vill.Ni är underbart söta & azum allihopa och Numoori är världens mysigaste sida, ta hand om finsidan så länge jag är borta, för annars tar jag & León och eldar upp er :@ ^_^//Er Magga <3Min katt ser drogad ut.. |
|