Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 42 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 42 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Svarta tassavtryck [Novali] Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Svarta tassavtryck [Novali] Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Svarta tassavtryck [Novali]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Sei
Sei 
NPC 

Spelas av : Älg | NPC

InläggRubrik: Svarta tassavtryck [Novali]    tor 30 jan 2014, 23:42

Det hade varit på gränsen, men han hade klarat de. De sista 100 meterna hade han varit tvungen att simma. Inte ens i spindelform hade han helt klarat att springa över medan vattnet var lågt. Men nu, nu var han på fastlandet.

Starka vindar slet i hans päls och han var tvungen att kisa för att ögonen inte skulle torka ut. Han hade hoppats på att fällen skulle torka, men det verkade vara omöjligt när det tillsammans med vinden ständigt kom saltvatten i den. Inte mycket, men nog för att han skulle hållas fuktig. Det kändes underligt att ha en så stor mängd salt i den. Han skulle behövs ändra på det, men först ville han komma ifrån den dystra stranden han hamnat på.
Ingenting växte här. Det fanns inte djur, bortsett från enstaka kråkor här och var. En och annan fiskmås passerade ovanför hans huvud. Han kastade en blick på dem. De gjorde inte ens en ansats till att landa, vilket förvirrade honom. Den gröna blicken togs från himmelen och lades vid vattenkanten. Till och med vattnet såg svart ut. Hittills var hans första intryck av fastlandet inte det bästa. Men det innebar att det endast kunde bli bättre. Av en slump såg Sei ner på sina tassar. Det syntes inte längre att de var klart rosa. Nu såg de grådaskiga ut med mörkt grå, nästan svarta, fläckar på sina ställen.

En gäspning lämnade räven och han slickade sig om nosen. Salt. Han smackade med tungan. Saltvatten var ingenting han var speciellt förtjust i själv. Omedvetet försökte han ruska vattnet ur pälsen, till ingen nytta. Blicken sökte sig mot bergen till vänster om honom. Om han följde dem skulle han säkert hamna på en trevligare plats. Alternativt kunde han försöka hitta en väg genom dem.
Novali
Novali 
Död 

Spelas av : Ash | Död

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    fre 31 jan 2014, 09:51

När skulle vattnet ta slut? Efter att ha gått i en evighet kunde hade hon fortfarande inte sett något nytt. Bara samma gamla träd. Den otålige valphonan suckade tungt och slokade surt med svansen. När skulle det hända något nytt? Hon ville inte vara ensam längre, ville leka. Dessutom kände hon hur tröttheten kröp in under hennes skinn, en rysning gick genom kroppen. Ville inte sova, vågade inte. 

Landskapet förändrades, marken blev plötsligt mörk. Vinden fortsatte blåsa, men tycktes bli hårdare här. Askblandat vatten slog upp mot stranden och skvätte på den nätta valpkroppen. För att skydda sig mot det kalla valde hon att röra sig längre upp på stranden. Hon var tvungen att kämpa för att inte välta omkull när de hårdare vindarna drog förbi. Vad gjorde hon här egentligen? Genom att skynda på kanske hon skulle komma förbi? Det verkade inte försvinna på ett bra tag, kanske skulle hon vända? Osäkert försökte hon se sig om, men vinden gjorde det svårt. Blicken vändes framåt igen och huvudet sänktes för att få mindre motstånd. 

Tillslut fick hon syn på något annat än fåglar, något litet grått. Den bruna valpen satte så fart i en stadig trav, men fick lite för bråttom. Hon snubblade på sina egna tassar och välte framlänges. Den fuktiga pälsen fäste ännu mer aska än vad vinden dragit upp. Det stoppade henne dock inte, utan hon reste sig och fortsatte framåt utan bekymmer.
Sei
Sei 
NPC 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    lör 01 feb 2014, 03:47

Han stannade upp och såg mot bergen återigen. Att försöka hitta en väg genom dem lockade bara mer och mer. Hans öron hade börjat göra ont på grund av all vind nu också, någonting som han inte direkt uppskattade. En extra stark vind slog mot honom och fick honom att tappa balansen. Förvånat ropade han ut och tog några steg i sidled för att inte falla omkull. Det avgjorde det hela. Han behövde komma ifrån den här stranden om han inte ville blåsa iväg. Med bestämda steg började han röra sig mot bergskedjan.

En rörelse i ögonvrån fick hans uppmärksamhet. Han stannade upp och såg mot det som kom mot honom. Det såg ut att vara en varg. En långbent sådan. Allting i dess utseende vittnade om en valp, men den såg ut att vara lika stor som han själv. Var alla vargar lika stora som den här på fastlandet? Seis öron vred sig lätt bakåt. Vargar. De varelser som förtryckt hans egen ras under en lång tid. Han skakade på huvudet åt sig själv. Bara för att deras historia kanske inte var den bästa skulle han inte döma ut andra för det. Framför allt inte om de bara var valpar. De gröna ögonen såg på den ankommande individen.
"Hallå där!" ropade han glatt.
Det fanns inte någon anledning till att vara otrevlig, och inte heller någon att försöka gömma sig. Den hade antagligen redan sett honom.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    sön 02 feb 2014, 16:41

Glatt fortsatte honan framåt mot det hon antog var en varg. Ännu hade hon inte fått sin dagliga dos med uppmärksamhet, och det kändes av. Hon kände sig rastlös och ensam. Det skulle förändras snart. Nova tyckte om uppmärksamhet, att andra såg och brydde sig om vad hon gjorde. Vargen kanske vill leka!

Utan att sakta in kom hon allt närmare, och bara ett par metrar ifrån tvärstannade hon, nära på att falla framlänges igen. Men icke, hon klarade sig med lätt andfåddhet. 
”Hej!” svarade hon med svansen glatt viftande bakom sig. Blicken var fäst vid den andra vargen, som hon nu upptäckte hade flera svansar. ”Vad är du för någon ras?” frågade hon försiktigt samtidigt som hon satte sig ner, fortfarande med svansen viftandes. ”Jag är en vren. Tror jag..” valpen fnittrade och hennes läppar formade ett leende. ”Egentligen är jag brun, men allt såntdära mörkt grejs har fastnat i min päls.” öronen och svansen slokade en aning medan hon sa det.
”Jag heter Nova, vad heter du?” leendet dök upp igen, tillsammans med svansviftningen. Hon tog ett par djupa andetag för att lugna ner sig. Hon lutade sig åt sidan för att lättare se den andres svansar och pannan rynkades ihop en aning när hon tänkte. ”Jag har bara en svans.” hon tippade huvudet på sned. ”Du har jättemånga.”
Sei
Sei 
NPC 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    mån 03 feb 2014, 20:26

Valpens ord ramlade ur henne i rasande fart. Sei såg förvånat på henne innan han skrattade kort.
"Jag är Sei." svarade han på en av de frågor som hon ställt. "Trevligt att träffas."
Han log brett mot henne. Svansarna viftade vagt bakom honom. Skulle han vifta för häftigt skulle han dra omkull sig själv; det hade hänt tidigare.
"Jag är en kitsune, därav alla mina svansar."
Nova hade sagt att hon var en vren. Med nyfiken blick såg han på henne. Han hade sett en stor mängd hikiokis och naktakis under sin livstid, men vrener vad någonting nytt.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    mån 03 feb 2014, 22:39

"Heej Sei , du är söt." Orden följdes av ett fnitter. Huvudet sänktes en aning när hon såg upp på honom genom ögonfransarna, nästan lite blygt. "Jag tycker om dina svansar" tonfallet tydde även det på blyghet, det var försiktigt och mjukt. "Och dina ögon är fina tycker jag.." Hon såg på honom, tog in det fina och var tyst för en stund. Sedan talade hon igen, glatt och obekymrat.
"Vad är en sitsunä?" Ett leende tog åter form på valpens läppar. "Jag är hunglig, men fåglarna är för långt borta, vill du hjälpa mig?" Hon såg hoppfullt mot Sei och försökte se extra söt ut med huvudet lite på sned och svansen vagt viftande.
Sei
Sei 
NPC 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    mån 03 feb 2014, 23:22

Ett lätt besvärat skratt lämnad honom och han kände hur kinderna blev varma. Hon må vara en valp, men det förändrade inte det faktum att hon gett honom en komplimang för hans utseende. Och till hans vetskap var valpar ärligare än andra. På gott och på ont.
"Tack du." svarade han och svepte återigen med svansarna.

Hon frågade vad han bara kunde tolka som en fråga på vad det innebär att vara en 'kitsune'. Vad det var som gjorde att man var en. Hans minspel var lättsamt, om än allvarligt, när han började tala.
"En kitsune är en varg eller räv som fått fler än en svans av gudarna. De har i uppgift att skydda framför allt räven från faror, men hjälper även de som behöver det. Och för att hjälpa så många som möjligt har vi även fått ett längre liv."
Det var vad han trodde på, hans uppgift och mål med livet. Han gjorde en paus när Nova frågade om han ville hjälpa henne med fåglarna.
"Jag vet inte till hur mycket nytta jag är, men jag försöker gärna hjälpa dig." svarade han med ytterligare ett leende.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    tis 04 feb 2014, 14:11

När hanen tackade sken Nova upp och svansen viftade i en väldig fart. Hon reste sig upp och hoppade runt honom med stora skutt tills en stark vind fick tag i henne och välte ner henne på maken igen. Förvånat ryckte valpen till där hon låg på marken, för chockad för att röra sig. Hon repade sig dock snabbt och tog sig upp på fötter. 
"Väldigt stark vind här" ett litet leende följdes av orden. Hon satte sig med benen brett isär för att hålla balansen ordentligt medan hon lyssnade till Seis röst.

Det lät spännande att vara en kitsune, en sån skulle hon också vilja vara. Hjälpa andra och få fler svansar, det skulle vara roligt. "Kan jag bli en kitsune?" frågade hon och såg undrande på honom. Kanske kunde Seis gudar göra även henne till en. 

Med blicken upp mot skyn och fåglarna försökte hon fundera ut hur de skulle hamna i hennes mage. "Kanske du kan locka ner dem, så fångar jag dem.." sa hon fundersamt. Dem var väldigt högt upp. Alldeles för högt för att kunna hoppa och nå dem.
Sei
Sei 
NPC 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    lör 15 feb 2014, 20:31

Med road blick såg han valpen studsa runt innan hon höll omkull. För ett kort ögonblick övervägde han om hon skadat sig. Ett chockat uttryck spelade i hennes ansikte och han kunde inte hålla tillbaka skrattet som bubblade upp ur honom. Hon hade inte skadat sig.
"Ja." svarade han och besvarade hennes leende.

Novas ögon glittrade när han förklarade för henne vad en kitsune var. Det värmde inombords att hon verkade tycka om det. På hennes fråga var han dock tvungen att skaka på huvudet.
"Tyvärr. Kitsune är någonting man föds som." han log ett uppmuntrande leende. "Men det finns ingenting som hindrar dig från att hjälpa andra trots det."
Det enda som skilde honom från valpen var rasen och längden på livet. Hon hade precis samma potential till att hjälpa andra som han.

Sei följde valpens blick och såg på fåglarna han också. Att nå dem skulle vara omöjligt. Han skulle kunna försöka hoppa upp i spindelform, men han trodde inte att det skulle hjälpa. Höjd hade han aldrig lyckats med. Längd däremot, det var en helt annan femma.
"Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få ner dem ärligt talat."
Han kunde inte se någon annan lösning än att vänta och hoppas på att nån av fåglarna landade.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    lör 15 feb 2014, 22:12

En besviken min dominerade valpens ansikte när Sei berättade att hon inte kunde bli en kitsune. "Kan jag blir rosa då?" Hon tyckte om den andres färgglada päls. "Min päls är brun" konstaterade hon med slokande öron och huvud. Sedan mindes hon det som sagts om att hjälpa andra. "Jag förstör mest när jag försöker hjälpa till" Bilden av Shishi dök upp i hennes minne. Henne kunde hon inte hjälpa, istället hade hon skadat henne. Hon rös av vad minnet väckte för känslor, sorgsenhet. För att bli av med det skakade hon kraftigt på kroppen, eller ja, så gott det gick i ställningen hon satt. 

"Finns det någon annan mat här?" Han kanske visste, om inte skulle de behöva komma på något annat. Hon fuktade nosen och försökte tänka. Shishi inkräktade dock och det blev svårt att koncentrera sig. Magen kurrade.

"Annars får vi gå någon annan stans" sade hon och såg sig omkring utan att resa sig. Bakom henne fanns inget roligt, rakt fram bara mera svart, åt ena sidan kallt smutsigt vatten och sedan berg. Inget håll såg särskilt mat-vänligt ut. Hon rynkade kort på pannan och log sedan mot Sei. "Var är din familj?" 
Sei
Sei 
NPC 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    lör 22 feb 2014, 23:00

Sei såg besvärat på den besvikna valpen. Det hade inte varit hans mening att göra henne ledsen. När hon frågade om hon kunde bli rosa log hon lätt mot henne.
"Kanske. Man vet aldrig."
Han hade inte hjärta att säga nej till henne. Inte efter att ha sett hennes ansiktsuttryck.

"Jag förstör mest när jag försöker hjälpa till."

Den rosa såg sorgset på valpen. Hon hade sett besviken ut innan, men det var ingenting i jämförelse mot nu. Det sved i hjärtat att se henne såhär. Innan han hade haft chansen att svara började hon prata igen. Ett vagt, roat leende dök upp på hans läppar när hennes mage kurrade.
"Vi kan försöka få tag i någon gnagare i kanten av bergen." de gröna ögonen såg mot dem innan de vändes mot valpen igen.
"Min familj är kvar på Tadaar. Den ön man kan se härifrån." han såg mot den.
Han skulle komma att sakna dem men å andra sidan kunde han återvända när han ville. Han hoppades bara att hans far var i livet när han återvände. Chansen var dock liten.

Sei reste sig upp och satte sig istället bredvid Nova.
"Var har du din familj?"
Hon var inte gammal och borde verkligen inte vara ensam.
"Och..." sade han sedan när han mindes att hon sagt att hon bara förstörde. "Jag tror inte att du bara förstör. Jag tror att du, precis som alla andra, har möjligheten att rädda liv." han log mjukt mot henne.
Han puffade henne kärleksfullt med nosen. Alla hade det inom sig att hjälpa någon, frågan var bara om det valde att göra någonting med det.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    ons 05 mar 2014, 17:46

"Jag har hört att det finns magiskt älvstoft" sa hon tankspritt, kanske det kunde göra henne rosa. "Vet du var det finns sånt?" Möjligtvis var det så Sei blivit rosa, för Nova hade aldrig sett en rosa varg förut. Hon rynkade pannan. Sei var ju faktiskt en kitsune.. är det en varg? "Är du en varg?" frågade hon lättsamt med ett leende på läpparna. "Jag har aldrig sett en rosa varg förut. Är alla från Tadaar rosa?" Valpen blickade ut över vattnet på ön medan hon sa det. Där kanske det fanns älvstoft.

Hon nickade sedan, kom på att han gett ett förslag. "Gnagare.." hon upprepade hans ord. "Jag tycker om gnagare" Det var mest det hon åt, större djur var för snabba. Även om gnagarna också var kvicka hade hon en större chans att få tag i en av dem än på ett hjortdjur. 

När Sei reste sig och ställde sig bredvid henne såg hon upp mot honom, ett leende lekte på hennes läppar. Det slätades dock ut när han nämnde hennes familj. Minnen flashade förbi på näthinnan. Bilder av den blodiga systern vid foten av stupet. Hon hade varit liten då. Bara elva år. Ibland kunde hon höra systerns röst när hon vandrade i skogen även fast hon inte levde. Det gav henne alltid rysningar. De döda kunde inte prata. Hon kon tillbaka till verkligheten när hon blev puffad på. Han hade pratat med henne, men hon hade inte hört. "Vad sa du för nått?" Genast fick hon lite dåligt samvete, men tänkta inte mer på det. Istället fortsatte hon; "I Svanarnas skog" Det räckte som svar på var hennes familj var, vad som fanns kvar av den. 
Sei
Sei 
NPC 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    sön 23 mar 2014, 20:10

Magiskt älvstoft? Sei log roat åt henne. Älvstoft hade han aldrig hört talas om, men det lät spännande. Även om det inte existerade. När hon frågade om han visste var det fanns skakade han på huvudet.
"Tyvärr. Jag har faktiskt aldrig hört talas om det, men någonstans finns det säkert." svarade han leende.
Ja, någonstans var det ju tvunget till att finnas. Och om det visade sig att det inte existerade alls borde det finnas någon som vet varifrån idén kommit.
"Är du en varg?"
Återigen skakade den rosa på huvudet.
"Nej, jag föddes i en familj med rödrävar. Och så vitt jag vet är jag den enda som är helrosa. Det finns dock färgglada hikiokis på Tadaar och en del av dem har rosa fjädrar." förklarade han.
Han tyckte om valpen. Hon ställde många frågor, men det gjorde honom bara glad. Han tyckte om när han kunde svara på saker och ting.

"Vad sa du för nått?"
Han såg oroligt på Nova. Hon hade försvunnit in i sin egen värld, och det hade inte sett ut som att hon trivts där. Uppenbarligen hade det hänt någonting hon helst inte ville minnas. När hon nämnde Svanarnas skog bytte hans uttryck från oroligt till förvirrat. Han hade aldrig hört talas om någon sådan skog.
"Ligger det här i Numoori?"
Han var inte den första ur sin familj att besöka fastlandet, men han hade aldrig hört talas om någon svanskog.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    sön 23 mar 2014, 21:12

"Vi kanske kan hitta det?" sade hon glatt och avfyrade ett charmigt leende innan hon fortsatte; "Någonstans måste det ju finnas.." Förmodligen skulle de kunna hitta det på en plats hon inte varit på ännu. I Svanarnas skog fanns det i alla fall inte, det var hon helt säker på. Tillsammans hade de utforskat varje litet skrymsle och stor sten i hela skogen, hon och Shishi. Med Törne hade hon till och med korsat gränserna, något hon senare fått en utskällning för. En viss syster var givetvis tvungen att skvallra. Nova hade varit arg på henne i en hel vecka efter det, men sedan var det som bortblåst. Egentligen hade hon inte varit arg på riktigt hela veckan utan hade bara velat straffa sin syster. Hon hade en bra förmåga att förlåta, något hennes far påpekat var hennes enda bra egenskap.

Valpen fnissade, rävar. "Då är din mamma och pappa rävar juu" sade hon glatt. I Svanarnas skog hade hon då och då sett rävar men inte brytt sig om dem. Hade de förstört någon av hennes lekar så hade hon minsann jagat bort dem. Sei däremot, honom kunde hon ju leka med. Om han ville förstås. "Är en hickisocki en fågel? Fåglar har fjädrar." Helt dum är hon inte. Ett snett leende smög sig på hennes läppar.

När den rosa frågade om Svanarnas skog låg i Numoori så kunde hon inte låta bli att skratta till och vifta på svansen. "Var skulle det annars ligga, dummer?" Hennes stämma var vänlig och det stora leendet gjorde det klart att hon inte menade något illa med det hon sa. "Där finns massor med svanar och alla löv är röda och orangea. Jag brukade jaga svanarna även fast jag inte fick. Mamma sa att de var heliga men de fräste alltid åt mig" Hennes panna rynkades för ett ögonblick medan hon tänkte. "Jag hade kunnat ta med dig dit om jag inte hade bestämt mig för att aldrig gå tillbaka" Hennes ansikte fick ett neutralt uttryck med inslag av sorgsenhet. Hon saknade sitt hem, men höll fast vid sitt beslut. 
Sei
Sei 
NPC 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    ons 09 apr 2014, 20:16

"Kanske." svarade han med ett brett leende.

Sei höjde på ögonbrynen när valpen fnissade. Han förstod inte vad det var han sagt som var så roligt. Då Nova utbrast att hans föräldrar var rävar såg han på henne ett ögonblick innan han brast ut i skratt.
"Ja, det är de."
Vad den än var han hade förväntat sig att hon skulle säga hade det inte varit det. Tänk att vara så lättroad.
"Nästan. En hikioki är en typ av fakarg, men mycket mindre och med färggladare fjädrar."
Leendet som lurade på tikens läppar fick honom att själv le bredare. Hon var fantastiskt söt den här lilla damen.

"Tja, kanske på månen?" svarade han roat på var Svanarnas skog skulle ligga, om inte i Numoori.
Med intresserad blick lyssnade han till vad valpen hade att säga om Svanarnas skog. Alla löv var röda och orangea. Det lät som hösten han hört talas om. Själv hade han aldrig sett den. Löven blev aldrig röda eller orangea på Tadaar.
Det sorgsna uttrycket i Novas blick kom tillbaka då hon talade om att aldrig återvända. Han ville fråga henne om det, men lät bli. Han ville inte vara den som rev upp sår på nytt.
"Vad säger du, ska vi försöka jaga rätt på lite mat?" frågade han istället med vänlig stämma.
Han började bli lätt hungrig, och hon hade varit det sedan de träffades.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    sön 20 apr 2014, 22:44

Fakarg.. Det hade hon hört talas om förut. En bekant till familjen som besökt lyan hade haft fjädervingar och när denne lämnat hade Nova frågat varför den hade haft det. "Jag har nog träffat en fakarg" sade hon glatt och viftade på svansen. Valpen kände sig avslappnad, fri och något åt det lyckliga hållet. 

En nästan förolämpad min tog form på hennes ansikte när han föreslog månen. Drev han med henne eller trodde han faktiskt det? "Hur skulle jag kommit hit då? Flygit?" I rösten kunde ett lätt irriterat tonfall uppfattas om än inte på ett uppenbart sätt. Ännu hade hon inte riktigt lärt sig innebörden av sarkasm eller något som låg åt det hållet. Eftersom att Nova gett sig av så tidigt från familjen hade hon inte haft möjlighet att få spontana lektioner inom språket och fann att vissa saker kunde vara riktigt kluriga. Det var dock inte något hon lät stoppa hennes framfart och drömmar. 

"MAAAT!" ropade hon och började genast studsa runt, ett relativt självklart svar från hennes sida. När hon sedan plötsligt stannade upp började blicken på direkten att söka av området, vad fanns där att äta? "Jag vill inte ha en såndär skrikig fågel" sade hon bestämt och såg på Sei. "Vi får leta efter något annat" I en cirkel gick hon runt hanen och spanade åt alla håll, när hon kommit runt stannade hon upp igen. "Nope. Inget att äta här" konstaterade hon och satte sig hastigt på rumpan med svansen rakt ut.
Novali
Novali 
Död 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    ons 07 maj 2014, 16:58

{ På grund av personliga saker irl kommer jag inte kunna vara vara särskilt aktiv (/kreativ) här och vill inte sabba din tidslinje <3 Låter Novali av den anledningen lämna platsen. }

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Svarta tassavtryck [Novali]    

Svarta tassavtryck [Novali]
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Novali
» [Avslutat] Novali död
» Another daughter [Novali]
» Kalla tassavtryck
» Tassavtryck [Dimitrij]