Det onda som drabbar dig kommer endast av dig själv.
Ondska är inte skapad, därför existerar den inte. Du lever bara i en fanatsi värld fylld utav skuggor. ⊰ T I D S L I N J E
⊱▹Itrozo ▸ Acier -
I don't understand that it's possible..▹Itrozo ▸ TREONTHA -
No answers for no questions asked [FLOCKEN]▹Itrozo ▸ Angelus & Zodiac -
Once again I'm here, forts.▹Azhekaslätten ▸ Elorthad -
Issues [P]▹Vart ▸ Vem - Länk
▹Aktivt
▹Inaktivt
▹Avslutat
⊰ R E L A T I O N E R
⊱Acier: Generalen - Du anar egentligen inte hur mycket du betyder för oss, för mig.
Remikauri: Farbror - Gammal general. Jag vet att du är stolt, kanske dags att visa det nu?
Nikita: Torped - Jag beundrar din styrka, både fysiskt och psykiskt. Men vart har du tagit vägen?
Medusa: Spion/Krigare - Du har funnits vid min sida så länge jag kan minnas, nu är det min tur att finnas för dig.
Angelus: Beta - Jag visste redan från första stunden att det var här du skulle hamna, nu kan du bara gå längre min vän.
Tannin valp till Medusas & Angelus
Baugur valp till Medusas & Angelus
Luma valp till Medusas & Angelus
Inian: Flockens förra beta - Hade en enorm respekt för. Du är på en bättre plats. RIP.
Phoenix: F.d beta - En som funnits med flocken en längre tid, Jag är otroligt tacksam över att ha dig vid min sida.
Hinata:
släkt: SKAM! Jag skäms, och du har smutsat ner min stolthet. Aldrig vill jag se dig igen!
Rex:
f.d vän: För bra för att vara sant. Jag är glad att jag aldrig öppna mig. Requiescant in pace. ✝
Tamed:
ogillar: Irriterande varg som inte förstod vibbarna. Är man så pass envis får man nästan skylla sig själv. Requiescant in pace ✝
Stitch:
bekant: Intressant, men instängd. Mer kan ej sägas.
Sleazoid:
bekant: Ett utav få misstag. Jag vet inte ens vem du är.
Riddick:
främling: Intressant hanne. Skulle vilja träffa igen..
Dark:
ogillar: Totalt obetydlig.
Black:
vän?: Troligen en vän, men man vet aldrig om det kan gå bakåt.
Kira:
främling: Valp ifrån Qu - Helt okej.
Aangel:
ogillar: Olärd tik. Irritationsobjekt.
Keras:
främling: Inget att säga.
Garm:
ogillar: Agera rätt om du ens skall försöka!
Serioon:
ogillar: Förvuxen valp!
Diablo:
fiende: Endast ett hinder, knappt en fiende. Requiescant in pace ✝
Elorthad:
kommer: kommer...
Namn:
idf: kommentar...