Mitt PS och min dator har bestämt sig för att de inte tycker om varandra och strejkar där med när jag försöker få dem att samarbeta. Detta leder till att PS knappt vill öppnas och beter sig allmänt som en trotsig liten femåring. -.- Lyckas jag mot förmodan och en hel lång väntan få igång PS så sätter sig datorn på tvären och tycker nu är det minsann roligt att hacka sig fram i snigelfart så att alla linjer sitter och skriker Hej Kom Och Hjälp Mig. -.-
Så jag skriver ett litet inlägg här och hoppas att någon liten vänlig ängel vill ta sig lite tid och hjälpa mig. Det vore hemskt snällt.
Hans päls är svart. Ögonen är varmt hasselnötsbruna. Guldfärgad päls som löper likt ett band från båda sidorna av halsen och möts i mitten på hans bog. V-format. likt en gyllene kedja kring hans hals(liknelse). Gyllene tecken kring ögonen(är inte säker på hur det ska se ut men inte för mycket i alla fall). Ett gyllene V på manken, placerad nedanför den tjocka nackpälsen. En gyllene svanstipp. Som om den doppats i guld.
Kroppsformen vill jag helst att det ska synas att hans föräldrar en gång var bergsvarg och vren och karg. Tassarna ska helst vara kattlika och med infällbara klor.
Skulle jag kunna få hjälp med det här? Vore supersnällt. <3