Vem är online | Totalt 139 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 139 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 178, den sön 03 nov 2024, 03:48
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Nissar, vad skulle ni säga om... | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Nissar, vad skulle ni säga om... fre 04 jan 2013, 15:09 | |
| ...en Wikipedia om Numoori.
Jag, Thea (Nisha m.fl) och Embla satt och snackade på Skype här om dan och kom fram till att vi skulle vilja skapa en Wikipedia om Numoori, göra det till ett helårsprojekt.
Ja vad skulle då finnas på denna Wikipedia?? Så mycket som möjligt av historia, händelser, karaktärer, släktskap, relationer, flockar, platser osv osv. Detta för att lättare bevara info och historia, att kunna kolla upp saker/friska upp minnet/nostalgiläsa lite grann, kanske lära sig lite nytt som man inte visste redan. Detta skulle dessutom kunna underlätta stort för våra nyare medlemmar tycker vi.
Så det vi undrar är om det finns något intresse för att det ska finnas en Wikipedia?? ^^ Sen om man vill bidra med texter och info så får man väldigt gärna göra det :3
Mer info kommer eftersom ^^ |
| Koto Död
Spelas av : Lina | Död
| Rubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om... fre 04 jan 2013, 15:52 | |
| Låter som en kul ideé, speciellt om vi kan få med lite kort om "alla" karaktärer, gudar, Chaos osv. Och erbjuder mig utan tvivel till att hjälpa till om det finns något jag kan göra. :) |
| Azazel Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om... fre 04 jan 2013, 18:03 | |
| Det vore en väldigt kul och bra idé tycker jag C: Har själv lite wikipedia-arbete som jag jobbat/jobbar med, och anser att det är en bra hemsida att samla information och sådant på.
Hjälpmässigt skulle jag kunna tänka mig att bidra med såväl text som bild om så skulle komma att behövas - förutsatt att jag får tid till att bidra med sådant XD |
| Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om... fre 04 jan 2013, 18:25 | |
| Jag tycker det låter som en bra idé, skulle verkligen hjälpa nyare medlemmar att hänga med.. och sånadär medlemmar som inte kan något/kommer ihåg något om någon, såna som jag t.ex :')
Hoppas den kan genomföljas och jaa.. stöder idéen :3 |
| Thayala Flocklös
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om... fre 04 jan 2013, 21:14 | |
| låter som en jättebra idé :D |
| Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om... tis 08 jan 2013, 21:20 | |
| Jag tycker det låter som en superidé 8D Säger som MP, om jag får tid så ställer jag gärna upp med text och bild 8D |
| Hewa Väktare
Spelas av : Tzou
| Rubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om... lör 06 apr 2013, 21:27 | |
| Är ganska ny på denna hemsida, men tycker att det låter som en jättebra idé :D |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Nissar, vad skulle ni säga om... | |
| |
| | Nissar, vad skulle ni säga om... | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |